هند متعهد به ساخت مرکز بهداشت در نپال یاد Pashupatinath معبد

توسط: PTI | کاتماندو | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 11:35:59 am این پروژه خواهد بود ساخته شده تح

توسط NEWSATROPAT در 27 خرداد 1399
توسط: PTI | کاتماندو | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 11:35:59 am
Ananda Temple, cultural symbols, indian cultural symbols, indian temples, Ta Prohm Temple, Cham Monuments, Thiruketeeswaram Temple, indian express این پروژه خواهد بود ساخته شده تحت نپال-Bharat Maitri: توسعه مشارکت را به عنوان یک جامعه تاثیر طرح توسعه با هند است.

هند متعهد به ساخت یک تومان. 2.33 کرور بهداشت تسهیلات در یاد Pashupatinath مجتمع معبد در اینجا به بهبود زیرساخت ها در حرم مطهر برای زائران با توجه به بیانیه رسمی است.

این پروژه خواهد بود ساخته شده تحت نپال-Bharat Maitri: توسعه مشارکت را به عنوان یک جامعه تاثیر طرح توسعه با هند است.

یک یادداشت تفاهم امضا شد در روز دوشنبه بین سفارت هند و نپال و وزارت فدرال امور و به طور کلی دولت و کاتماندو شهری شهرستان برای ساخت و ساز از مرکز بهداشت در Pashupatinath معبد که آن هم در فهرست میراث جهانی یونسکو.

تحت ابتکار هند متعهد به گسترش کمک های مالی به مقدار Rs. 37.23 میلیون (INR 2.33 کرور) برای بهداشت مرکز خواهد بود که اجرا شده توسط کاتماندو شهری شهرستان مطابق با هنجارهای گذاشته شده توسط دولت نپال در 15 ماه با توجه به بیانیه صادر شده توسط سفارت هند در اینجا.

Pashupatinath معبد بزرگترین معبد پیچیده در نپال و در امتداد هر دو طرف Bagmati رودخانه می بیند و هزاران نفر از نمازگزاران از نپال و هند هر روز.

هند کمک برای توسعه زیرساخت ها در Pashupatinath معبد پیچیده می آید در میان مواج مرز ردیف بین دو کشور.

نپال مجلس در روز شنبه به اتفاق آرا رای دادند در یک لایحه برای اصلاح قانون اساسی به ترکیب Lipulekh, Kalapani و Limpiyadhura در هندوستان Uttarakhand به نقشه سیاسی یک حرکت توصیف دهلی نو به عنوان "قابل دفاع است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب