هندی-آمریکایی فروشگاه مواد غذایی مالک در دره سیلیکون شارژ با قیمت درآوردن

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 2:11:47 pm صاحب محبوب Apna بازار در کالیفرنی

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 2:11:47 pm
Punjab lockdown, CSD canteens, Chandigarh news, ex-servicemen, veterans, Indian express news صاحب محبوب Apna بازار در کالیفرنیا Pleasanton, تا به حال گفته افزایش قیمت اقلام مواد غذایی پس از اضطراری اعلام شده توسط فرماندار در مارس 4. (بازنمودی)

صاحب یک محبوب هندی-آمریکایی فروشگاه مواد غذایی در کالیفرنیا متهم شده است با قیمت درآوردن مارک برخی از موارد تا حد 200 درصد در طول بیماری همه گیر کوروناویروس که کل ما دولتی است تحت اقامت در خانه سفارشات.

پس مصرف کننده شکایت در روز پنج شنبه در Alameda County Superior Court یک تحقیق نشان داد که Rajvinder سینگ صاحب محبوب Apna بازار در کالیفرنیا Pleasanton, تا به حال گفته افزایش قیمت اقلام مواد غذایی پس از اضطراری اعلام شده توسط فرماندار در مارس 4.

بر اساس مدارک ارائه شده توسط مشتری رسید بررسی تایید کرد که قیمت گذاری از چندین مواد غذایی بیش از 10 درصد افزایش مجاز در طول یک وضعیت اضطراری با برخی از قیمت ها که به اندازه 200 درصد بیش از آنچه قبلا به اتهام, با توجه به بیانیه مشترک صادر شده توسط دادستان کل کالیفرنیا خاویر بکررا و آالمدا کانتی دادستان منطقه نانسی اومالی.

مواد غذایی ذکر شده در این شکایت شامل پیاز زرد, زنجبیل, لوبیا سبز نودل فوری, چای, فلفل قرمز, فلفل, انار و قرمز yams.

"ما را از قیمت سنگ آهن در بازار به طور جدی و متعهد به پس از رفتن کسانی که شکستن قانون در طول بهداشت عمومی اورژانس" بکررا گفت.

سینگ چهره حبس در زندان شهرستان برای بیش از یک سال و یا جریمه نقدی از بیش از 10,000 تومان. قانون کالیفرنیا ممنوع شارژ یک قیمت است که بیش از, با بیش از 10 درصد قیمت یک آیتم قبل از یک دولت و یا محلی اعلام اورژانس.

"این قانون مانع از کسب و کار از احتکار زمانی که ما در یک وضعیت اضطراری است. همه کسب و کار در سراسر آالمدا کانتی باید توجه کنید که ما بیکار نشستن نیست و اجازه می دهد تا مصرف کنندگان به سقوط طعمه به قیمت درآوردن. من خواهد شد و اطمینان حاصل شود که کسب و کار پایبند به قانون و انجام بهره برداری از مصرف کنندگان گفت:" اومالی.

سینگ انتظار می رود که arraigned در دادگاه در تاریخ 9 ژوئیه.

بیش از 78,000 آمریکایی کشته و 13 لاخ آزمایش مثبت برای coronavirus. در سطح جهان بیش از 274,000 نفر کشته شده اند و بیش از 39 لاخ باید آزمایش مثبت برای این بیماری با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن