زن هندی فایل طرح دعوی در دادگاه در برابر ما برای تاخیر در اجازه کار

توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 2:57:32 pm طرح دعوی در دادگاه مدعی است که USCIS نشست

توسط NEWSATROPAT در 4 مرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 2:57:32 pm
Bharatpur encounter case, Bharatpur encounter case verdict, Man Singh encounter case, raja Man Singh murder case, indian express explained طرح دعوی در دادگاه مدعی است که USCIS نشسته است بر روی یک پرونده حداقل 75,000 پرینت EADs. (بازنمودی)

یک زن هندی به طرح دعوی علیه ایالات متحده شهروندی و مهاجرت خدمات اتهام تاخیر در صدور مجوز کار متهم مقامات از نشستن در یک انبار حداقل 75,000 پرینت اشتغال مجوز اسناد و مدارک.

Ranjitha Subramanya است که در یک ثانیه-4 وابسته به ویزا و Vinod سینها در H-1B ویزای کار در یک طرح دعوی در دادگاه قبل از یک دادگاه فدرال در ایالت اوهایو گفت که در حالی که برنامه خود را برای گسترش خود H-4 وضعیت و اشتغال مجوز سند (EAD) تصویب شد در مارس 7, او دریافت نکرده کار مجوز کارت تا تاریخ.

به عنوان یک نتیجه او مجبور به توقف کار برای کارفرما پس از اولیه EAD تمام شده در 7 ژوئن سال 2020 است.

"به او کمک کرده است و او EAD باقی می ماند و قادر به کار. بدتر کارفرما اعلام کرده است که او را از دست دادن شغل خود را اگر او می کند ارائه مدرک اشتغال مجوز توسط 9 اوت سال 2020" گفت: او وکیل رابرت ثانیه کوهن در طرح دعوی در دادگاه.

یک ثانیه-4 ویزا ویزا صادر شده توسط ایالات متحده خدمات مهاجرت و شهروندی (USCIS) برای اعضای خانواده از دارندگان ویزای H-1B. زن و شوهر در یک ثانیه-4 ویزا می توانید درخواست برای EAD.

طرح دعوی در دادگاه مدعی است که USCIS نشسته است بر روی یک پرونده حداقل 75,000 پرینت EADs.

"با به تأخیر انداختن و یا امتناع از ارائه EADs به شاکیان و اعضای کلاس متهمان مورد آزار قرار گرفته اند قدرت خود را در یک فاحش و ظالمانه شیوه ای بدون هیچ توجیه معقول در خدمت مشروع دولتی هدف و یا قصد آسیب شاکی و اعضای کلاس یا بی تفاوتی عمدی" طرح دعوی در دادگاه گفت.

اوایل این هفته USCIS گفت: "کاهش ظرفیت آن به چاپ امن اسناد" از جمله مجوز کار و اقامت دائم کارت پس از پایان قرارداد خود را با یک شخص ثالث شرکت که قبلا چاپ کارت.

اشاره کرد که به طور کلی EAD تولید شده است و فرستاده شده به متقاضی ظرف 48 ساعت پس از تصویب طرح دعوی در دادگاه گفت: از آن شده است بیش از 105 روز پس از USCIS تایید Ranjitha برنامه اما چاپ و ارسال او EAD.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن