ایران قانونگذاران تندرو حرکت به احضار رئیس جمهور حسن روحانی

توسط: تابناک | به روز شده: ژوئیه 6 2020 3:55:10 pm رئیس جمهور ایران حسن روحانی. (منبع: رویترز) ایران

توسط NEWSATROPAT در 16 تیر 1399
توسط: تابناک | به روز شده: ژوئیه 6 2020 3:55:10 pm
Iranian President Hassan Rouhani, Iran, US troops in Middle East, iran calls us troops in middle east terrorists, irans Revolutionary Guards, us-iran ties, world news رئیس جمهور ایران حسن روحانی. (منبع: رویترز)

ایران تندرو مجلس طرح به احضار رئیس جمهور برای بازجویی یک حرکت است که می تواند در نهایت منجر به استیضاح رسانه ها گزارش روز دوشنبه در میان نارضایتی رو به رشد بیش از دولت و سیاست های اقتصادی.

ایرانیان روزانه در تلاش برای پایان می رسد دیدار تبدیل به سخت تر از reimposition از تحریم های ایالات متحده در سال 2018 و اقتصاد شده است بیشتر آسیب دیده با افزایش تورم و رشد بیکاری رکود در ریال و coronavirus بحران است.

حرکت به سوال حسن روحانی رئیس جمهور امضا شد 120 نمایندگان مجلس از 290 و دست به ریاست هیئت مدیره مجمع ایران نیمه رسمی تسنیم خبر داد. به اثر حرکت باید به رئیس جمهور توسط رئیس هیئت مدیره.

تحلیلگران می گویند که هیئت مدیره ممکن است مانع از صدور احضاریه و آگاه است که رهبر ایران آیت الله خامنه ای, ایران, بالا قدرت خواستار وحدت در میان شاخه های قدرت در زمانی که ایران چهره های نصب آمریکا فشار است.

یک حرکت توسط مجلس به سوال روحانی سلف مسدود شده بود توسط نادر مداخله توسط خامنه ای ،

"قانونگذاران مختلف سوالات برای رئیس جمهور از جمله دلایل بازار ارز بحران و همچنین قیمت های بالا از کالاهای اساسی و نیازهای اساسی مردم امروز" تسنیم به نقل از تهران نماینده مجلس Eqbal شاکری عنوان کرد و گفت.

هجوم بانک مرکزی تلاش برای احیای ارزش خود را در ایران ریال و ارز ادامه به سقوط در برابر دلار آمریکا در بازار غیر رسمی از آوریل.

اولین انتخاب, در رانش زمین در 2013 و انتخاب مجدد در سال 2017 روحانی باز درب به دیپلماسی هسته ای با شش قدرت های بزرگ که منجر به 2015 هسته ای ایران زیر نظر ایران توافق برای محدود کردن آن حساس هسته ای در ازای کاهش تحریم ها ،

اما تندروهای مخالف به غرب بودند همیشه ولرم مورد توافق و آنها به شدت انتقاد روحانی از زمانی که رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ترک معامله در سال 2018 و reimposed تحریم است که باید خفه ایران را حیاتی صادرات نفت.

ایران را تحریم-اقتصاد آسیب دیده مجبور خامنه ای به آزمایشی پشتوانه به توافق است اما این کشور دارای قدرت به طور منظم مورد انتقاد قرار اجرای آن است.

با توجه به تسنیم, نمایندگان مجلس همچنین برنامه ریزی به درخواست روحانی درباره "دولت اشتباه استراتژیک است که ایالات متحده اجازه داد که خروج از معامله در کمترین هزینه".

روز یکشنبه فریاد "دروغگو" قطع سخنرانی به مجلس در مورد توافق توسط وزیر امور خارجه محمد جواد ظریف به برخی از نمایندگان مجلس بادی نارضایتی خود را.

ظریف همچنین برتر ایران هسته ای, مذاکره با آمریکا گفت که مذاکرات هسته ای توافق شده بود توسط خامنه ای ،

تحلیلگران می گویند تندرو خامنه ای ممکن است خوشحال به تضعیف روحانی, اما او نمی خواهید به آسیب مشروعیت جمهوری اسلامی با وادار کردن رئیس جمهور از دفتر با کمتر از یک سال از دومین دوره باقی مانده است.

مجلس هیچ تاثیر عمده ای در امور خارجی و یا سیاست هسته ای که در حال تنظیم توسط خامنه ای ، اما ممکن است به تقویت تندروها در 2021 انتخابات برای رئیس جمهور و تشدید ضد غربی شیب تهران سیاست خارجی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب