در اوکراین قرنطینه اقدامات تضعیف محل کار حمایت

متاسفانه پس از سال 2014 نرخ مرگ و میر در محل کار در اوکراین رو به وخامت گذاشته. بین 2015 و 2019 تعداد محل مرگ

توسط NEWSATROPAT در 7 مرداد 1399

متاسفانه پس از سال 2014 نرخ مرگ و میر در محل کار در اوکراین رو به وخامت گذاشته. بین 2015 و 2019 تعداد محل مرگ و میر در اوکراین افزایش 13 درصد.

با توجه به اولین داوطلبانه ملی بررسی اهداف توسعه پایدار در اوکراین پیشرفت در تضمین قابل اعتماد و شرایط کاری ایمن است یا وجود ندارد و یا بسیار ضعیف است. عوامل اصلی پشت حوادث محل کار عبارتند از: زیر ایمنی, دستورالعمل مدیریت تعهدات برآورده نشده و نقض ایمنی حمل و نقل و دستورالعمل های فنی.

به فرض که کارگران که دچار حوادث "نه به اندازه کافی مطلع" در مورد خطرات به سلامت خود ساده لوحانه خواهد بود. اوکراین فاقد عملکرد نهاد است که می تواند پاسخ به نقض حقوق کارگری. تقریبا همه از دولت اوکراین نهادهای نظارتی بوده است reorganised به دولت بازرسی کار که قدرت به تدریج در حال فرسایش تحت فشار لابی کسب و کار.

به جای نظارت و نظارت کارفرمایان اوکراین' فعالیت دولت بازرسی کار در حال حاضر زمان خود را صرف مشاوره و توضیح. در زمان این می تواند در آستانه پوچ. برای مثال یک کارمند گزارش کار نقض حقوق و در پاسخ بازرسی کار, تماس تا کارفرما می پرسد و آنها را به مرتب کردن بر اساس وضعیت ، پس از اطلاع کارفرما می تواند "مرتب کردن" کارمند و نه تخلف. و در ضمن بازرسی توصیه کارکنان که فعالان حقوق آنها باید "کار قانونی". به طور بالقوه تا 30 ٪ از اوکراین کار جمعیت درگیر در رسمی کار.

پس از شروع قرنطینه در اوکراین برخی از خدمات دولت موفق شده اند در افزایش اثر خود را آنلاین, اما برخی از کار غیر ممکن است به انجام دیجیتالی. به عنوان مثال برای ورود به بیکار تبدیل شده است آسان تر است. قبل از قرنطینه آمار رسمی پیشنهاد وجود دارد 100,000 شغل برای 300,000 افراد بیکار در اوکراین است. پس از قرنطینه لگد در 500,000 افراد بیکار مجبور به رقابت برای 60,000 شغل. از این رو چرا بازرسی کار مشاوره ("کار نمی کند در اقتصاد سایه") قرار داده نشده است به عمل.

IMG_7968-4.width-800.jpg
کیف 2019: یک کارگر ساختمانی چکش در ناخن بدون مهار ایمنی بیش از 25-طبقه رها | (c) آلکسی Arunyan

حفاظت از حقوق کارگری در اوکراین ساخت و ساز تبدیل شده است مشکل تر است. اول ماه مه در اوکراین دولت های معماری و ساخت و ساز بازرسی تعطیل شد ، در زمان نوشتن هشت نفر در حال حاضر کار در جایگزینی آن دولت ساخت و ساز بازرسی. اوکراین کابینه وزیران اعلام کرده است که این بازرسی را آغاز کرده است اما این درست نیست: در ماه ژوئن سال 2020 شما نمی تواند نوشتن به بازرسی - تمام مکاتبات شد بازگشت به فرستنده. به نظر می رسد در این پنج ماه شما می توانید آنچه شما می خواهید و چگونه شما می خواهید.

دوم به مدت پنج ماه در حال حاضر اوکراین بازرسی کار (و ساخت و ساز بازرسی در ماه آوریل بوده است در واکنش به گزارش حقوق کارگری نقض boilerplate پاسخ این ادعا سایت بازرسی غیر ممکن است با توجه به قرنطینه. این محدودیت فضا برای دفاع از حقوق کارگری قانونی است. از یک سو اوکراین وزرا و نمایندگان مجلس و مقامات دولتی شده اند بازدید از رستوران ها و کافه ها در طول بیماری همه گیر. و از سوی دیگر آنها اساسا ممنوع بازرسی از این محل برای اعلام نشده کار می کنند. برای پنجمین ماه متوالی افرادی که ما را مقامات دولتی مواد غذایی آنها را به درایو در اطراف شهر تحویل کالا و ارائه خدمات دیگر شده اند قادر به از نظر قانونی دفاع از خود را در محل کار حقوق.

Covid-19 تشدید کرده است این اقدامات توهین آمیز از ایمان بد کارفرمایان و مبارزه برای بهبود شرایط محیط کار سخت تر است. البته اوکراین معماری و ساخت و ساز بازرسی تعطیل شد قبل از قرنطینه اقدامات آمد در محل و دولت بازرسی کار به سادگی "فراموش" برای اضافه کردن یک بخش در محل حوادث به وب سایت جدید خود را. بازرسی دیگر منتشر آمار روزانه در حوادث محل کار آن در حال حاضر تنها مسائل مربوط به آنها را در صورت درخواست.

شده اند وجود دارد هیچ بازرسی این پنج ماه گذشته - شما می توانید کارکنان خود را پرداخت و یا شما می توانید پیدا کردن افرادی که به علت بیکاری و کار برای وعده های خالی از آینده پرداخت.

در مواردی بازرگانان اظهارات که جناح چپ و فعالین کارگری "اهریمن جلوه دادن" کارفرمایان در اوکراین است. "بله, ما اهریمن جلوه دادن تجار و بازرگانان گاهی اوقات" گفت: آنتونیو دوس سانتوس, یک نماینده ILO در اوکراین طی سال های اخیر دوره های آنلاین. "اما اگر ما به مقابله با این حوادث از زمان به زمان پس از آن خواهد بود وجود دارد هیچ چیز به بحث در مورد."

تحت سرمایه داری پرداخت برای تشییع جنازه یک یا دو کارگر فقط یک خط در بودجه شرکت. مرده در حال عقب رانده شده به خانواده های خود و بازرگانان را در حساب بانکی نگه داشتن تیک تاک بیش از.

این مقاله در ابتدا در ظاهر در اوکراین در عوام. ما ترجمه آن را در اینجا با اجازه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن