است Dem-NPL نامزد برای ND کمیسر بیمه واجد شرایط? وزیر امور خارجه به دنبال وضوح

بیسمارک — وزیر امور خارجه درخواست کرده است که Travisia مارتین دموکراتیک-NPL نامزد داکوتای شمالی بیمه کمیسر ار

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399

بیسمارک — وزیر امور خارجه درخواست کرده است که Travisia مارتین دموکراتیک-NPL نامزد داکوتای شمالی بیمه کمیسر ارائه توضیح در مورد اقامت او در دولت است.

دولت کمیسر بیمه باید یک داکوتای شمالی اقامت برای حداقل پنج سال قبل از انتخابات به موقعیت هر دولت اساسی است. وزیر امور خارجه آل Jaeger یک جمهوری خواه اظهار داشت: در نامه ای به مارتین فرستاده شده در هفته گذشته است که او تا به حال دریافت اطلاعات است که او هنوز هم یک ثبت نام رای دهندگان در نوادا معنی او نخواهد بود نامزد واجد شرایط.

آن را "به نظر می رسد ممکن است شما را ملاقات مورد نیاز پنج سال اقامت الزامات" Jaeger در نامه خود نوشت. "بنابراین من درخواست شما مربوط به ارائه اطلاعات در مورد وضعیت خود را به عنوان یکی از داکوتای شمالی مورد نیاز برای پنج سال."

مارتین اختلافات این استناد که او و شوهرش شده است زندگی در داکوتای شمالی پس از 2015. او در حال آماده سازی اسناد و مدارک برای اثبات اقامت او در انطباق با وزیر امور خارجه درخواست گفت: Doree هنری مارتین مدیر مبارزات انتخاباتی در ایمیل.

Jaeger ندارد قدرت به حذف مارتین از نوامبر. 3 رای و گفت: در یک ایمیل که او تنها می تواند انجام این کار اگر مارتین رد کمیسر بیمه دولتی نامزدی و یا اگر او کارگردانی شده توسط یک شخص ثالث دعوی در دادگاه به انجام این کار.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مارتین در حال اجرا است در برابر جمهوری وقت جان Godfread در ژوئن 9, اولیه, انتخابات, که در حال انجام است به طور کامل توسط پست الکترونیکی-در برگه های رای.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن