افراد باید مسئولیت اجتماعی برای پایان دادن به COVID-19 شیوع: ما دکتر Anthony Fauci

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 3:02:26 pm همسایگان راه رفتن گذشته یک نقاشی د

توسط NEWSATROPAT در 7 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 3:02:26 pm
coronavirus, coronavirus global updates, coronavirus US cases, coronavirus cases US, US coronavirus cases, World news, Indian Express همسایگان راه رفتن گذشته یک نقاشی دیواری در افتخار از سلامت کارگران که کمک COVID-19 نفر در این کشور در بیمارستان های نقاشی با 26 سال شهری هنرمند کوین پرز در نزدیکی La گل شاه پسند گورستان در گواتمالا سیتی چهارشنبه 24 ژوئن سال 2020 است. (AP Photo/Moises کستیللو)

امریکا بالای بیماری های عفونی متخصص دکتر Anthony Fauci گفته است که افراد باید یک مسئولیت اجتماعی برای پایان دادن به شیوع کروناویروس به عنوان ما مجموعه ای دیگر از تک روز رکورد بیش از 40,000 COVID-19 موارد برای اولین بار.

Fauci در اول کاخ سفید Coronavirus نیروی کار کنفرانس مطبوعاتی در ماه گفت که هیچ دیگر بیماری های عفونی است که می رود از 40 درصد از مردم بدون داشتن علائم به برخی از داشتن علائم خفیف به برخی از نیاز شدید برخی از نیاز به ماندن در خانه برای هفته برخی از رفتن به بیمارستان برخی از گرفتن مراقبت های ویژه برخی از گرفتن انتوبه برخی از گرفتن تهویه مناسب و برخی در حال مرگ است.

"من فقط می خواهم این را بدون ساخت آن را به نظر می رسد که هر کسی که در گسل شما باید فردی مسئولیت خود را, اما شما باید یک مسئولیت اجتماعی است چرا که اگر ما می خواهیم برای پایان دادن به شیوع این واقعا پایان آن و پس از آن امیدوارم که یک واکسن می آید و قرار می دهد ناخن در تابوت ما باید متوجه باشید که ما بخشی از روند" او گفت:.

Fauci, یک عضو از کاخ سفید Coronavirus نیروی کار گفت که بسته به جایی که شما در آن طیف شما باید یک نگرش متفاوت به این چیز خاص است .

اما هر کسی که آلوده یا در معرض خطر آلوده شدن به یک درجه بیشتر یا کمتر است که بخشی از فرآیند پویا از شیوع او گفت:.

"من در یک مرحله در زندگی من وقتی که من گفت: خوب من رویین تن, بنابراین من قصد دارم به یک ریسک است. من فکر می کنم آنچه که ما در حال از دست رفته در این چیزی است که ما هرگز قبل از مواجه شده است که یک خطر برای شما است و نه فقط جدا شده به شما چرا که اگر شما بخشی از گناه و یا سهوا از تبلیغ و پویا در روند یک بیماری همه گیر.

زیرا شانس هستند که اگر شما دریافت کنید که شما در حال رفتن به آلوده شخص دیگری. و اگر چه شما ممکن است احساس خوبی و چون ما می دانیم که اگر شما نگاهی به اعداد است که شما احتمالا بعد از آن در اکثریت قریب به اتفاق در حال حاضر از افرادی که آلوده هستند به احتمال زیاد با مردم است که شما در کلیپ و, در این مقاله که در جمعیت با بهره گیری از خود طبعا" Fauci گفت.

تولید مثل عنصر از ویروس است و نه کمتر از یک, او گفت:.

"بنابراین مردم در حال آلوده کردن افراد دیگر است. و سپس در نهایت شما را آلوده کسی که آسیب پذیر است. در حال حاضر که ممکن است کسی مادر بزرگ پدر بزرگ عمو که در شیمی درمانی و کسی که در پرتودرمانی و یا شیمی درمانی و یا یک کودک است که لوسمی" آمریکایی دکتر گفت:.

با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز Coronavirus منابع مرکز سرایت آلوده بیش از 9.8 میلیون نفر کشته و بیش از 494,000 در سراسر جهان است.

ما در بدترین آسیب دیده کشور با بیش از 2.46 میلیون نفر و بیش از 1,25,000 مرگ و میر.

این COVID-19 که سرچشمه در چین در شهر ووهان در ماه دسامبر سال گذشته نیز کتک جهان اقتصاد با صندوق بین المللی پول گفت که اقتصاد جهانی است و محدود به رنج می برند "رکود اقتصادی شدید".

دانشمندان در حال مسابقه در برابر زمان برای پیدا کردن یک واکسن یا دارو برای درمان آن است.

با توجه به معاون رئیس جمهور مایک پنس بیش از 2,500,000 آمریکایی ها قرارداد coronavirus و بیش از 126,000 فوت کرده اند.

تمام 50 ایالت و منطقه در سراسر این کشور در حال باز کردن تا با خیال راحت و مسئولانه اما با موارد افزایش به ویژه در طول هفته گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن به کارگردانی نیروی کار به مختصر آمریکایی ها.

روز جمعه یک رکورد تعداد 40,000 مورد جدید گزارش شده است.

"با وجود این تلفات پس از پایان 45 روز به سرعت گسترش و آغاز تلاش ها برای باز کردن امریکا با تشکر از همکاری مردم آمریکا از تلاش های استانداران و مقامات بهداشتی دولت تلاش من می خواهم با افتخار می گویند کل فدرال تیم تحت رهبری رئیس جمهور تهمت ما را ساخته اند واقعا قابل توجه پیشرفت در حرکت ملت ما رو به جلو" پنس گفت.

"به این کشور باز می شود تا بیش از سه میلیون شغل ایجاد شد, در گذشته, گزارش," او گفت:.

"خرده فروشی در حال نورد و البته پیشرفت فوق العاده ای در نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات و نیواورلئان, مناطق, آن فقط یک ماده از یک ماه پیش تلاش شد تحت وزن از این بیماری همه گیر است و در حال حاضر وارد یک بسیار متفاوت محل" پنس اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن