ملی هند بازداشت در آمریکا به اتهام قاچاق ماری جوانا

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 9:17:34 am آنها همچنین واقع چهار سورتمه حاوی

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 9:17:34 am
marijuana arrest, indian arrest US, marijuana indian arrest آنها همچنین واقع چهار سورتمه حاوی هفت جعبهها که متفاوت از بقیه است. (AP Photo/پیتر مورگان فایل) (بازنمودی)

یک زن 21 ساله هندی ملی که مورد استفاده قرار گیرد به درایو یک کامیون های تجاری بین کانادا و ایالات متحده دستگیر شده به جرم قاچاق ماری جوانا با ارزش بازار از 2,500,000 تومان, یک ما وکیل گفته است.

اگر محکوم Arshdeep سینگ چهره اجباری حداقل مجازات پنج سال حبس یا حداکثر 40 سال و یک تومان 5,000,000 خوب است. با توجه به شکایت در ژوئن 5, تجاری کامیون حمل قهوه و تحمل جزیره پرنس ادوارد, کانادا پلاک اقدام به ورود به ایالات متحده در صلح پل بندر ورود در آبشار نیاگارا در نیویورک مایکل آدلر, دستیار ما وکیل است که رسیدگی به این پرونده گفت.

"این کامیون های تجاری اشاره شد به وسیله نقلیه و محموله بازرسی سیستم به صورت غیر نفوذی X-ray, آزمون که نشان دهنده تناقضات بین محموله در بینی از تریلر که از بقیه بار" وزارت دادگستری گفت.

ماموران همچنین مشاهده شده است که این تریلر نداشت تجاری مهر تامین پشت درب. "به عنوان یک نتیجه از آن اشاره شد به صلح پل انبار بارگذاری حوض برای یک معاینه فیزیکی. طول اولیه معاینه فیزیکی افسران offloaded: به درستی شناسایی سازندگان قهوه" وزارت دادگستری گفت.

آنها همچنین واقع چهار سورتمه حاوی هفت جعبهها که متفاوت از بقیه است. بازرسی از جعبهها نشان داد قهوه. ترشح تحت قهوه بودند خلاء مهر و موم شده کیسه های حاوی برگ سبز ماده وزارت دادگستری گفت.

حدود 1,608 خلاء مهر و موم شده بسته نرم افزاری مشکوک ماری جوانا با وزن حدود 1800 پوند حذف شدند از اصلی حمل و نقل ظروف با ارزش تقریبی از 2,500,000 تومان.

"حوادث اخیر ایجاد کرده اند چالش های منحصر به فرد برای ما و همکاران ما در اجرای قانون به عنوان ما با هم کار کنند برای نگه داشتن جوامع ما و ملت ما امن و امن" اظهار داشت: ما وکیل جیمز P کندی.

"در حالی که COVID-19 پاسخ ممکن است کاهش تجارت در سراسر کشور ما مرزهای این دستگیری نشان میدهد که نه تنها جنایتکاران باقی بماند در تلاش خود را برای شکستن این قانون اما که اجرای قانون همچنان هوشیار در تلاش خود را به رعایت آن," او اضافه شده است.

پورت مدیر جنیفر De La O گفت: "این شد یک کار عالی با افسران ما از آغاز تا پایان".

"از به رسمیت شناختن یک حمل و نقل که مورد نیاز بیشتر غربالگری برای شناسایی ناهنجاری در طول ثانویه اسکن به هماهنگی با همکاران ما در HSI ما افسران متعهد به متوقف کردن این مواد مخدر از بودن قاچاق در," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب