هندی اسناد آن انگلستان Covid نبرد با وجود ضرر و زیان

لندن | منتشر شده در تاریخ: 24 مه سال 2020 4:46:38 am NHS کارگران در یک بیمارستان در لیورپول. (عکس: ر

توسط NEWSATROPAT در 4 خرداد 1399
لندن | منتشر شده در تاریخ: 24 مه سال 2020 4:46:38 am
Indian doctors, UK’s Covid battle, coronavirus pandemic, NHS workforce, Indian express news NHS کارگران در یک بیمارستان در لیورپول. (عکس: رویترز)

(نوشته شده توسط Preet Kamal Kaur)

"شفا را در یک زمان بسیار طولانی به دلیل همه ما عزادار در انزوا. ما قادر به گفتن خداحافظی و نمی تواند حضور در مراسم تشییع جنازه. خاطرات بازی گلف و راه رفتن سگ با او دوران کودکی ما با هم نگه داشتن فلاش قبل از چشم من."

که شد دکتر Sukhbir سینگ Rayat رئوف برای پسر عموی دکتر Manjeet Singh Riyat اولین سیک مشاور تصادف و اورژانس (A&E) at the Royal Derby بیمارستان که درگذشت Covid-19 مارس 20.

مانند 52 ساله Riyat صدها سیاه, اسیایی, اقلیت های قومی (بام) کارکنان از خدمات بهداشت ملی (NHS) شده اند در خط مقدم از بریتانیا در نبرد علیه این بیماری همه گیر.

سرخپوستان تشکیل 43.3 درصد از بیمه خدمات درمانی نیروی کار 150,000 پزشکان. و هر چند خطرات این زمان ها آنها soldiered ،

تجزیه و تحلیل جدید از بیمه خدمات درمانی داده Covid مرگ و میر ناشی از 1 مارس تا آوریل 21 نوشته شده توسط Dr Robert Aldridge از UCL موسسه انفورماتیک بهداشت و دکتر دلان Devakumar از UCL موسسه بهداشت جهانی منتشر شد در ولکام باز تحقیقات نشان داد که احتمال مرگ ناشی از Covid-19 است "به طور قابل توجهی بالاتر" در میان بام گروه از جمعیت عمومی است. تحلیل میان داده ها بر روی سن در منطقه قومیت.

از مرگ و میر در گروههای اقلیت های قومی و تحلیل نشان داده است که بزرگترین اعداد در میان هندی (492 مرگ و میر) و کارائیب (460 مرگ و میر) تقسيم شدند.

از 203 سلامت کارگران که درگذشت در انگلستان تا کنون 63 درصد بام که 67 درصد متولد شده در خارج از انگلستان است.

Dr Onkar Sahota یک پزشک عمومی و صندلی لندن مجمع کمیته بهداشت که نشان دهنده پنجابی-تراکم مناطق اطراف سوتهلل کرده بر دولت برای راه اندازی یک پرس و جو با اشاره به این که "نامتناسب نرخ مرگ بالا از Covid-19 در میان تشویق اقلیتهای قومی به شرکت در جامعه نگران کننده است و پرسش جدی است که پاسخ تقاضا".

او گفت: "94 درصد از پزشکان که فوت کرده اند در حال از بام جامعه و 63 درصد از تمام کارکنان بهداشتی درمانی که فوت کرده اند در حال از بام جامعه".

Dr Chaand Nagpaul صندلی شورای انجمن پزشکی بریتانیا خواست برای "مناسب ارزیابی ریسک" با توجه به سرسام آور تعداد مرگ و میر در میان بام پزشکان و کارکنان بهداشت و درمان.

چرا بسیاری از هندی و پیو پزشکان و تسلیم Covid-19 در انگلستان, انگلیسی, انجمن پزشکان هندی تبار (BAPIO) موسس و رییس جمهور paediatrician دکتر رامش مهتا گفت: یکشنبه اکسپرس: "در مورد وجود دارد 65,000 پزشکان هندی-منبع کار برای بیمه خدمات درمانی. ما ستون فقرات است. از آنجا که بیشتر بام مردم در حال کار در خط مقدم خدمات آنها مانند سربازان که به صورت گلوله ، از 32 پزشکان که از دست داده اند و زندگی خود را تنها در دو رنگ سفید است."

اولین هندی NHS کارگر به مرگ از Covid-19 ایست بورن منطقه عمومی بیمارستان داروساز Pooja Sharma (33) در مارس 26. آن را یک تراژدی برای خانواده او و پدرش Sudhir شارما یک هیترو افسر مهاجرت درگذشت با 24 ساعت از هر یک از دیگر.

برادر او امان گفت: رسانه ها افراد: "خواهر من بود ستاره از ما خانواده است. او مقاومت ناپذیر خنده, حس شوخ طبعی خوب و طبیعت". او دوست دوران کودکی Amarjit Aujla به یاد او "خنده مسری" و "تصادفی تماس ها که روشن تا" روز است.

اولین پیو پزشک به مرگ از Covid-19 در انگلستان شد دکتر Jitendra Rathod. او یک جراح قلب در بیمارستان دانشگاه ولز در کاردیف که در آن او تا به حال صرف 25 سال است. Dr Rathod, 62 بود خود منزوی به دلیل از قبل موجود وضعیت سلامت اما در اثر عوارض ناشی از Covid-19.

یوسف Varkey های سوگوار از Philomina جریان یک خانم 62 ساله پرستار در بیمارستان جان رادکلیف در آکسفورد تاسف قادر به پیشنهاد او وداع نهایی در 30 آوریل. Philomina در اصل از کرالا تا به حال خریداری یک خانه وجود دارد و برنامه ریزی برای بازنشستگی زود است.

"آن را واقعا دشوار است برای دیدن او برود مانند این است," او گفت:. یک مادر از سه Philomina خدمت بیمه خدمات درمانی برای 40 سال.

در 80 و هنوز کار Dr mohinder می سینگ Dhatt از سلوق شد یکی از طولانی ترین خدمت GPs در برکشایر. او در 28 آوریل پس از عقد قرارداد Covid. دختر Dr مینی Dhatt همچنین یک پزشک عمومی گفت: پدر او کار می کرد برای سال 54 در بیمه خدمات درمانی.

Septuagenarian Dr Kamlesh کومار مسون که به 47 سال به خدمات سلامت در انگلستان درگذشت Covid در آوریل 16. Dr ماسون تاسیس میلتون جاده جراحی در گریس, Essex, در سال 1985 و در آنجا تا سال 2017 و پس از آن او ادامه داد: locum کار در سراسر بیمارستان و بزیلدون.

Dr Poornima Nair از سال 1981 دسته ای از فرانک آنتونی مدارس دولتی دهلی نفس او آخرین بار در مارس 12 و بعد از یک نبرد طولانی با Covid-19 در شمال كم بیمارستان. او یک پزشک عمومی در ایستگاه نظر پزشکی مرکز Bishop Auckland, Durham.

"او احساس درد و پدر من با او در لحظات پایانی. با تشکر از شما برای تمام افکار خود را و نماز" ارسال شده Arsalan در Poornima را در Facebook صفحه بعد او درگذشت.

پایین کمی و وجود unmissable نشانه ای از عشق به زندگی. یک تصویر از "مجلل ترد murukkus. مومیایی دستور خاص!!" و یک سری از رنگارنگ قومی و جواهرات و neckpieces و danglers تا پاپ.

آن را بیش از فقط مراسم تجلیل از 44 سال Anujkumar Kuttikkottu Pavithran یک پرستار در بیمارستان بوستون در Lincolnshire. محلی کرالا Samaj در زمان مسئولیت انجام نهایی خدمات خود را به عنوان دوست و جری Varghese را جمع آوری کمک های رسیده £47,000.

"در طول سابقه Covid بحران Anuj در روز کار می کرد و شب هنگام او قرارداد این بیماری" Varghese گفت. Anuj درگذشت مارس 27. جمع آوری کمک برای کمک به Anuj را هزینه های مراسم تشییع جنازه و همچنین به حمایت از همسرش Sandya همچنین یک دانش آموز و دو فرزند خود را.

در مارس 17, "مهربان بخشنده و مهربان روح" Vivek Sharma خود را از دست داد زندگی به کوروناویروس. او کاردرمانی در مدوی جامعه, بهداشت و درمان, Kent.

مشاور paediatrician دکتر راجش Kalraiya از ملکه بیمارستان, Romford, درگذشت Covid-19 در 15 آوریل. او مشغول به کار بود به عنوان locum در Romford زمانی که او بیمار شد. او 40 سال طلسم در NHS او را به دست آورده احترام بزرگ.

همان روز کریدن GP Dr کریشن Arora, 57, و رادیولوژی حمایت از کارگر Amrik Bamotra شاه جورج بیمارستان در Goodmayes نیز درگذشت پشت سر گذاشتن خانواده های عزادار.

BAPIO موسس رئیس جمهور دکتر مهتا است که در ماتم از دست دادن دوست و همکار Dr Kalraiya نمی کند انکار است که در کنار دیگر عوامل به مير رای در میان PIOs سرخپوستان پیدا کردن آن دشوار است برای گفتن " نه " حتی زمانی که رفتن سخت می شود. "برای برخی از, آن را تعهد اخلاقی برای دیگران ممکن است ترس از دست دادن شغل خود است."

خطرات باقی می ماند اما مبارزه می رود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب