آیووا مرد دستگیر و پس از درگیری با پلیس در کروکستون متل

آیووا مرد گرفته شده و به شمال غربی منطقه ای کانون اصلاح و پس از مهار توسط پلیس در یک کروکستون متل یکشنبه شب 1

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399

آیووا مرد گرفته شده و به شمال غربی منطقه ای کانون اصلاح و پس از مهار توسط پلیس در یک کروکستون متل یکشنبه شب 10 ژوئن.

با توجه به انتشار از کروکستون اداره پلیس, افسران در پاسخ به گلف, تراس, متل در سال 1731 خیابان دانشگاه. حدود 8:45 p. m. روز شنبه برای یک گزارش از یک فعال وضعیت داخلی. افسران توصیه می شود که یک پنجره بود که شکسته شده و یک ماشین آسیب دیده با توجه به انتشار.

به محض ورود ماموران در بر داشت Joel Fesler, 60, کیکوک آیووا در یکی از اتاق متل. افسران یاد شده از قربانی و شاهد است که Fesler می دانستند قربانی به گفته پلیس. انتشار نیز اعلام کرد که Fesler دارای سابقه مبارزه با اجرای قانون می تواند مسلح و باید در نظر گرفته شود خطرناک است.

ماموران درخواست کرد که Fesler باز کردن درب خود را چند بار و Fesler حاضر با توجه به انتشار. آزادی همچنین آمده است که در این زمان افسران از پولک شهرستان کلانتر, مینه سوتا, سربازان دولت و کروکستون منطقه آمبولانس نیز وارد برای کمک به.

با توجه به انتشار "افسران قادر به ورود به اتاق با استفاده از درب عقب. فرمان داده شد به Fesler برای دریافت بر روی زمین او خودداری کرد و نشان داد تهاجمی نشانه های او می خواست به مبارزه."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

پلیس مستقر دو کمتر-کشنده بی اثر فلفل توپ دور که زده Fesler در ران و تا به حال هیچ تاثیری بر روی او با توجه به انتشار. یک تیزر بود مستقر شده و Fesler متوقف شده و مقاوم در برابر در نظر گرفته شد به بازداشت بدون بیشتر حادثه با توجه به انتشار. پلیس اعلام کرد در این نسخه که نه Fesler و نه درگیر ماموران مجروح شدند.

Fesler برگزار شد به اتهام حمله های داخلی و آسیب به اموال و مانع روند قانونی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن