وجود دارد تفاوت بین یک نقاب و ماسک صورت?

این Covid-19 همه گیر و فیزیکی, فاصله, قوانین تصویب شده توسط دولت ها در سراسر جهان تغییر کرده است راه ما عمل می

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399

این Covid-19 همه گیر و فیزیکی, فاصله, قوانین تصویب شده توسط دولت ها در سراسر جهان تغییر کرده است راه ما عمل می کنند و در حال حاضر خودمان را در فضاهای عمومی. به منظور محافظت از خودمان و دیگران ما به مراتب بیشتر احتمال دارد به هر یک از دیگر بستر گسترده در خیابان ایستاده و دو متر از هم در صف. یک از ویژگی های بیشتر از این است که حضور ماسک صورت. بیشتر و بیشتر مردم در حال پوشیدن آنها را زمانی که آنها بیرون رفتن برای پوشش دهان و بینی و در برخی از کشورها حتی اجباری آن در قانون.

در غرب و اروپا و برخی از آنها دیده می شود در این روند دریدن (جناس در نظر گرفته) از نفاق: در زمینه که در آن زنان مسلمان که در پوشیدن نقاب شده اند تخطئه برای پوشش چهره خود را در مکان های عمومی و از جمله انواع لباس ممنوع در برخی از مکان های ناگهانی مقبولیت اجتماعی و حتی تشویق و خوب رفتار اجتماعی از پوشش چهره برجسته مزخرف نگرش نسبت به کسانی که اشکال از زن لباس اسلامی. این ایده که پوشش صورت جلوگیری از ارتباط موثر به عنوان مثال در حال آزمایش است و یک کمی مایل. آن پیشنهاد شده است که 'ما همه niqabis در حال حاضر' نتیجه با اشاره به تقارن بین نقاب و ماسک صورت دروغ های آشکار گردد.

هنوز نه ریا و نه تقارن در واقع اجازه می دهد تا ما را به درک آنچه که در موضوع و این سوال برانگیز است که آیا شيوع ماسک صورت ممکن است کمک جرقه بیشتر صحبت های سازنده در نقاب. دلیل این است که در پرداختن به این سوال " یک ماسک صورت استفاده می شود برای کمک به جلوگیری coronavirus واقعا که متفاوت از یک نقاب?' احتیاط زیادی نیز دارد. دلیل این احتیاط این است که جواب از هر دو طرف که از زنان با پوشیدن آنها همراه با افرادی که با ممنوع کردن آنها است 'بله'. به درک که چرا ما نیاز به درک منطق از پوشیدن نقاب چهره پوشیدن ماسک و نقاب ممنوع.

استدلال بر اثر آن کنار, ماسک صورت پوشیدن, آیا داوطلبانه و یا اجباری توسط دولت است که بر اساس حفاظت از مردم از این ویروس و در نتیجه یک اندازه گیری در کمک به حفظ سلامت ملت است. با پوشیدن ماسک صورت در این فوق العاده بار است که در راه دیده می شود به عنوان یک عمیقا اجتماعی اندازه گیری.

نقاب ممنوع است و همچنین بر اساس 'حفاظت'. به یکی از بهترین و شناخته شده ترین نمونه های فرانسه در آورده ممنوعیت صورت کامل پوشش در سال 2011 برای اولین بار از کشور های اروپایی به انجام این کار. با وجود اینکه از لحاظ فنی بی رویه ممنوعیت شناخته شده است به عنوان "ممنوعیت برقع' آن را به عنوان به طور گسترده ای مورد توافق بوده است باعث شده و هدفمند در برقع و نقاب. توجیه برای این ممنوعیت شامل مثبت ترویج زنان آزادی و برابری و حفاظت از نظم عمومی و 'زندگی همراه'.

هنگامی که یک چالش به بان کی مون آورده بود قبل از دادگاه حقوق بشر اروپا دولت دفاع شد و بر اساس چنین پوشش بودن "ناسازگار با نیازهای اساسی زندگی در جامعه" (دولت برنده این مورد). است که پوشیدن این نوع از پوشش صورت دیده می شود به عنوان یک فرد ضداجتماعی عمل می کنند. آن است که بر خلاف چگونه " ما " گرد هم می آیند در فضاهای عمومی و علائم فرهنگی و مذهبی 'دیگر'. این است که چرا برای مثال ماسک صورت در حال جشن در catwalks در حالی که niqabs هستند ممنوع است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب