هند با حمایت مرکز کامپیوتر در ققنوس حل و فصل در آفریقا پاک در سرقت

توسط: PTI | ژوهانسبورگ | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 3:31:14 pm این موسسه در حال حاضر در تلاش ب

توسط NEWSATROPAT در 23 تیر 1399
توسط: PTI | ژوهانسبورگ | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 3:31:14 pm
NDL, digital learning, digital library, aicte, aicte online content, govt learning, education news این موسسه در حال حاضر در تلاش برای جمع آوری کمک به کامپیوترهای جدید و راه اندازی مجدد کلاس های به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. (منبع: گتی ایماژ)

آفریقای جنوبی و دانش آموزانی که با تکیه بر روی کامپیوتر آموزش های ارائه شده در کم و یا هیچ هزینه در هند-حمایت مهاتما گاندی موسسه آموزش کامپیوتر و فن آوری اطلاعات در ققنوس حل و فصل در نزدیکی دوربان شده اند بی بضاعت بعد از مرکز تمیز کردن در یک سرقت شده است.

این مرکز به طور رسمی در ماه اکتبر سال 2017 توسط وزیر دولت در امور خارجی Gen (rtd) V K Singh اما در حال حاضر آغاز شده و عملیات پنج ماه زودتر ارائه کامپیوتر پایه آموزش سواد به افراد فقیر جامعه اطراف آن حل و فصل است.

ققنوس حل و فصل آغاز شده بود در سال 1904 توسط وکیل جوان Mohandas Karamchand Gandhi. وی همچنین به چاپ هند از نظر روزنامه از وجود دارد.

شش شورشی مظنون دست به دستبند, یک گارد امنیتی قبل از ساخت در ون که به آنها وارد شده بود با 29 رایانه از جمله 20 اسپانسر شده از طرف دولت هند.

"خوشبختانه هیچ کس صدمه دیده بود اما این نخستین سرقت تا کنون در موسسه" گفت: Kidar Ramgobin امانت ققنوس حل و فصل اعتماد و بزرگ-نوه مهاتما. "این مرکز ارائه شده کامپیوتر آموزش و پرورش به جامعه Bhambhayi. دانش آموزان از فواصل همچنین سفر به این موسسه برای مطالعه به دلیل قیمت آن و دسترسی آسان تر قوانین جلب رضایت مردم که هرگز لمس کامپیوتر," او اضافه شده است.

در طول تعطیلات آخر هفته و تعطیلات مدرسه این مرکز ارائه شده کامپیوتر ویژه کلاس های سواد آموزی به مدرسه کودکان رایگان.

"این غم انگیز است برای هر دو جامعه به دلیل بهره مندی از این خدمات و همچنین به عنوان برای ما که با صرف بیش از نیم میلیون برامدگی لبه طبقات سنگ اهدا شده توسط دولت هند برای ساخت این مرکز است. متاسفانه کامپیوتر را در خدمت هدف کمی برای کسانی که دور آنها را گرفته اما از طریق خرابکاری آنها در حال حاضر محروم جامعه از مهم مرکز" Ramgobin گفت:, و اضافه کرد که بیش از 4000 دانش آموزان تا به حال به دست آورد و گواهی اتمام با بسیاری از داشتن شغل امن پس از آن.

"بسیاری از دانشجویان محروم از پس زمینه ها و نداشته دسترسی به کامپیوتر. پس از اتمام پایه سواد رایانه دوره های آموزشی ارائه شده تعدادی از آنها را امن دولت شغل یا مشاغل در مراکز تماس," او گفت:.

این موسسه در حال حاضر در تلاش برای جمع آوری کمک به کامپیوترهای جدید و راه اندازی مجدد کلاس های به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب