اسرائیلی ها در اعتراض اقتصادی دولت در پاسخ به ویروس

توسط: AP | تل آویو | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 8:48:13 am معترضان برگزاری علائم در طول یک تظاهرات در

توسط NEWSATROPAT در 23 تیر 1399
توسط: AP | تل آویو | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 8:48:13 am
معترضان برگزاری علائم در طول یک تظاهرات در برابر اسرائیل دولت در میدان رابین در تل آویو, اسرائیل, روز شنبه, جولای 11, 2020. (AP Photo/آریل Schalit)

هزاران نفر از اسرائیلی ها نشان داده در مرکز شهر تل آویو در روز شنبه در اعتراض به آنچه که به طور گسترده ای دیده می شود که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر شکست به آدرس اقتصادی در آورده با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

با استرس اقتصادی تعمیق در هفته های اخیر بسیاری از اسرائیلی ها فکر می کنم که دولت انجام داده است و نه به اندازه کافی برای جبران صدها نفر از هزاران نفر از کارگرانی که شغل خود را از دست به عنوان یک نتیجه از محدودیت ها و خاموش شدن ناگهانی. بیکاری اتحاد رسید و بیش از 20 درصد و نتانیاهو دیده است و محبوبیت خود را شاقول.

اعتراض برگزار شد بیکار شغل کارآفرینان و صاحبان کسب و کار که جمع آوری شده در مرکز تل آویو رابین مربع است. شرکت کنندگان ماسک عینک, اما به نظر نمی رسد به زیر اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. یک مرد برگزار می شود یک عکس از نتانیاهو با کلمات "شماره 1 فرد فاسد."

"ما در حال کار در حال حاضر نزدیک به پنج ماه و متاسفانه بسیاری از ما دریافت نکرده اند هر گونه غرامت از دولت اسرائیل است و این واقعا یک تراژدی" گفت: Daniel Tieder یک معترض. "در هر کشور در سراسر جهان مردم دریافت کرده اند جبران خسارت و حمایت از دولت است. متاسفانه در اینجا در اسرائیل هیچ چیز نشده است."

در روز پنج شنبه نتانیاهو اعلام کرد, اقتصادی "امنیت شبکه" امیدوار کننده سریع کمک به خود اشتغالی و حق الزحمه بیش از سال آینده برای مبارزه کارگران و صاحبان کسب و کار. دولت است که انتظار می رود به تصویب این طرح در روز یکشنبه.

اما حضور گسترده مردم در میدان رابین نشانه ای از نارضایتی گسترده با سیاست های دولت است.

با وجود موفقیت در نگه داشتن شیوع بیماری تحت کنترل در بهار و اسرائیل و دولت جدید آن دفتر در زمان ممکن است متهم شده است توسط برخی از بازگشایی اقتصاد بیش از حد به سرعت. که باعث شده جدید سنبله در عفونت است که انتظار می رود برای قرار دادن بیشتر مردم از کار به عنوان یک نتیجه از تمدید تعطیلی.

مقامات در حال حاضر گزارش سطح رکورد از بیش از 1 ، 000 مورد جدید در روز بالاتر از هر قله در بهار. مرگ و میر نزدیک 340.

پس از سه مجمل انتخابات در کمتر از یک سال و نتانیاهو و رقیب اصلی او بازنشسته ارتش Benny Gantz, توافق در ماه مه به شکل یک "اورژانس" دولت با یک دستور برای مقابله با کروناویروس بحران است.

در یک بیانیه Gantz که در خدمت به عنوان وزیر دفاع و "متناوب" نخست وزیر اذعان همه گیر آورده "بزرگترین سلامت اقتصادی و بحران اجتماعی" در تاریخ اسرائیل است. "ما درک می کنیم اعتراض مردم و ما همه چیز را ما می تواند پاسخگو باشد به آن" او گفت:.

در صورت عصبانی رای دهندگان نتانیاهو حمایت کرده است سقوط. اخیر Midgam پژوهش و مشاوره نظرسنجی در کانال 12 تلویزیون یافت می شود فقط 46 درصد از پاسخ دهندگان تایید شده از نتانیاهو عملکرد شغلی پایین از 74 درصد در ماه مه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب