در اوکراین Donbas coronavirus هل دادن مردم در هر دو طرف تا کنون بیشتر از هم جدا

فعال ترین آنها راه اندازی یک تلگرام گروه"فراموش شده در DNR مقصد اوکراین") که در حال حاضر دارای بیش از 1000 مشت

توسط NEWSATROPAT در 10 تیر 1399

فعال ترین آنها راه اندازی یک تلگرام گروه"فراموش شده در DNR مقصد اوکراین") که در حال حاضر دارای بیش از 1000 مشترک. بسیاری می خواهم به ترک دونتسک هر راه ممکن است. یکی از گروه مدیران ساکن اوکراین شهر خارج Donbas بود به دنبال یک راه گرفتن مادر به دام افتاده در دونتسک خارج از شهر است. در ماه ژوئن او می خواهم موفق به انجام آن - رسمی خدمات برای عبور از مرز تعیین شده (یک پاسپورت اوکراین دارنده از نظر قانونی می تواند بازگشت به اوکراین از روسیه). برای 10,000 roubles یک راننده در دونتسک خواهد شد درخواست برای اسناد و مدارک برای عبور به روسیه و تضمین عبور به منطقه روستوف.

برعکس وجود دارد کمتر فعال گروه در تلگرام ("از آن زمان برای رفتن به خانه!!!") تلاش برای بازگشت به دونتسک.

افرادی که می خواهید به عبور از مرز به دنبال راه های مختلف آن را انجام می دهند: آنها ارسال بهمن ایمیل هر دو به "DNR" و همچنین همه انواع سازمان های بین المللی و محلی و مدافعان حقوق اوکراین وزارت در استقرار مجدد به طور موقت به سرزمین های اشغالی. برای مثال "فراموش شده در DNR" گروه ارسال یک لیست از 50 نفر به ویژه نیاز به عبور از مرز به انسان دوستانه گروه مینسک روند.

دو منبع یک مدیر از "فراموش شده در DNR" و دیگری نزدیک به نظامی در اوکراین گفت: من درباره تلاش در تحریکات در حالی که پست های بازرسی بسته شده اند. در شروع ممکن است برای مثال تعدادی از رباتها وارد تلگرام گروه و پیشنهاد شده است که شرکت کنندگان به صورت یک جمعیت و سعی کنید به طوفان اوکراین ورود/خروج نقطه امیدوار کننده وفاداری و ورود به "DNR".

"ما به دنبال این فعالیت بسیار نزدیک و دیدم خطر واقعی" می گوید: ماریا Podybailo که می آموزد امنیت اطلاعات در Mariupol دانشگاه دولتی. "ما ترس وجود دارد که می تواند یک agent provocateur در جمعیت که می تواند برای مثال پرتاب مواد منفجره در اولین پاسگاه. من می دانم که زمانی که شارژ شد و انتظار می رود ارتش محلی و دریایی واحدهای بسیج در Novotroitske عبور در 13 مه."

هیچ کس اقدام به عجله عبور از نقطه در پایان اما دیگران آن را به نظر می رسد تصمیم به سعی کنید و راه خود را از طریق میادین مین - به عنوان نشان داده شده توسط مورد زن مجروح در 14 مارس.

هنگامی که شما نوشتن در مورد Donbas گاهی اوقات شما ضبط شده با ناتوانی است. به عنوان مثال, آن غیر ممکن است توضیح دهد که چرا مردم به ماندن زندگی در خانه ها آمده است که در زیر آتش توپخانه و یا چرا آنها حاضر به تخلیه به عنوان اتفاق افتاده در عراق و یا روستای Opytnyi و یا چرا مردم هنوز هم زندگی می کنند در Vodyanoe در نزدیکی ماریوپول. میل به زندگی در خانه رتبه بالاتر از حتی نیاز اساسی ایمنی.

در تلگرام گروه "فراموش شده در DNR" و "زمان برای رفتن به خانه!!!" شما می توانید ببینید مردم نوشتن ناامید پیام در زمان واقعی - افرادی که نمی توانستم تحمل گرما انتظار در صف برای عبور از خط تماس و یا در "منطقه خاکستری" بین اوکراین بازرسی و "DNR" پست های بازرسی. پس از 22 ماه ژوئن Elenovka عبور است نه اجازه دادن به بیش از 200 نفر عبور یک روز.

این گذرگاه در Donbas را به وضوح تبدیل به یک هدف سیاسی مذاکرات و در حالی که Covid-19 اپیدمی در ادامه شما می توانید می گویند با اعتماد به نفس است که این گذرگاه را باز نمی شود به طور کامل در هر زمان به زودی.

پایان دادن به "جرم حمل و نقل" در طول خط تماس به کار خواهد کرد به سمت روانی تقسیم بین ساکنان یک منطقه را به طرز وحشیانه ای تقسیم یک خط مقدم. هر دو طرف این را درک کنند. مبارزه برای عبور از نقاط به جای مبارزه با Covid-19 تبدیل خواهد شد روند اصلی جنگ در Donbas در این تابستان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن