اسرائیلی ها علیه نتانیاهو, رژیم صهیونیستی, حالا دست زدن به COVID-19 بحران

توسط: رویترز | بیت المقدس | به روز شده: ژوئیه 19 سال 2020 3:03:53 pm در تل آویو, اسرائیل, مرکز تجاری,

توسط NEWSATROPAT در 29 تیر 1399
توسط: رویترز | بیت المقدس | به روز شده: ژوئیه 19 سال 2020 3:03:53 pm
در تل آویو, اسرائیل, مرکز تجاری, هزاران نفر جمع شده بودند در یک رالی در ساحل و خواستار بهتر کمک دولت به کسب و کار صدمه دیده توسط coronavirus محدودیت و به افرادی که مشاغل از دست رفته و یا قرار داده شده است در مرخصی بدون حقوق. (AP)

پلیس اسرائیل با استفاده از خودروهای آب برای متفرق کردن تظاهرکنندگان در اطراف بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اقامت در روز شنبه به عنوان اعتراض نصب شده علیه او بیش از اتهام فساد و دست زدن به او از coronavirus بحران است.

آمار بیکاری بالا و افزایش شدید در COVID-19 موارد و reimposed coronavirus محدودیت اسرائیلی ها باید به خیابان آمدند تا در تقریبا هر روز تظاهرات علیه دولت است.

خشم عمومی شده است مرکب اتهام فساد علیه نتانیاهو که در رفت و دادگاه در ماه مه برای رشوه خواری و تقلب و نقض اعتماد – اتهامات او را رد می کند.

در اورشلیم صدها نفر با تجمع در مقابل ساختمان نخست وزیر اقامت و سپس با راهپیمایی در خیابان های, تماس, روحانی استعفای پلیس با استفاده از خودروهای آب برای متفرق کردن جمعیت. حداقل دو نفر دستگیر شدند, پلیس گفت:.

در تل آویو, اسرائیل, مرکز تجاری, هزاران نفر جمع شده بودند در یک رالی در ساحل و خواستار بهتر کمک دولت به کسب و کار صدمه دیده توسط coronavirus محدودیت و به افرادی که مشاغل از دست رفته و یا قرار داده شده است در مرخصی بدون حقوق. نرخ بیکاری در حال حاضر در 21٪.

اسرائیل Reshet اخبار تلویزیون گفت: پلیس در تل آویو با استفاده از گاز اشک آور سعی در متفرق کردن تظاهرکنندگان که به راهپیمایی در خیابان ها. آن پخش فیلم را لغو کردند با پلیس است. به گفته پلیس بازداشت شد که در آن تظاهرات.

اسرائیل بازگشایی مدارس و بسیاری از کسب و کار ممکن است در بلند کردن محدودیت های که تا به حال پهن عفونت منحنی پس از یک جزئی مستند اعمال شده در مارس.

اما با عفونت افزایش نرخ به شدت در چند هفته گذشته بسیاری از کارشناسان بهداشت عمومی گفت: دولت تا به حال نقل مکان کرد و خیلی سریع در حالی که غفلت را لازم اپیدمیولوژیک مراحل را برای کنترل این بیماری همه گیر هنگامی که اقتصاد بازگشایی شد.

یک نظرسنجی توسط حزبی اسرائیل دموکراسی موسسه روز سه شنبه تنها 29.5 درصد از اعتماد عمومی نتانیاهو دست زدن به بحران است.

نتانیاهو اعلام کرده است متعدد کمک های اقتصادی بسته که برخی از آنها آهسته بوده است به طریق آمده در حالی که دیگران کشیده اند, انتقاد بی اثر بودن.

اسرائیل با جمعیت 9 میلیون دلار گزارش شده تقریبا 50,000 coronavirus موارد و 400 مرگ و میر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن