ایران اتمی بازرسی ادامه داد: در یک رکورد سرعت در سال گذشته

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 9:10:05 pm بوشهر, ايران, – AUGUST 21: این جزوه تصوی

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 9:10:05 pm
بوشهر, ايران, – AUGUST 21: این جزوه تصویر عرضه شده توسط IIPA (آژانس عکس بین المللی ایران) نشان می دهد نمایی از راکتور ساختمان در روسیه ساخته شده است نيروگاه هسته اي بوشهر به عنوان اولین سوخت لود در بوشهر در جنوب ایران. (عکس IIPA از طریق گتی ایماژ)

برنامه هسته ای ایران دریافت رکورد موشکافی در سال گذشته از بین المللی مانیتور که باعث ضربه محکم و ناگهانی بازرسی در جمهوری اسلامی است.

آژانس بین المللی انرژی اتمی را 2019 اجرای پادمان گزارش نشان می دهد که مانیتور در ادامه دریافت دسترسی گسترده به سایت های هسته ای ایران حتی به عنوان سوال جدید به وجود آمد و کامل بیش از این کشور را اعلام کرد ذخایر اتمی با توجه به محدود سند دیده می شود توسط بلومبرگ.

"آژانس ادامه داد: به منظور بررسی و نظارت بر توافق هسته ای مربوط به تعهدات جمهوری اسلامی ایران تحت طرح جامع اقدام مشترک," دفعات بازدید: 129 صفحه گزارش آماده برای دیپلمات که حساب برای منابع صرف شده در اجرای این نقطه عطفی 2015 توافق میان قدرت های جهانی.

آژانس فهرستی از 269 ناظران و تحلیلگران است که تمرکز بر روی ایران باعث یک رکورد تعداد بازرسی. وجود دارد 1,103 فرد-روز را صرف بر روی زمین در ایران, ترکیب طریق سایت های که در آن ایران غنی اورانیوم و تولید برق هسته ای. آژانس تقویت بر روی زمین بازرسی با "گسترده تر و به موقع مربوطه حاضر و تصاویر تاریخی" گرفته شده توسط ماهواره ها با توجه به سند.

در حالی که بازرسان در ادامه به بررسی سایت برتر ایرانی مقامات مانع تلاش ها برای روشن شدن گذشته فعالیت های هسته ای ایران به آژانس بین المللی انرژی در گزارش ماه مارس در پیدا کردن که تهدید به بیشتر مانع تلاش های بین المللی برای نجات آنچه مانده است از معامله پس از ایالات متحده خارج در سال 2018 و reimposed مجازات تحریم. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تحت فشار دولت های دیگر برای انجام همان است که در ایران به عقب نشینی از تعهدات خود تحت توافق با توجه به U. S فشار است.

ایران نمی خواهد اجازه بازدید بازرسان از یک جفت از مکان های که در آن آنها مشکوک هسته ای-فعالیت های مرتبط صورت گرفت برخی از 15 سال پیش. که پیدا کردن دوباره باز پرس و جو به جمهوری اسلامی گذشته فعالیت هایی که تهران دولت فکر آن مستقر شده بودند با توافق به پیمان هسته ای با قدرت های جهانی.

مانیتور به نام 33 ضربه محکم و ناگهانی بازرسی های سال گذشته است. این رقم کاهش یافت و از یک رکورد 40 در سال 2018 اما در ادامه به تاکید آژانس بینالمللی انرژی اتمی است که هنوز هم ورزش یکی از قوی ترین قدرت برنده تحت 2015 خبر داد. بازرسان حق ندارد به تماس با تعجب بازديد قبل از توافق.

منبع از دو دهه قدیمی اورانیوم آثار کشف شده در طول یک سفر به یک محل اعلام نشده در تهران است flummoxed آژانس برای ماه می باشد. مانیتور هنوز هم نمی دانم که چگونه ذرات اورانیوم هگزا فلوراید — پیشرو به اورانیوم غنی شده — ساخته شده آن را به یک انبار که برای اولین بار شناسایی شده توسط اسرائیل است.

بازرسان آژانس انرژی اتمی مسئول تشخیص گرم-سطح تغییرات در هسته ای-مواد و موجودی در سراسر جهان است. در سال 2019 آنها اختصاص حجم اورانیوم غنی شده و پلوتونیوم کافی برای ساخت 216,448 سلاح های هسته ای اگر منحرف برای مقاصد نظامی.

حجم تامین اورانیوم غنی شده مورد استفاده برای سوخت راکتورهای هسته ای کاهش یافته و برای دومین سال متوالی معکوس a 15-year-old روند رشد به عنوان قدرت راکتور آمده اند آفلاین در بخش هایی از جهان است.

"برای اولین بار در بیش از یک دهه هیچ رشد قابل ملاحظه ای مشاهده شد در سال 2019 در کل مقدار, منبع, مواد تحت پادمان آژانس" سند گزارش شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن