هندی-کنگره آمریکا امی Bera نگران بیش چینی علیه هند

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 8:16:18 am هندی-کنگره آمریکا امی Bera نظرات آ

توسط NEWSATROPAT در 8 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 8:16:18 am
Ami Bera, Ami Bera on India China border dispute, India China border dispute, India China news, Indian Express هندی-کنگره آمریکا امی Bera نظرات آمد در میان مرز مناقشه بین هندی و چینی جهان ، (AP Photo/فایل)

هندی-کنگره آمریکا Dr امی Bera در روز جمعه ابراز نگرانی چینی تجاوز را با هند مرز و خواسته پکن به استفاده از مکانیسم های دیپلماتیک و نه از زور برای حل و فصل مسائل مرزی با کشور همسایه.

نظرات خود را آمد در میان مرز مناقشه بین هندی و چینی جهان ،

دو طرف درگیر در دیپلماتیک و نظامی ایران در میان افزایش تنش پس از درگیری های خشونت آمیز در Galwan دره در 15 ژوئن. بیست هندی پرسنل ارتش کشته شدند در این درگیری.

"من را تشویق چین به استفاده از آن دیرینه دیپلماتیک با مکانیزم های هند به deescalate وضعیت نه از زور برای حل و فصل مسائل مرزی," Bera, طولانی ترین خدمت هندی آمریکایی در مجلس نمایندگان گفت: در یک صدای جیر جیر.

به عنوان صندلی از خانه خارجی فرعی در آسیاBera گفت که "نگران ادامه داد: چینی تجاوز در امتداد مرز خود را" با هند است.

"در حالی که این یک موضوع بین چین و هند این نظر من است که افزایش نیروهای نظامی در هر دو طرف از خط کنترل واقعی معکوس خواهد شد و مدعی" دکتر Bera گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن