دانشجویان بین المللی در حال حیاتی به کانادا پس از بهبود اقتصادی Covid-19

اقتصاد کانادا به عنوان یک کل تحت تاثیر قرار شده است به شدت برای دو سال آینده. در ابتدا کانادا در گزارش چشم اند

توسط NEWSATROPAT در 26 اردیبهشت 1399

اقتصاد کانادا به عنوان یک کل تحت تاثیر قرار شده است به شدت برای دو سال آینده. در ابتدا کانادا در گزارش چشم انداز منتشر شده توسط کنفرانس کانادا پیش بینی رشد تولید ناخالص داخلی واقعی نرخ 2.5 درصد و 2.7 درصد در سال 2020 و 2021. این رشد پیش بینی شده است به شدت کاهش می یابد به ملال انگیز 0.7% برای سال 2020 و کوچکتر 2.3% برای 2021 پس از اجرای خود در انزوا اقدامات در سراسر کشور است.

برای دانشجویان بین المللی اقتصادی اثرات COVID-19 مرکب هستند. این واقعیت است که دانشجویان بین المللی در حال حاضر به صورت نسبی نقطه ضعف با توجه به موانع زبانی کمتر خانواده و دوستان از شبکه های precarity در وضعیت حقوقی این گروه از دانش آموزان به خصوص در معرض خطر مشکلات روانی از خود به انزوا اقدامات است.

با این وجود یکی از مسائل عمده ای که بر دانشجویان بین المللی' تندرستی مالی است. بسیاری از این دانشجویان اعمال خواهد شد برای یک Post-Graduation Work Permit (PGWP) در امیدوار ساختن به اندازه کافی تجربه کار کانادایی یا درخواست برای وضعیت اقامت دائم و یا بازگشت به کشورهای خود با کوچکتر از بار بدهی. آنها را به صورت بیکاری برای حداقل 8 ماه قبل از اقتصاد کانادا می تواند در بهبود از این بیماری همه گیر.

یک دانشجوی بین المللی که فارغ التحصیلان از 4 سال لیسانس برنامه دریافت حداکثر 3 سال اجازه کار. اکثر دانشجویان بین المللی فارغ التحصیل از کوتاه کارشناسی ارشد (18%) و کوتاه چرخه قسمت سوم برنامه (41%) از 1-2 سال که آنها در اکثر 2 سال اجازه کار.

مهاجرت و مهاجرین و تابعیت کانادا باید مایل به ایجاد پسوند به اجازه کار برای دانشجویان بین المللی به طوری که آنها زمان کافی برای پیدا کردن یک شغل و مورد نیاز 12 ماه تجربه کاری برای تبدیل شدن به واجد شرایط برای اقدام از طریق برنامه نیروی متخصص فدرال یا تجربه کانادایی.

دانشجویان بین المللی صرف $23,600 - $27,600 در هر سال برای حضور در کانادا تهیه نهاد. برخی از این دانش آموزان حمل بار بدهی های بزرگ در کشورهای خود که در آن نرخ بهره معمولا بالاتر از کانادا. به عنوان مثال دانش آموزان از هند خواهد پرداخت نرخ بهره 10 درصد در آموزش و پرورش وام. بسیاری را به 10-15 سال برای پرداخت بدهی خود را. به همین دلیل کار در کانادا بدان معنی است که آنها می توانید پرداخت کردن بدهی های خود را سریع تر و همچنین به دست آوردن تجربه ارزشمند است که آنها می توانند به کشورهای خود را برای مشاغل بالاتر پرداخت.



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن