هندی-آمریکایی ها با برگزاری تظاهرات در مقابل چین سفارت در واشنگتن

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 9:05:50 am در هفته های اخیر, هندی-آمریکایی ها

توسط NEWSATROPAT در 30 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 9:05:50 am
china boycott, chinese products, chinese import,china import, india china trade در هفته های اخیر, هندی-آمریکایی ها در شهرستانها عمده ما برگزار شد تظاهرات مسالمت آمیز علیه چین است.

یک گروه هندی-آمریکایی ها از در و اطراف سرمایه های ملی برگزار کرده است یک تجمع مسالمت آمیز در مقابل سفارت چین در اینجا اعتراض چین پرخاشگری در امتداد خط کنترل واقعی.

نمایش ضد چین آگهی ها و فریاد شعارهایی مانند "چین کمونیست: پایین پایین" معترضان در روز یکشنبه گفت که "چینی ویروس کشته شده است lakhs از مردم در سراسر جهان به ارمغان آورده است اقتصاد جهانی به یک وقفه".

فعال جامعه Manoj Sreenilayam گفت: "ما محکوم دختران چینی تجاوز landgrab و کشتار سرخپوستان در سرزمین های هندی در لاداخ در حالی که جهان در حال پریشان با COVID-19 همه گیر".

برای چند دهه گذشته چین بوده و قلدری هند و دیگر کوچکتر ملل گفت: یکی دیگر از فعال ماهیندرا Sapa.

"در دریای چین جنوبی چین شده است به طور غیر قانونی تصرف زمین و جزایر کوچکتر ملل. از کشته شدن 20 سربازان هندی. ما در اینجا به منظور بالا بردن آگاهی و نیاز جهان به انجام افقی تشدید و اقتصادی جدا از چین" Sapa گفت.

این تظاهرات مسالمت آمیز به نمایندگی یک مقطع هندی-امریکایی فرهنگی و اجتماعی سازمان از مریلند ویرجینیا و واشنگتن دی سی.

برجسته در میان آنها کرالا association of Greater Washington, Durga معبد دوستان تامیل گروه های فرهنگی و انجمن های فرهنگی از Howard County, شورای ملی آسیایی, هندی, انجمن ها و Vishwa هندو Parishad آمریکا است.

به تازگی تشکیل شده است نیویورک-بر اساس مخالفت با چینی امپریالیسم (OCI) گروه 23 همچنین با ارسال نمایندگان خود را برای شرکت در تظاهرات.

"ما در اینجا در اعتراض به چینی تجاوز در هند زمین ها و سرزمین های همسایه این کشور گفت:" سانجی پاتل.

در هفته های اخیر, هندی-آمریکایی ها در شهرستانها عمده ما برگزار شد تظاهرات مسالمت آمیز علیه چین است.

برای اولین بار از آن برگزار شد در شیکاگو توسط برجسته هندی-آمریکایی Dr بهارات Barai در نیویورک در میدان تایمز که در آن اعضای تبت جامعه نیز نشان داد در برابر چین است.

گروه دیگری به رهبری پپ گواردیولا Bhandari در نیویورک به تازگی تشکیل شده OCI گروه 23 به بسیج مردم در 23 کشور با آنها چین دارای اختلافات ارضی.

این گروه هفته گذشته برگزار شد یک وبینار در چینی امپریالیسم خطاب توسط هند سفیر سابق چین Gautam Bambawale و سابق بورس و اوراق بهادار مدیره از هند رئیس D R مهتا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب