هندی-آمریکایی جامعه دارای 'تحریم چین تظاهرات در میدان تایمز در نیویورک

توسط: PTI | نیویورک | منتشر شده در تاریخ 4 ژوئیه سال 2020 6:38:30 pm این تظاهرات با عنوان " تحریم چی

توسط NEWSATROPAT در 14 تیر 1399
توسط: PTI | نیویورک | منتشر شده در تاریخ 4 ژوئیه سال 2020 6:38:30 pm
این تظاهرات با عنوان " تحریم چین برگزار شد در روز جمعه با رهبران جامعه Prem Bhandari و Jagdish Sewhani. (بازنمودی)

تعداد زیادی از هندی-آمریکایی ها شعار "بهارات ماتا کی Jai" و دیگر شعارهای میهنی در اعتراض چین در یاد در میدان تایمز در اینجا خواستار تحریم اقتصادی و انزوای دیپلماتیک این کشور برای خود علیه هند است.

سرخپوستان زندگی در نیویورک و نیوجرسی متحده همراه با مقامات خارج سازمان — فدراسیون هندی انجمن (FIA) مطرح شعارهای 'تحریم های ساخته شده در چین', 'بهارات ماتا کی Jai' و 'توقف چینی تجاوز' در میان دیگران است.

معترضان با پوشیدن ماسک صورت با در نظر گرفتن این بیماری همه گیر کوروناویروس برگزار شد پلاکارد که خواندن 'ما سلام ما کاهش یافته قهرمانان".

اعضای تبت و تایوانی جامعه نیز در این تظاهرات و شعارهای مطرح شده در برابر چین و برقراری تحریم اقتصادی از کمونیست های غول پیکر.

آنها نیز برگزار شد پلاکارد که خواندن 'تبت می ایستد با هند', 'توقف چینی سوء استفاده', 'عدالت برای حقوق بشر اقلیت ادیان هنگ کنگ', 'چین از تبت', 'چین متوقف کردن جنایت علیه بشریت" و " تحریم محصولات چینی.'

این تظاهرات با عنوان " تحریم چین برگزار شد در روز جمعه با رهبران جامعه Prem Bhandari و Jagdish Sewhani.

"هند از امروز متفاوت از هند از سال 1962. ما نمی خواهد تحمل چینی تجاوز و بین المللی آن قلدری. ما را در خور پاسخ به استکبار از چین" Bhandari جیپور پا ایالات متحده آمریکا رئیس و برجسته و فعال اجتماعی گفت: PTI.

Bhandari گفت که او و جامعه هند بودند عمیقا مختل کشتار 20 سربازان هندی در خشونت برخورد با سربازان چینی در Ladakh را Galwan ولی در ماه گذشته.

"ما در حال ارسال پیام قوی به چین است. جامعه هند در سراسر جهان ایستاده است با آن میهن" او گفت:. چین سهام مرزهای خود با 14 سازمان ملل و مبارزه با 18 کشور جهان است. این نشان می دهد که در آن یک پسر قلدر است. در حال حاضر زمان برای متوقف کردن این قلدری و مردم بر این باورند که هند می تواند انجام این کار, او گفت:.

هند معتقد است که در فلسفه از جهان است که یک خانواده' و در حالی که با تمرکز بر آن اعتماد بنفس را به کار برای صلح بین المللی و همبستگی است. Bhandari گفت: او در حال برنامه ریزی برای گرد هم آوردن دیپلمات از کشورهای مختلف — از استرالیا به هند — مشترک وحدت پلت فرم در برابر چین است.

رئیس جمهور آمریکا و هند روابط عمومی کمیته Jagdish Sewhani گفت: در این تظاهرات که در زمانی که تمام جهان در حال مبارزه مرگبار coronavirus "برهنه تجاوز" توسط چین در برابر همسایگان خود از جمله هند در معرض نیت واقعی این "rogue رژیم کمونیستی."

"من آن را می گویند سرکش است چرا که راه چین است و درمان خاص خود را دارد مردم در هنگ کنگ" است و انجام پاکسازی قومی علیه مسلمانان/Uyghurs در سین کیانگ است. این مردم صلح دوست جهان می خواهند چین را به می دانم که به اندازه کافی به اندازه کافی است. آن را بلافاصله نیاز به توقف آن رفتار پرخاشگرانه در برابر همسایگان خود از جمله هند Sewhani گفت.

هند همواره به نام برای صلح جهانی سفارش اما "این رویکرد صلح نباید به عنوان ضعف ما" او گفت:.

Sewhani تاکید کرد که هند از سال 2020 است نظامی و اقتصادی قوی و دارای یک "رهبر قوی در نارندرا نخست وزیر. هند تحت او را در خور پاسخ به طرح نابکار از رئیس جمهور شی جین پینگ از چین است."

او با اشاره به این که جامعه بین المللی می تواند آمار چین در سه جبهه — تجارت تبت و تایوان است. جهان باید تحریم محصولات چینی, حمایت از استقلال تبت و حمایت از تایوان. "سه Ts می تواند با موفقیت به کار گرفته شده توسط یک ائتلاف جهانی به رهبری رهبران سه نخست وزیر مودی رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و نخست وزیر ژاپن اعلام کرد" او گفت:.

او اضافه کرد که امروز در چین-کل جمعیت است که به طور مداوم تحت نظارت و در حال حاضر آن را می خواهد برای تبدیل تمام جهان به یک نظارت دولت است. اخیر آن رفتار و عمل تنها اثبات این Sewhani گفت.

به نام او برای چین دیپلماتیک انزوا و خواست جامعه بین المللی به بلافاصله شروع به تحریم محصولات چینی.
Sewhani گفت که چین باید آماده به پرداخت "هزینه سنگینی" برای آن پرخاشگری است. "آن زمان برای حزب دموکرات و مردم صلح دوست جهان به یک پاسخ در خور به چین است. زمان آمده است برای تمام جهان برای اتحاد در مقابل این قلدر" او گفت:.

رئیس FIA Ankur Vaidya خواست جامعه بین المللی متحد به عنوان یک به بیان جمعی و قابل توجه نارضایتی در مورد چین را غیر مجاز و غیر قابل قبول گسترش مرزهای در نقض معاهدات سازمان ملل متحد و بی توجهی حاکمیت کشورهای آزاد.

تبت جامعه گفت: در این تظاهرات که آن را به شدت محکوم چین اقدامات علیه هند و افغانستان و چینی رژیم باید پاسخگوی نقض قوانین بین المللی است.

در میان اعضای جامعه شرکت کننده در این تظاهرات بودند FIA جمهور آنیل Bansal, رئیس جمهور سابق FIA Alok Kumar, Rajendra Bafna و Pritam شاه.

Bhandari گفت که او دور انداختن تمام ساخته شده در چین مبلمان از خانه خود را در همبستگی و نشان می دهد که او در حال راه رفتن, صحبت, اصرار دیگران به دور انداختن محصولات چینی از خانه های خود.

این واقعیت است که بسیاری از مردم با تجمع در میدان تایمز برای اعتراض وجود COVID-19 همه گیر نشان می دهد که قوی حمایت هند و در برابر چینی تجاوز.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن