مرد هندی در میان دو coronavirus موارد در نیوزیلند

توسط: PTI | ملبورن | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 11:49:14 am مرد به نیوزیلند در یک هوایی هند پر

توسط NEWSATROPAT در 2 تیر 1399
توسط: PTI | ملبورن | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 11:49:14 am
Indian man among two new coronavirus cases in New Zealand مرد به نیوزیلند در یک هوایی هند پرواز مدیر کل سلامت Dr اشلی بلومفیلد به نقل از به نقل از نیوزیلند هرالد. (بازنمودی)

یک مرد هندی است که در میان دو نفر که تست مثبت برای رمان coronavirus در نیوزیلند در نظر گرفتن تعداد کل فعال COVID-19 نفر در این کشور به نه پس از هیچ در تمام اوایل این ماه مقامات بهداشت گفت: در روز دوشنبه.

در 30s خود را در سفر از هند به همراه همسرش. او تا به حال شده است اقامت در یک هتل در اوکلند. او آمد به نیوزیلند در یک هوایی هند پرواز مدیر کل سلامت Dr اشلی بلومفیلد به نقل از به نقل از نیوزیلند هرالد. مورد دوم شامل یک دختر نوجوان که وارد اسلام آباد از طریق ملبورن در ژوئن 13.

خانواده او در سفر با او و تا به حال آزمایش منفی بلومفیلد گفت. نوجوان نیز اقامت در یک هتل در اوکلند با خانواده اش در این گزارش گفت:. اما هر دو از موارد مثبت و مردم آنها را در حال سفر با, در حال حاضر منتقل شده به هتل های مختلف برای قرنطینه این گزارش گفت:, و اضافه کرد که هر دو از موارد جدید مورد آزمایش قرار گرفتند در روز سه انزوای خود باقی بماند.

مقامات بهداشت گفت: همه این موارد شامل افرادی که به تازگی وارد شده و در قرنطینه و هیچ مدرکی وجود ندارد که از جامعه و انتقال آن گفت.

مجموع تایید coronavirus موارد پس از وقوع آغاز شد و در حال حاضر 1513. روز یکشنبه آزمایشگاه انجام 3402 آزمون.

تعداد کل آزمایش های انجام شده در نیوزیلند به تاریخ در حال حاضر 344,519. در ژوئن 8, نیوزیلند گزارش هیچ فعال موارد COVID-19 در کشور برای اولین بار پس از فوریه 28. این کشور از 5 میلیون نفر برداشته تقریبا همه از آن coronavirus محدودیت پس از گزارش هیچ فعال موارد است.

نیوزیلند برای اولین بار رفت به مستند در مارس 25, جدید راه اندازی چهار مرحله سیستم هشدار و رفتن در سطح چهار که در آن بسیاری از کسب و کار بسته شدند, مدارس بسته و مردم گفت: به ماندن در خانه.

در ژوئن 8, همه نیوزیلند نقل مکان کرد و به سطح یکی از پایین ترین نرخ چهار ردیف سیستم هشدار. بر اساس قوانین جدید پس از حرکت به سطح یک, تمام مدارس و محل های کار می توانید باز کنید. مراسم تشییع جنازه و حمل و نقل عمومی می تواند رزومه و بدون هیچ گونه محدودیت.

اجتماعی فاصله است که دیگر مورد نیاز خواهد شد اما تشویق شود. مرزهای این کشور باقی می ماند بسته به مسافران خارجی و قوانین در محل باقی می ماند که نیاز به زلاند نو ورود از خارج از کشور به رفتن را از طریق یک دوره 14 روزه از انزوا و یا قرنطینه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن