اسرائیل حامی را تغییر چشمگیر شوک ایجاد

توسط: AP | بیت المقدس | به روز شده: ژوئیه 17 سال 2020 4:45:16 pm پیتر Beinart برجسته یهودی-آمریکایی مف

توسط NEWSATROPAT در 27 تیر 1399
توسط: AP | بیت المقدس | به روز شده: ژوئیه 17 سال 2020 4:45:16 pm
israel palestine relations, two-state solution, american commentator, Peter Beinart, indian express پیتر Beinart برجسته یهودی-آمریکایی مفسر شوکه یهودی استقرار و واشنگتن سیاست-ساختن دایره با شکستن یک تابو است. (AP Photo/فایل)

نفوذ آمریکا مفسر فرستاده است امواج شوک از طریق یهودی استقرار و واشنگتن سیاست-ساختن دایره با شکستن یک تابو: او تایید کرده است, این ایده از یک نهاد دموکراتیک یهودیان و فلسطینی زندگی با حقوق مساوی بین رود اردن و دریای مدیترانه با این استدلال که یک راه حل دو کشور "اسرائیل و فلسطین" است و دیگر امکان پذیر است.

در ساخت خود را در مورد پیتر Beinart به چالش هسته ای شعار غربی سیاست خارجی و گفتمان در میان بسیاری از مسلمانان در سراسر جهان نیاز به اطمینان از وجود اسرائیل به عنوان یک دولت یهودی. Beinart در زمان هدف در دهه شکست تلاش های آمریکا و دیپلمات های اروپایی و همچنین رهبران اسرائیل که او معتقد است باید تضعیف این ایده که ایجاد دولت مستقل فلسطینی در کنار اسرائیل بهترین راه برای صلح است.

"وجود دارد یک دسته از مردم در ایالات متحده یهودی و غیر یهودی که شده بود مثل من متعهد به حل دو دولت برای یک مدت طولانی شده اند و بی سر و صدا از دست دادن ایمان در آن اما نیست لزوما دیدن یک جایگزین" Beinart در مصاحبه ای گفت: پس از انتشار یک جولای 8 op-ed در نیویورک تایمز و دیگر قطعه در مجله یهودی جریان های که در آن او یک ویرایشگر ،

israel palestine relations, two-state solution, american commentator, Peter Beinart, indian express این "شوعفاط" اردوگاه پناهندگان دیده می شود پشت یک بخش از اسرائیل مانع جدایی در اورشلیم. (AP Photo/ادد Balilty فایل)

منطق پشت این دو کشور را راه حل ساده است. اگر اسرائیل همچنان به کنترل میلیون ها نفر از فلسطینی ها که حق رای و اسرائیل را به یک انتخاب دشوار: حفظ وضعیت موجود و جلوگیری از دموکراسی و یا کمک مالی به فلسطینی ها حق رای دادن و از دست دادن آن یهودی اکثریت. دولت مستقل فلسطینی به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان جلسه هر دو طرف' آرمان.

Beinart گفت که پس از چند دهه از گسترش شهرک سازی اسرائیل در سرزمینهای اشغالی را ادعا توسط فلسطینی ها و طرح های چنین به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن طرح صلح خاورمیانه که به طور پیوسته ارائه شده فلسطینی ها کمتر و کمتر خاک, راه اندازی عملی فلسطین غیر ممکن است.

در نتیجه او گفت: عملا binational دولت که در آن اسرائیلی ها باید حقوق اساسی در حالی که میلیون ها نفر از فلسطینی ها نیست.
"حقیقت دردناک این است که این پروژه که لیبرال صهیونیست ها مثل خودم اختصاص داده شده خود را برای چند دهه یک دولت فلسطینی جدا از دولت برای یهودیان شکست خورده است," او نوشت. "وقت آن است که برای لیبرال صهیونیست ها به رها کردن هدف یهودی-فلسطینی جدایی و در آغوش هدف یهودی-فلسطینی برابری." آینده فقط چهار ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده, Beinart نظرات می تواند دوباره قاب بحث در محافل مترقی است که به زودی ممکن است دارای حق اعمال نفوذ در کاخ سفید است. که بحث به دست آورده قدرت به عنوان نخست وزیر اسرائیل, بنیامین نتانیاهو, مذاکرات در مورد الحاق بخش های بزرگی از غرب بانک.

Beinart دیده می شود به عنوان یک عمدهای در میان ترقی خواهان و محبوب در میان جوان آمریکایی یهودی که تمایل به بیشتر انتقادی از سیاست های اسرائیل نسبت به پدر و مادر و یا پدربزرگ و مادربزرگ.

خود را تغییر وقوع زلزله در یهودی-آمریکایی که در آن حمایت از اسرائیل است که یک اجماع در مسئله حتی در میان منتقدان سرسخت نتانیاهو hard-خط دولت است. برای بسیاری از یهودیان اسرائیل است که بخشی جدایی ناپذیر از هویت خود را بر اساس مذهبی و یا به عنوان یک بیمه نامه در پی هولوکاست و عصر مدرن ستیزی.

منتقدان در سراسر طیف سیاسی را متهم به Beinart حال ساده غیر واقعی و حتی ضد یهودی. برخی استدلال کرده اند که او را نادیده گرفته است آنچه که آنها ادعا می کنند که فلسطینی ناسازگاری و یا تمایل به توسل به خشونت است.

"هر کسی می تواند یاد NYTimes انتشار opeds خواستار پایان از هر ملت دیگر (& عضو سازمان ملل متحد)? ایم" دیوید هریس مدیر اجرایی کمیته یهودیان آمریکایی پیشرو در حمایت از گروه.
حتی برخی از فعالان فلسطینی به او داده اند ولرم واکنش گفت که او صرفا حمایت خود را به مدت طولانی موقعیت. در حالی که رهبران فلسطینی در کرانه همچنان به صورت یک دولت مستقل, این ایده از یک دو دولت ملی است محبوب با جوان فلسطینی روشنفکران. Beinart به آسانی تصدیق میکند که او و بسیاری دیگر از یهودیان آمریکایی در طول تاریخ پرداخت توجه کمی به فلسطینی صدای.

اما شاید کسانی که بیشتر نگران هستند Beinart را ایدئولوژیک برادران در آمریکا باقی مانده است. یک استاد روزنامه نگاری در دانشگاه شهر نیویورک و کمک کننده به اقیانوس اطلس, Beinart شناخته شده است صدای لیبرال که اخیرا فصیح حمایت از راه حل دو کشور.

"تصویر از او در اینجا این است که جریان متفکر بسیار هوشمند و لیبرال های طرفدار اسرائیل ، که او تا به این نقطه رسیده است متزلزل مردم گفت:" جرمی بن-Ami رئیس جمهور J Street لیبرال یهودی حمایت گروه در واشنگتن است که پشتیبانی از راه حل دو دولت.

بن-امی گفت که او دریافت تماس از اعضای کنگره درخواست در مورد قطعه و تا به حال به آنها اطمینان می دهم که در نظر او حداقل دو سناریو دولت است که هنوز هم امکان پذیر است.

"مردم احساس افسرده در مورد که در آن اسرائیل به پایان رسیده است و جایی که آن را به رهبری" بن-Ami گفت. "این فقط یک بیت از سوخت در آتش است." در حالی که Beinart خود یک ناظر یهودی که laces استدلال خود را با ارجاع به متون دینی و فیلسوفان یهودی, او دارای سابقه تند استقرار.

در گذشته او را متهم اصلی سران یهودی آمریکا از کور پشتیبانی برای آنچه که او فکر می کند که خود مخرب سیاستهای اسرائیل. او همچنین با انتقاد آمریکا و سیاستگذاران برای پرداخت خدمات لب به دو مدل دولت در حالی که به دلیل خودداری از اعمال فشار مانند تهدید به خودداری از کمک نظامی برای توقف شهرک سازی اسرائیل ساخت و ساز.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن