در ایران اعدام مرد به جرم جاسوسی در آمریکا-کشته عمومی

توسط: AP | تهران | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 3:49:22 pm سلیمانی کشته شد در یک حمله هواپیماها

توسط NEWSATROPAT در 30 تیر 1399
توسط: AP | تهران | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 3:49:22 pm
Qasem soleimani killing, United states drone strike iran, Quds Force, Iran nuckear deal, Iran crisis, US-Iran relations, United states news, Iran news, germany news, France news, Britain new, brexit, Russia news, China news, y by us, air strike today by us news سلیمانی کشته شد در یک حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی در بغداد در ماه ژانویه است. (AP/فایل)

اعدام یک مرد به اتهام ارائه اطلاعات به ایالات متحده و اسرائیل در مورد برجسته پاسداران به طور کلی بعد از کشته شدن توسط هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی اعتصاب تلویزیون دولتی گزارش روز دوشنبه.

این گزارش گفت که این حکم اعدام انجام شد در برابر محمود موسوی مجد بدون توضیح.

کشور قوه قضائیه گفته بود در ماه ژوئن که مجد در ارتباط بود به سیا و موساد اسرائیل و سازمان اطلاعات و ادعا شده که مجد مشترک امنیتی اطلاعات سپاه پاسداران در و آن اعزامی واحد به نام قدس یا بیت المقدس نیروی که قاسم سلیمانی فرمان.

سلیمانی کشته شد در یک حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی در بغداد در ماه ژانویه است.

این اعتصاب همچنین کشته شدن ابو مهدی Muhandis معاون فرمانده ایران-حمایت شبه نظامیان در عراق شناخته شده به عنوان نیروهای مردمی و پنج نفر است.

ایران بعد برای انتقام سلیمانی کشتن با یک موشک بالستیک اعتصاب با هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی در عراق است. که همان شب نگهبان به طور تصادفی به ضرب گلوله یک اوکراین jetliner در تهران به قتل 176 نفر است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن