بومی رهبران میزبان شب زنده داری برای زن کشته شده در ماه گذشته در گرند فرک پایگاه نیروی هوایی

دولت Rep. اموزش بوفالو D-فارگو که همراه با محلی بومی رهبر اسلون هنری به سازماندهی مراسم گفت: این گردهمایی با ه

توسط NEWSATROPAT در 26 تیر 1399

دولت Rep. اموزش بوفالو D-فارگو که همراه با محلی بومی رهبر اسلون هنری به سازماندهی مراسم گفت: این گردهمایی با هدف به افتخار Aposhian و برای کمک به جامعه زخم التیام یابد.

"ناتاشا Aposhian ضرب گلوله کشته شد در داکوتای شمالی خاک" بوفالو گفت. "من معتقدم که او یک مهمان در اینجا در دولت ما. بسیاری از اوقات آن را اساسا از احترام اذعان به این که در زندگی از دست داده بود. که واقعا قلب چرا ما با هم به پرداخت احترام به او و خانواده اش."

Aposhian, 21 کشته شد در یک خوابگاه در گرند فرک پایگاه نیروی هوایی در ساعات اولیه صبح از ژوئن 1. در یک مصاحبه مطبوعاتی پس از مرگ او به 319th شناسایی بال تایید کرد که مرگ او در حال بررسی به عنوان یک قتل. Airman کلاس اول جولیان Carlos Torres, 20, از تگزاس نیز درگذشت از زخم گلوله در این حادثه.

جزئیات بیشتر بوده است. رسیده صبح روز چهارشنبه 15 ژوئیه برای اظهار نظر در این تحقیق 319th شناسایی بال سرپرست امور عمومی Kamaile کاسیاس گفت هرالد که هیچ بیشتر اطلاعات ارائه شده خواهد بود با توجه به جریان طبیعت بررسی است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Aposhian پدر و مادر او را به نام مرگ یک عمل خشونت خانگی. GFAFB شد او اولین ماموریت و او تا به حال زندگی می کردند در این پایگاه حدود یک ماه است که او کشته شد.

یک بیانیه نوشته شده توسط Aposhian پدر برایان مورفی خوانده شد در شب زنده داری.

"اگر چه ما نمی دریافت تمام پاسخ ما به دنبال مگان و من می خواهم برای تشکر از شما برای خود پیوسته عشق و حمایت کردند." "این بوده است که ویرانگر فاجعه و ما نمی خواهیم هر پدر و مادر دیگر به رفتن را از طریق این. ما امیدواریم نیروی هوایی را به اقدامات بیشتر برای جلوگیری از این اتفاق می افتد دوباره. خود را از ادامه حضور کمک خواهد کرد که اطمینان حاصل شود ناتاشا نمی خواهد فراموش شود."

پس از بیانیه ای خوانده شد, تعدادی از دیگر اعضای جامعه صحبت کرد از جمله خشونت خانگی حمایت از دولت قانونی نامزد های محلی و رهبر مذهبی و فعال حقوق بشر. شب زنده داری بسته با بومی محلی رهبران آواز زنان جنگجو آهنگ با مشت مطرح در همبستگی.

"ما احساس اجبار برای انجام کاری به افتخار ناتاشا" بوفالو به جمعیت گفت. "از آنجا که ما معتقدیم او بیش از یک فوق العاده است. او یک جنگجو است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن