عراق منتشر شده به قید وثیقه برخی از مردان مظنون به هدف قرار دادن ما

توسط: AP | Bhagdad | به روز رسانی: 30 ژوئن 2020 9:08:06 am آمریکا سرزنش کرده ایران-حمایت شبه نظامیان

توسط NEWSATROPAT در 10 تیر 1399
توسط: AP | Bhagdad | به روز رسانی: 30 ژوئن 2020 9:08:06 am
آمریکا سرزنش کرده ایران-حمایت شبه نظامیان گروه Kataib حزب الله برای سازماندهی حملات علیه سفارت خود و سربازان آمریکایی در داخل عراق پایگاه های (Ivor Prickett/ نیویورک تایمز)

عراق مقامات قید وثیقه آزاد شد دوشنبه برخی از مردان با روابط به ایران یمن را بازداشت و تحت سوء ظن از انجام یک سری از حملات در برابر حضور امریکا در این کشور دولت عراق و نیروهای شبه نظامی مقامات گفت.

انتشار در می آید پنج روز پس از نیروهای امنیتی عراق دستگیر و 14 مرد مظنون به سازماندهی حمله به سفارت آمریکا در بغداد را به شدت غنی شده سبز منطقه و سربازان آمریکایی واقع در پایگاه های عراقی. این دستگیری ها بر اساس یک نظم قضایی مشخص شده قویترین اقدام به عضویت توسط دولت جدید در بغداد در برابر عاملان وابسته و قدرتمند ایران-یمن ،

مقامات ارائه شده متفاوت حساب تعدادی از بازداشت شدگان که تا به حال منتشر شده است. یک گروه شبه نظامی گفت: 11 در میان 14 دستگیر شده در روز پنج شنبه منتشر شد به قید وثیقه و سه مظنون همچنان در بازداشت است. دو مقامات دولتی مشخص نیست تعداد و گفت: برخی از آنها با قید وثیقه آزاد شد. یک مقام دولتی گفت: همه آزاد شدند به جز یک مظنون نخست.

رسمی صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود در خط با مقررات.

یک نظامی بیانیه پس از دستگیری گفت: ویژه کمیته تحقیق تشکیل شد که شامل وزارت کشور و دیگر نیروهای امنیتی عراق به دنبال کردن در مورد.

آمریکا سرزنش کرده ایران-حمایت شبه نظامیان گروه Kataib حزب الله برای سازماندهی حملات علیه سفارت خود و سربازان آمریکایی در داخل عراق پایگاه و انتقاد از دولت عراق برای شناسایی و دستگیری مجرمان است.

حمله انجام شد با توجه به یک نظم قضایی مستقر در عراق برای مبارزه با تروریسم و صادر شد زیر گزارش های اطلاعاتی نشان می دهد مردان تا به حال هماهنگ حملات علیه حضور امریکا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب