اسرائیل وزیر ادعا می کند 'پیشرفت' در حال توسعه آنتی بادی علیه coronavirus

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: آوریل 5 سال 2020 9:20:44 pm یک کارگر بهداشت جمع آوری نمو

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: آوریل 5 سال 2020 9:20:44 pm
یک کارگر بهداشت جمع آوری نمونه های جدید کروناویروس تست از یک کارگر خارجی در یک بازار در کوالا لامپور, مالزی.

یک "مهم دستیابی به موفقیت" در حال توسعه یک آنتی بادی به رمان coronavirus ساخته شده توسط اسرائیل اصلی بیولوژیک موسسه تحقیقات IIBR است که می تواند حمله ویروس ها و جلوگیری از تجمع آن در بدن افرادی که قرارداد آن کشور با وزیر دفاع, نفتالی, بنت, تایید, خبرگزاری PTI اعلام کرد.

یک بیانیه صادر شده توسط بنت دفتر گفت: اسرائیل موسسه تحقیقات بیولوژیکی (IIBR), موظف به توسعه یک واکسن برای coronavirus منزوی کرده و یک آنتی بادی "است که حملات این ویروس در یک مونوکلونال راه و می تواند در جلوگیری از تجمع آن در بدن از آن بیمار".

"من افتخار می کنم از موسسه کارکنان این فوق العاده دستیابی به موفقیت" بنت گفت:, و اضافه کرد که "خلاقیت و یهودی ذهن به ارمغان آورد در مورد این دستاورد شگفت انگیز".

این بیانیه با این حال روشن نیست که آیا آزمایشات انسانی برای واکسن انجام شد. با توجه به PTI های IIBR است انجام برخی از آزمایشات بالینی. این محققان شناسایی پروتئین است که کارآمد در کشتن این ویروس در بدن بیمار و موسسه خواهد بود با انتشار یک مقاله به زودی در مورد یافته های PTI اعلام کرد.

مشابه گزارش روزنامه اسرائیلی ha'aretz پیش از آن در ماه مارس نشان داد که دانشمندان در موسسه تا به حال ساخته شده است دستیابی به موفقیت قابل توجهی در درک مکانیسم بیولوژیکی و ویژگی های این ویروس از جمله بهتر تشخیصی قابلیت تولید آنتی بادی برای کسانی که در حال حاضر این ویروس و توسعه یک واکسن. با این حال وزارت دفاع تا به حال هرگونه دستیابی به موفقیت در آن بیان کرد که "اگر و هنگامی که وجود خواهد داشت چیزی برای گزارش آن انجام خواهد شد در مد منظم".

به نقل از پرتال خبری "وای. نت" PTI گفت: پنج محموله از نمونه ویروس وارد اسرائیل از ژاپن و ایتالیا و کشورهای دیگر در ماه فوریه است. آنها به ارمغان آورد به خصوص امن وزارت دفاع پیک به IIBR و یخ زده شده بود در -80 درجه سانتیگراد است. شده است وجود دارد کار فشرده از جمله توسط کارشناسان برجسته برای توسعه واکسن پس از آن.

این IIBR است که تحت نظارت نخست وزیر بنیامین نتانیاهو اما در ارتباط نزدیک با وزارت دفاع.

دانشمندان تیم های تحقیقاتی در سراسر جهان در حال تلاش برای توسعه یک واکسن برای Covid-19 به عنوان ویروس مرتبط با مرگ و میر را تا کنون رسیده 252,102 و عفونت در سراسر جهان رسید به بیش از 3.6 میلیون, با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن