زن هندی در امارات متحده عربی کمک به بیش از 2000 رشته هموطنان در میان COVID-19 همه گیر

توسط: PTI | دبی | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 4:36:32 pm توضیح کار خود توماس گفت که او تلاش می

توسط NEWSATROPAT در 7 تیر 1399
توسط: PTI | دبی | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 4:36:32 pm
Sheela Thomas, Indian woman in UAE, Indian lawyer in UAE, Indian woman helps people in UAE, World news, Indian Express توضیح کار خود توماس گفت که او تلاش می کند به درک کارگران وضعیت مذاکرات به کارفرمایان خود را به انتشار اسناد و مدارک و گذرنامه به طوری که آنها می تواند سفر خانه می شود کاغذ-کار در محل نگه می دارد و آن را آماده برای سفر خود را هنگامی که به اندازه کافی پروازها در دسترس هستند.

یک وکیل در امارات متحده عربی است, کمک به بیش از 2000 رشته و بیکاری یقه آبی هموطنان با مدارک قانونی به منظور تسهیل در بازگشت به خانه با توجه به گزارش رسانه ها در روز شنبه.

Sheela توماس 41 باز 2,200 فایل های مضطرب سرخپوستان نقطه از کشور از Telangana, آندرا پرادش اوتار پرادش و بیهار که از دست داده اند شغل خود را به دلیل COVID-19 گیر برای کمک به آنها برای بازگشت به هند, عصر ایران گزارش شده است.

"مقاله خود-کار نیاز به طبقه بندی شده اند. بسیاری از ویزا شده اند و پاسپورت هنوز گیر با کارفرمایان که انتشار آنها را برای برخی از دلیل و یا دیگر. من به مراقبت از تمام این کار," او گفت: به نقل از گزارش.

توماس است که ساکن در امارات متحده عربی برای 25 سال گذشته در حال انجام این همه کار در یک طرفدار بونو اساس آن ،

هر چند در اصل از کرالا او متولد شد و به ارمغان آورد تا در حیدرآباد.

"تلفن همراه تبدیل شده ویروسی. من به طور مداوم دریافت درخواست کمک از رشته سرخپوستان و من اصلا قلب برای گفتن," او گفت:.

توضیح کار خود توماس گفت که او تلاش می کند به درک کارگران وضعیت مذاکرات به کارفرمایان خود را به انتشار اسناد و مدارک و گذرنامه به طوری که آنها می تواند سفر خانه می شود کاغذ-کار در محل نگه می دارد و آن را آماده برای سفر خود را هنگامی که به اندازه کافی پروازها در دسترس هستند.

"این زمین به من داده شده بسیار است. آن زمان برای بازگشت به امارات متحده عربی و مردم آن است. این مردان هستند که مردم را از درهم و آنها نیاز به کمک در حال حاضر" توماس گفت: در گزارش.

او همچنین تغذیه 300 نفر از آشپزخانه خود را در صفحه اصلی این گزارش گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب