توسط سازمان ملل متحد در مورد تغییر چگونه متحده آدرس قاچاق زنان و دختران ؟

در مارس 2018, سازمان ملل متحد, کمیته کنوانسیون رفع همه اشکال تبعیض علیه زنان (CEDAW) شروع به تهیه پیش نویس یک

توسط NEWSATROPAT در 9 مرداد 1399

در مارس 2018, سازمان ملل متحد, کمیته کنوانسیون رفع همه اشکال تبعیض علیه زنان (CEDAW) شروع به تهیه پیش نویس یک توصیه کلی در مورد قاچاق زنان و دختران در زمینه جهانی مهاجرت است. هدف از این سند است که به ارائه راهنمایی روشن برای امضا کنندگان این کنوانسیون در مورد تعهدات خود تحت ماده 6 که به سادگی می گوید که "کشورهای عضو باید تمام اقدامات مناسب از جمله وضع قوانین به سرکوب تمام اشکال ترافیک در زنان و بهرهبرداری از فحشای زنان است."

این پیش نویس روند آغاز شده در نوامبر 2018 با انتشار یک مفهوم توجه داشته باشید. این مجموعه در شرایط گسترده چگونه این کمیته را درک و تجزیه و تحلیل موضوع قاچاق زنان و دختران و فراهم می کند یک چارچوب برای آینده بحث در مورد این موضوع با همه ذینفعان مربوطه. محدودیت در فریم از این مهم و مفهوم توجه داشته باشید دریافت دقیق موشکافی هر دو از جامعه مدنی و دانشگاهیان.

در ماه مداخله بین المللی حقوق زنان اقدام سازمان دیده بان آسیا و اقیانوسیه (سازمان ما) به اتحاد جهانی علیه ترافیک در زنان و از اعضای کارگران جنسی را شامل فمینیستی داد شده است بسیج با متحدان در کار حقوق, حقوق مهاجران, جنسی, حقوق کارگران حقوق زنان و جنبش های به اطمینان حاصل شود که توصیه کلی در پاسخ به این زندگی واقعیت از قاچاق اشخاص و افراد منفی نهفته موجود ضد قاچاق قوانین و سیاست ها و شیوه های.

به عنوان بخشی از این حمایت, روند, ما اخیرا یک پاسخ مشترک تایید شده توسط هجده سازمان ها و افراد به فراخوان نظرات به اولین پیش نویس توصیه های عمومی (منتشر شده در ماه مه سال 2020). پیش نویس توصیه کلی را پوشش می دهد و چارچوب قانونی برای حفاظت از قربانیان قاچاق; علل ریشه قاچاق; قربانی شناسایی کمک و حفاظت و قربانیان دسترسی به عدالت است. اما قضیه از این پیش نویس و مفروضات آن را تکرار همچنان باعث نگرانی است.

مراقب باشید ساده

حکم کمیته به آن نیاز به تمرکز بر روی قاچاق زنان و دختران به جای قاچاق به طور کلی. در حالی که این مهم است که برای جلب توجه به جنسيت و ابعاد قاچاق و پاسخ به آن را به عنوان جلوه ای از جنس مبتنی بر تبعیض جنسیتی و مبتنی بر نابرابری ساختاری کمیته باید محافظت در برابر استفاده از تجزیه و تحلیل و زبان که exceptionalises, sensationalises و stigmatises زنان و دختران نهفته قاچاق. به انجام در غیر این صورت منجر به مخدوش کردن دامنه کامل از قاچاق انسان تضعیف جنسیتی حساس روش های قاچاق انسان و در نتیجه تحت-شناسایی مردان و پسران که قربانیان قاچاق انسان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن