رادیکال است حق پخش coronavirus?

آنچه ما مشاهده کردیم که این چند ماه گذشته است که قابل پیش بینی رادیکال راست نژادپرستانه آمیزه ای از سرزنش ویرو

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399

آنچه ما مشاهده کردیم که این چند ماه گذشته است که قابل پیش بینی رادیکال راست نژادپرستانه آمیزه ای از سرزنش ویروس بر روی مظنونین: که این یک شگرد توسط یهودیان/چینی/بیل گیتس/سوروس/ارتش آمریکا ، رادیکال راست توطئه از Covid-19 آمده در دو نوع اغلب به طور همزمان برگزار شد و در همان پیام: که این ویروس وجود ندارد و یا وجود یک تولید ویروس مرگبار چرا که "آنها" می خواهند برای نابودی "ما".

در مورد اول انکار از ویروس است که بر اساس تصادفی خرد شواهد مانند زمانی که مردم خود منطقه بیمارستان (#filmyourhospital) نشان می دهد که نه غرق Covid-19 بيمار. در مورد دوم, ویروس کاشته شده است به تضعیف "مردم"—و گاهی اوقات برای پنهان کردن مرگبار عوارض 5G فن آوری است.

آن را دشوار است به سند تمام Covid-19 توطئه شده اند که شناور در اطراف و حتی بیشتر خواستار به حساب کاربری خود وجود است. علاوه بر این نقش این نظریه به این معنی است که زمان رسیدن به مخاطبان آنها محروم هستند از این نظریه: آنها توطئه 'آرشیو' به عنوان Muirhead و روزنبلوم درستی توصیف در کتاب خود بسیاری از مردم می گویند. مردم به اشتراک گذاری آنها را بی پروا فقط به نشان می دهد که آنها در حال رفتن به برای سوار شدن گرفته شده: ممکن است ما قفل شده است اما ما می دانیم آنچه که واقعا در رفتن است.

استقبال از کتاب مکاشفات یوحنا

از زمان همه گیر است همچنین آوردن زندگی جدید به تاریک ترین گوشه های راست افراطی که در آن رویا و تصوراتی از خشونت و تخریب به نظر می رسد بیشتر قابل قبول تر از همیشه. این accelerationist ایدئولوژی مرتبط سفید supremacist قاتلان را تشویق می کند اتفاقاتی که در ایجاد اختلاف و هرج و مرج است که در نهایت منجر به سقوط دولت ها و خشونت آمیز جذب قدرت توسط نژاد سفید.

در حال حاضر وجود دارد نشانه حداقل از آنلاین, مطالب, که accelerationist پردازان پیدا کردن زمان همه گیر به عنوان يك ripe فرصت به دنبال این دستور کار است. بر خلاف تئوری های توطئه است که این بیماری همه گیر به عنوان مقیاس جهانی شوخی accelerationists دیدن آن به عنوان یک فرصت برای اثبات نبوت و در حال حاضر استفاده از انجمن ها آنلاین به تشدید افراط گرایی تلاش. به عنوان سینتیا میلر-ادریس اشاره کرده است در جریان اپیدمی رسیده است برای بهره برداری توسط راست.

برای مثال سیمون Lindberg, رهبر نوردیک جنبش مقاومت در سوئد کشف و ضبط لحظه ای برای هشدار دادن به (سفید) پیروان که این بیماری همه گیر ممکن است منجر به یک مقدار پیش بینی تطهیر: "شما ممکن است مجبور به فرو رفتن به پایین قبل از اینکه شما می توانید صعود به بالا. برای مردم واقعا متوجه است که زمان anti-سفید سیستم و فاسد نیروهای حاکم ما امروز باید به جای آنها ممکن است در ابتدا نیاز به درک ماهیت واقعی خود را به طور کامل و همچنین درک می کنیم که در واقع وجود دارد یک جایگزین."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن