هندی-منبع دختر افتخار نامگذاری ناسا مریخ اولین هلیکوپتر

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 12:56:46 am در حالی که ناسا اعلام کرد در ماه

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 12:56:46 am
NASA's first Mars helicopter, indian girl names NASA Mars helicopter, Vaneeza Rupani, NASA, indian express در حالی که ناسا اعلام کرد در ماه مارس که در آن بعدی مریخ نورد خواهد بود به نام پشتکار آژانس نیز تصمیم به انتخاب یک نام برای هلیکوپتر است که همراه مریخ نورد به مریخ است. (منبع عکس: @NASAPersevere)

ناسا برای اولین بار در مریخ هلیکوپتر دارای یک نام در حال حاضر و اعتبار می رود به 17 ساله هندی-منبع دختر Vaneeza Rupani.

Rupani یک دبیرستان کاربر از نورثپورت آلاباما به دست آورده افتخار نامگذاری این هلیکوپتر پس از او فرستاده شده مقاله خود را به ناسا "نام رور" مسابقه.

به مقصد برای تبدیل شدن به اولین هواپیما به تلاش برای پرواز شده در یک سیاره دیگر ناسا مریخ هلیکوپتر شده است رسما به نام نبوغ خود را به عنوان پیشنهاد شده توسط Rupani.

در حالی که ناسا اعلام کرد در ماه مارس که در آن بعدی مریخ نورد خواهد بود به نام پشتکار بر اساس هفتم کلاس الکساندر مدر مقاله آژانس نیز تصمیم به انتخاب یک نام برای هلیکوپتر است که همراه مریخ نورد به مریخ است.

"ما مریخ هلیکوپتر دارای یک نام جدید! دیدار: نبوغ. دانشجو Vaneeza Rupani با نام آمد در دوران ما نام رور مسابقه. ابتکار و خلاقیت را به سیاره سرخ با @NASAPersevere به تلاش اولین پرواز شده در جهان دیگر" ناسا هنوز توییتی.

Rupani این مطلب در میان 28,000 مقالات فرستاده شده توسط K-12 دانش آموزان از هر خارجه آمریکا و خاک با توجه به ناسا ساخته شده است که این خبر در روز چهارشنبه.

"نبوغ و استعداد افراد مشغول به کار سخت برای غلبه بر چالش های سفر بین سیارهای چه اجازه می دهد همه ما به تجربه شگفتی های فضا اکتشاف" Rupani نوشته در مقاله با توجه به اخبار منتشر شده توسط ناسا.

"ابتکار و خلاقیت چیزی است که اجازه می دهد تا مردم را به انجام کارهای شگفت انگیز و این به ما اجازه می دهد به گسترش افق به لبه جهان ،

Rupani شده است علاقه مند در فضای علم از او یک کودک خردسال با توجه به Nausheen Rupani.

"در راه خود به مدرسه هر روز او و پدر او خواهد تظاهر آنها در یک سفینه فضایی. آنها تصور دیدن سیارات (ساختمان) ستاره (چراغ راهنمایی) ، در راه خود را و آنها را به نام" Nausheen Rupani گفته ناسا.

به او تسلیم انتخاب شده بود بیش از هیجان انگیز, نوجوان گفت.

"(من فکری) ابتکار و خلاقیت می تواند یک نام خوب برای هلیکوپتر به این دلیل است که دقیقا آنچه در آن زمان برای طراحی این دستگاه گفت:" ناسا. "هلیکوپتر باور نکردنی پروژه و من هیجان زده هستم که در سفر خود را."

نبوغ و پشتکار در حال برنامه ریزی برای راه اندازی در ماه جولای و زمین در ماه فوریه آینده در مریخ' Jezero دهانه سایت از یک دریاچه وجود داشته است که 3.5 میلیارد سال پیش.

در حالی که مریخ نورد جمع آوری نمونه از مریخ هلیکوپتر تلاش خواهد کرد به پرواز و در صورت موفقیت آن را قادر خواهد ساخت آینده مریخ ماموریت به "اضافه کردن یک هوایی بعد به اکتشافات" با توجه به ناسا.

"من افتخار می کنم که ناسا را به مریخ هلیکوپتر خواهد شد به Vaneeza Rupani از نورثپورت, Alabama. این یک امتیاز منحصر به فرد. Ms Rupani مقاله چرا او را انتخاب کرد به نام 'ابتکار' نکات مهم در خلاقیت و اصالت و هوش. او درک اهمیت اکتشاف فوق العاده است و من مطمئن هستم که او به آینده ای روشن پیش رو" سناتور ریچارد شلبی ایالت آلاباما گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب