مبتکر Huisinga led غرب مینه سوتا مرکزی ترکیه صنعت به شهرت ملی رسید

تد Huisinga, 95, درگذشت مسالمت آمیز در چهار شنبه, ژوئن 17. او پیوست ویلمار مرغ در سال 1951 و همراه با ری Norli

توسط NEWSATROPAT در 30 خرداد 1399

تد Huisinga, 95, درگذشت مسالمت آمیز در چهار شنبه, ژوئن 17.

او پیوست ویلمار مرغ در سال 1951 و همراه با ری Norling است با اعتبار ساخت این شرکت به یک رهبر صنعت. Huisinga نیز لذت می برد دیرین با همکاری ارل ب اولسون بنیانگذار Jennie-O.

این سه نفر ابزاری در توسعه صنعت ترکیه به عنوان ما امروز می شناسیم. Huisinga و Norling با تمرکز بر جنبه های پرورش بوقلمون و مرغ تولید در حالی که اولسون با تمرکز بر روی پردازش.

"او همیشه فکر کردن در مورد آینده گفت:" Huisinga نوه جاناتان Huisinga از پدر بزرگ خود را. "برای او این بود که همیشه: چگونه می تواند ما را در بهبود چیزهایی است ؟ چگونه می تواند ما را در انجام کارها بهتر است ؟ او هرگز راضی به وضع موجود."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

تد Huisinga فعال باقی مانده است با این شرکت تا آخرین روزهای زندگی اش از آمدن به دفتر اغلب باقی مانده و درگیر در فعالیت ها تا زمانی که فقط یک زن و شوهر از هفته پیش با توجه به نوه اش.

یکی از داستان های معروف در مورد Huisinga است که چگونه پس از بازگشت از خدمت در جنگ جهانی دوم او قرض خود پس انداز به سرمایه گذاری در بوقلمون. او تا به حال در نظر گرفته شده برای خرید یک پیانو. تد و آدری لذت بردم 71 سال با هم و همواره پرماجرا جفت ارز با توجه به اعضای خانواده.

خانواده و کلیسا و کار همیشه به معنای همه چیز را به پدربزرگش گفت: Jonathan.

تد Huisinga با اعتبار 70 سال از تعهد به ترکیه, صنعت, صنعت و کمک به را ممکن است برخی از 1600 شغل در صنعت است. تحت Huisinga و Norling رهبری ویلمار مرغ آغاز شده بگیرید و یاد دهید به تامین تجهیزات برای صنعت و تولید کنندگان و مزرعه خدمات آسانسور به ارائه خوراک و لوازم.

Huisinga درایو برای نوآوری و همکاری با مارک Gorans بنیانگذار نوا-فنی و مهندسی ساخته شده است بسیاری از پیشرفت های فن آوری در صنعت ترکیه. همکاری خود را همچنین نقش مهمی در ایجاد آنچه که امروز MinnWest فناوری پردیس در ویلمار.

Huisinga حال تماشای یک فیلم مستند در مورد نحوه اتوماسیون و رباتیک بودند تبدیل به صنعت خودرو و, می خواستم را از همان فن آوری به تولید مرغ. جاناتان گفت: پدر بزرگ خود را تبدیل به Gorans در اوایل 1980s. دو جعلی یک همکاری است که در ادامه برای بیش از 40 سال است.

تد Huisinga مسئول تعدادی از شرکت های نوآورانه ارائه تکنولوژی های جدید به کشور ترکیه میباشد.

یک تیم قرار داده شده است با هم به دنبال مکان برای این سرمایه گذاری های جدید. تیم بازگشت و با انواع مکان های ممکن که در آن مزایای مالیاتی و مدارس و فناوری و دارایی های دیگر در دسترس بودند.

همه آنها توضیح داد: در یک جلسه که در آن جاناتان Huisinga گفت: پدر بزرگ خود را در صندلی خود تکیه داد و گفت: "خب بچه ها ما می توانیم حرکت این شرکت ها هر کجا که شما می خواهید به عنوان طولانی به عنوان آن را در Kandiyohi County است."

نه بیش از حد طولانی پس از آن او درگیر در مذاکرات برای دولت سابق در بیمارستان دلایل آن را به MinnWest فناوری پردیس. نبود یک روند آسان و بدون شک وجود دارد که Huisinga نا امید شد با بوروکراسی درگیر در آن همه گفت: دین Johnson, دوست Huisinga و سناتور ایالت از ویلمار در آن زمان است.

جانسون گفت: Huisinga خورده اسلحه خود را در یک نقطه و به او گفت: در راهرو: "دین ما به دریافت این انجام می شود." جانسون گفت: او پس از آن-رژیم صهیونیستی. تیم Pawlenty به طور مستقیم دخالت و انتقال امکان پذیر است.

جانسون لوتری وزیر گفت: او به خاطر Huisinga برای خود و صداقت و عشق خود را از خدا و کلیسا — مونتاژ خدا در ویلمار و خانواده است.

او گفت: Huisinga نیز باید به عنوان یک کارآفرین واقعی مایل به گرفتن خطرات مهم نیست که این چالش است. "او در زندگی لحظه ای اما همیشه فکر می کردم در مورد آینده" جانسون گفت.

جاناتان Huisinga گفت: پدر بزرگ او در بر داشت خود را لذت بردن از کار در یک باغ سیب او کاشته میزبانی آتش و باد صبا, کباب و صرف وقت با آدری و خانواده است.

"به خوبی انجام داده و بنده خوب و وفادار گفت:" جانسون تبدیل به کتاب مقدس را به یاد داشته باشید ، "در حال حاضر در آرامش استراحت."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن