داخلی ما سند پروژه 3,000 مرگ و میر در هر روز در ماه ژوئن 1

توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده: آوریل 5 سال 2020 5:24:45 pm چند رسانه ای گزارش روز دوشنبه به نقل ا

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده: آوریل 5 سال 2020 5:24:45 pm
Spike in hate crime against Asian-Americans amid COVID-19 pandemic: US senators چند رسانه ای گزارش روز دوشنبه به نقل از پیش نویس گزارش طرح هولناک آمار و ارقام در حدود 200,000 موارد تایید شده در هر روز همراه با 3000 روزانه مرگ و میر در ژوئن 1. (AP) (بازنمودی)

تعداد coronavirus مرگ و میر در ایالات متحده خواهد پرش به بیش از 3000 و موارد جدید به حدود 200000 نفر در هر روز در ماه ژوئن 1, داخلی, پیش نویس گزارش شده است گفت: حتی در حالی که بیش از دو دوجین آمریکا اعلام کرد به باز کردن اقتصاد خود را در میان بحران بهداشت و درمان.

ما در بدترین آمار کشور از این بیماری همه گیر. در روز دوشنبه بیش از 1.2 میلیون آمریکایی آزمایش مثبت برای COVID-19 و تعداد مرگ و میر افزایش یافته و به بیش از 69,000.

اقتصاد کشور به وقفه و بیش از 30 میلیون آمریکایی کاربردی برای مزایای بیکاری.

چند رسانه ای گزارش روز دوشنبه به نقل از پیش نویس گزارش طرح هولناک آمار و ارقام در حدود 200,000 موارد تایید شده در هر روز همراه با 3000 روزانه مرگ و میر در ژوئن 1. "اعداد تاکید یک واقعیت جدی: در حالی که ایالات متحده شده است ماندم, به گذشته هفت هفته نه بسیار تغییر کرده است. و بازگشایی به اقتصاد را بدتر" نیویورک تایمز گزارش داد.

"وجود دارد باقی می ماند تعداد زیادی از استان ها که بار همچنان به رشد" مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری (CDC) هشدار داد با توجه به روزانه.

آن دو در کاخ سفید و CDC انکار این گزارش. اسلاید حمل CDC آرم واشنگتن پست گزارش داد.

بر اساس این گزارش این طرح آماده شد جاستین Lessler استادیار اپیدمیولوژی در Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health. "من تا به حال هیچ نقشی در فرایند که توسط آن ارائه شد و نشان داده شده است. این داده ها ارائه شد به عنوان اطلاعات بیشتر به CDC آن را در هر راه در نظر گرفته شده به هوا", Lessler گفت واشنگتن پست.

Lessler گفت: او نمی دانست که چگونه به روز رسانی تبدیل شده بود به یک عرشه اسلاید توسط مقامات دولتی و مشترک با اخبار سازمان.
"وجود دارد بازگشایی حالات که در آن می تواند از کنترل خارج شود به سرعت" او گفت:.

جاد Deere یک سخنگوی کاخ سفید گفت: "این یک کاخ سفید سند و نه آن را ارائه شده به Coronavirus نیروی کار و یا از طریق رفته بین بررسی صلاحیت." این اطلاعات نه انعکاسی از هر یک از مدل سازی های انجام شده توسط نیروی کار و یا داده ها که وظیفه نیروی تجزیه و تحلیل, او گفت:.

"رئیس جمهور دستورالعمل های مرحله به مرحله برای باز کردن امریکا دوباره در حال علمی رانده رویکرد که بالای بهداشت و کارشناسان بیماری های عفونی در دولت فدرال با موافقت. سلامت مردم آمریکا باقی مانده است رئیس جمهور تهمت اولویت است و ادامه خواهد داد به عنوان ما به نظارت بر تلاش های دولت برای کاهش محدودیت" Deere گفت.

در همین حال بیش از ده ایالت آمریکا کاسته COVID-19 محدودیت و دیگری بیش از یک دوجین اعلام کرده اند برنامه های خود را به انجام این کار در روزهای آینده. متحده مانند گرجستان, می سی سی پی, تنسی, تگزاس, ایلینوی, آلاسکا, آریزونا, آرکانزاس, کلرادو, فلوریدا, کانزاس, مینه سوتا, Missouri, مونتانا, نبراسکا, New Hampshire, اوهایو, کارولینای جنوبی, ورمونت و غرب ویرجینیا را لغو محدودیت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن