معرفی سیم بین المللی

قفل شده است و در انزوا میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان را وارد دائم شراب خواری حالت. از فوریه تا مارس, است

توسط NEWSATROPAT در 26 اردیبهشت 1399

قفل شده است و در انزوا میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان را وارد دائم شراب خواری حالت. از فوریه تا مارس, استفاده از اینترنت بود که تا حدود 70 درصد به عنوان کاربران گله به دندان های نیش – Facebook, آمازون, Netflix و گوگل – برای پر کردن خود را خالی تقویم. اما در بلند مدت حرکت, چند آمده به سوال که داستان در واقع گزارش شده است; که صدای شنیده شده است; و آن دیدگاه ها بسته شده اند را از مشاهده.

اینها سوالات بیهوده و بیمعنی. مالکیت ابزار تولید رسانه ای نه تنها به شکل آنچه ما فکر می کنم در مورد هر روز, اما چگونه است. و رسانه های بین المللی – بیش از بیشتر صنایع – مرزهای الیگارشی.

در نظر بگیرید این واقعیت است که ثروتمندترین مرد جهان چه کسی ساخته شده است یک امپراتوری در بهره برداری از انبار کارگران که extorted یک شهر را به پایان دادن به مالیات در نظر گرفته شده برای مبارزه با بی خانمانی است که ثروت و رشد کرده است و با 24 میلیارد دلار پس از شروع COVID-19 pandemic – همچنین صاحب یکی از ایالات متحده آمریکا با نفوذ ترین روزنامه ها. سپس با در نظر گرفتن این واقعیت که ما خواسته شده است به این باور است که مالکیت خود را اعمال هیچ تاثیر آنچه در این مقاله جهت.

اما سیاسی ریسک بسیار بالا و آنها جهانی هستند. به عنوان جناح راست ناسیونالیسم موج در سراسر جهان شرکت های بزرگ رسانه ها بارها و بارها kneecapped مترقی رقبا و دور واگن در اطراف مدافعان وضع موجود. آنها در پاسخ به تهدید وجودی بحران آب و هوا, اولین بار, شک در وجود خود را و در حال حاضر در تغییر رادیکال نیاز به آن را حل کند. و در میان همه گیر آنها را تبدیل به قهرمانان از 1% به رسانه عزیزان در حالی که همه اما نادیده گرفتن شرایط اجتماعی و اقتصادی است که باید سوخت این بیماری را گسترش.

در چشم انداز رسانه های بین المللی یکی از بزرگترین موانع برای ما چشم انداز ساختمان جهان برای بسیاری از.

این هفته مترقی بین المللی راه اندازی سیم به تغییر است. ساختمان یک ائتلاف مترقی نشریات از سراسر جهان, سیم ترجمه و انتشار داستان های محلی و انتقادی دیدگاه – یک سیم خدمات برای جهان و نیروهای مترقی. و در انجام آن با هدف تقویت پیوندهای همبستگی جهانی در لحظه ای که همه گیر را تهدید به قطع آنها.

که کنترل رسانه ها ؟

بیش از نیم قرن گذشته بازار رسانه های بازار ساخته شده است محلی مستقل و انتقادی رسانه ها از مرگ یک نژاد است. در چند مکان است و این واضح تر از در ایالات متحده است.

یک بار وجود دارد زمانی که ما در رسانه ها بازار متنوع و رقابتی است. هر چند چپ هرگز غالب نیروی جایگزین رسانه – جامعه-متعلق به مقالات اتحادیه ژنده پوش و رسانه های تعاونی – رونق است. که همه را با ارتباطات از راه دور عمل می کنند. به قانون امضا شده توسط بیل کلینتون در سال 1996 ارتباطات از راه دور عمل gutted مقررات در غلظت رسانه مالکیت و هموار کردن راه برای یک سری مگا-ادغام که در سمت چپ شش شرکت ها در کنترل تا 90 درصد از دستگاه رسانهای است. اروگوئه نویسنده و ضد امپریالیستی فعال Eduardo Galeano نوشت: در آن زمان: "هرگز بسیاری برگزار شده است الانبیا توسط چند تا."

افزایش دیجیتال منادی عصر جدید رسانه های جایگزین. هر کسی با یک کامپیوتر و اتصال به اینترنت می تواند خود را "شهروند روزنامه نگار." یکی از الهام بخش ترین نتایج این دوره بود Indymedia یک پلت فرم رسانه های متولد شده در خارج از سیاتل سازمان تجارت جهانی شد. آگاهانه توسط anarchist-inflected اندیشه سیاسی است که تحت سلطه چپ در آن زمان Indymedia یک شبکه غیر متمرکز از رسانه های مستقل است که مراکز ارائه منابع برای روزنامه نگار-فعالان ها مطالب خود را بر روی یک پلت فرم مشترک. در اوج خود وجود دارد بیش از 150 Indymedia وابسته در پنجاه کشور جهان ارائه یک منبع حیاتی از اطلاعات برای تغییر-جهانی شدن جنبش است.

اما حتی در این جدید غیر متمرکز و عصر دیجیتال روند کلی نسبت به شرکت تحکیم همچنان ادامه دارد.

برای بخش صنعت رسانه های دیجیتال موفق به ضربه پس از یک مدل است که قابل اعتماد در ازدواج با کیفیت روزنامه نگاری با سود. سرمایه گذاران را در بر داشت که وجود دارد بیشتر می شود ساخته شده است در کوتاه مدت با خرید محلی و مستقل رسانه های کوس های تخمگذار کردن گزارش کارکنان و سلب دارایی. پس از سال ها بودن برداشت از هم جدا شده توسط کرکس سرمایه تعقیب روند رسانه های اجتماعی الگوریتم و کاهش وعده های دروغین از "محوری به ویدئو" رسانه های مستقل را آغاز کرده اند که سازندگان: در نرخ هشدار دهنده (در برخی موارد کمک همراه با توپ لیس میلیاردرهای یا گریزی از به اصطلاح "مترقی" فکر می کنم مخازن به سرمقاله استقلال). تمام گفته ها بیش از یک در پنج روزنامه در ایالات متحده بسته اند در پانزده سال گذشته. کسانی که خریداری میلیاردرهای مایل به از دست دادن در ازای کنترل هستند آنهایی که خوش شانس.

رسانه ها نماینده منافع صاحبان و مدیران. با توجه به دولت متاسفم از رسانه های ایالات متحده چشم انداز باید آن را کمی تعجب است که پوشش اغلب به عنوان تبلیغات برای 1%. با وجود بهترین تلاش های بسیاری صادقانه روزنامه نگاران در ساختار سرمایهداری بازار رسانه های اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی ها شده اند و در سمت چپ با تنها دو انتخاب برای اخبار خود را: این دروغ آشکار و آشکار بیگانه ستیزی از ارتجاعی مطبوعات – روباه Newses – و بیشتر ماهرانه موذی شرکت بود از قرار لیبرال جایگزین – the MSNBCs.

یک چالش جهانی

این گزینه ممکن است چند اما حداقل وجود یک درجه contestation در پوشش اخبار ملی. همان را نمی توان گفت برای پوشش بین المللی. زمانی که ما انتشارات پوشش بین المللی مسائل صمیمی خبرنگاران خارجی' club ارائه اردوگاه حتی کمتر قابل تشخیص است. آیا انعکاس دولت بوش دروغ و trumpeting ماه مارس به جنگ با عراق با یک گروه پشتیبانی کودتا در بولیوی ستایش بازار-دوستی Jair Bolsanaro و یا به سادگی شکست به درخواست مناظره نامزدها چگونه آنها را پرداخت برای جنگ, رسانه های جریان اصلی ثابت کرده است که نزدیک به اتفاق آرا در حمایت خود را برای ما امپراتوری.

این است که به سختی منحصر به فرد به ایالات متحده است. شرکت تحکیم از رسانه ها این است که یک پدیده بین المللی و جایی است که آن را کاملا مجسم از وسیع امپراتوری روپرت مرداک که صاحب فاکس نیوز و نیویورک پست در آمریکا و خورشید و بار در انگلستان و تقریبا دو سوم از روزنامه بازار استرالیا. برای دهه مرداک است شرمانه با استفاده از این امپراتوری به فشار کل Anglophone جهان به سمت راست. انتخابات از مارگارت تاچر Brexit لغو مالیات بر کربن در استرالیا, کار جدید, مغلوب ساختن پیشی جستن و البته ارتباطات از راه دور عمل می کنند – مرداک نقش برجسته ای در همه.

اما در حال جایگزین Murdochs و Turners جهان است. در برابر دلهره آور شانس نشریات است که ارائه تجزیه و تحلیل انتقادی, مترقی, گزارش و پوشش از مسائل است که جریان اصلی را هرگز لمس وجود دارد در سراسر جهان است. در صورت نئولیبرالیسم را تجاوز هژمونی این نشریات شده اند یک تاسیسات برای سمت چپ. نقشی که آنها بازی در کشورهایی که در آنها بر اساس نباید نادیده گرفته شود. اما منابع خود را نیز محدود است. قادر به حفظ تیم در سراسر جهان از روی زمین جمع خبرنگاران محدود در توانایی خود را به پرداخت هزینه برای رسیدن به مخاطبان جدید و خفه از موانع زبان جایگزین نشریات اغلب محدود باقی می ماند در پشت مرزهای ملی.

به عنوان جهان در برابر یک هیدرا وجودی بحران – بحران هایی که در حال جهانی در محدوده آن است مهم تر از همیشه است که در مطبوعات منعکس کننده این globality. زمانی که آفریقای جنوبی مبارزه برای بانک جهانی بدهی هنگامی که کارگران فیلیپینی در صنایع برون سپاری از امریکا به اعتصاب و هنگامی که معترضان به خیابان های ایران به مخالفت با ما مداخله آن است که نه فقط آفریقای جنوبی, فیلیپینی و ایرانی است که باید تقویت شود به می دانم. تمام جهان باید. اما برای اکثر شرکت های بزرگ رسانه ای شده است تمایلی و رسانه های جایگزین قادر به بازی در این نقش است.

خوشبختانه هر گاه نامتجانس و قطع ترقی خواهان پیدا کردن قدرت خود را محدود در رویارویی با جالوت قدرت سرمایه یک راه حل وجود دارد: برای سازماندهی.

سیم های بین المللی

سیم های بین المللی است که یک پروژه جهانی را به چالش شرکت کنترل بر استفاده از تولیدات رسانه ای با ایجاد یک شبکه بین المللی از جناح چپ نشریات به تبادل محتوا و ساخت قدرت جمعی. اعضای مشارکت در انتخاب محتوا به سیم های بین المللی به طور منظم. که مطالب ترجمه شده به زبان های متعدد و چاپ توسط دیگر پیشرو چپ نشریات از سراسر جهان: Jacobin در ایالات متحده نووا جامعه در آرژانتین Lausan در هنگ کنگ فیل در کنیا Jadaliyya در لبنان و بسیاری دیگر. در بازگشت شرکای دست آوردن دسترسی به و به اشتراک گذاری را انتخاب کنید با این نسخهها کار از دیگران در شبکه.

خوانندگان به سهم خود می تواند دسترسی به این مجموعه کامل به طور مستقیم بر روی سیم های سایت. در هفته اول آن به تنهایی خوانندگان می توانید یک نمای کلی از تاریخی مسیر Hindutva جنبش اکتشاف اتحادیه اروپا را برون سپاری از مرز پلیس به شمال آفریقا و تجزیه و تحلیل اخیر تایوانی, انتخابات ریاست جمهوری, مصاحبه با سابق رئیس جمهور برزیل لولا دا سیلوا و بیشتر – همه در انگلیسی, اسپانیایی, فرانسوی, آلمانی و پرتغالی. چه Indymedia بود برای غیرمتمرکز سیاست از اوایل 2000s ما برنامه ای را برای جمعی قدرت سیاسی از سودای انترناسیونالیستی سمت چپ: یک ضد مرداک جهانی شدن به رسانه های جایگزین.

البته این به تنهایی کافی نیست و برای مقابله با فشارهای کنونی بحران جهانی است. اما این سیم تنها یک ستون از مترقی بین المللی است. پشتیبانی شده توسط یک شورای مشورتی است که شامل ارقام مانند نوام چامسکی, نائومی کلاین همچون آرونداتی روی رافائل کوریا و آلوارو گارسیا-Linera های مترقی بین المللی با هدف متحد سازماندهی و بسیج نیروهای مترقی در سراسر جهان است. همراه با سیم دیگر PI ستون شامل جنبش (برای ساخت بافت همبند بین فعالان در سراسر مرزها) و طرح (برای متحد کردن متفکران و فعالان سیاسی به منظور توسعه یک سیاست جسورانه چشم انداز). جمعی مترقی بین المللی با هدف کمک به ساخت گسترده جهانی مترقی جبهه به مبارزه دوقلو نیروهای فاشیسم و بنیادگرایی بازار.

در مبارزه برای بازسازی جهان ما بادها را از شرکت های بزرگ رسانه ای ضربه ای قوی بر علیه ما. اما با راه اندازی مترقی بین المللی جهان و نیروهای مترقی باید سیم در پشت خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن