در زمان بحران خارج گروههای دانم چه باید بکنید

در حالی که مهاجر سازه نقش حیاتی در سطح محلی آنها را مهمتر از یک نقش حیاتی در کاهش خسارت های ناشی از جهانی coro

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399

در حالی که مهاجر سازه نقش حیاتی در سطح محلی آنها را مهمتر از یک نقش حیاتی در کاهش خسارت های ناشی از جهانی coronavirus همه گیر برای هموطنان خود در ترکیه, سوریه, عراق و ایران است. این اقتدارگرا و غیر شفاف و تبعیض آمیز رژیم موفق به ارائه جامعه کردستان با مناسب خدمات است.

مهاجر سازه مانند انجمن های محلی کردی Red Crescent, Sterk TV و رسانه های اجتماعی گروه های واکنش سریع در یک حرکت سازمان یافته و هماهنگ به شیوه ای. این قبل از تاسیس سازه ها و شبکه های بهره برداری خود را از دانش و تخصص و اطلاعات تماس برای کمک به مردم نیازمند. آنها هماهنگ با حقوقی احزاب و سازمان های جامعه مدنی در ترکیه, سوریه و عراق به شناسایی خانواده های آسیب پذیر و پناهندگان که تبدیل به بیکار قادر به پرداخت اجاره خود را یا از دست داده و دسترسی به پایه خدمات دولتی به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

یک کمپین جمع آوری کمک مالی راه اندازی شد از طریق "بیایید دوقلو با یک خانواده نیازمند در کردستان" و با نزدیک شدن به کردی صاحبان فروشگاه ها و کسب و کار در کشورهای اروپایی برای شرکت در این کمپین همبستگی. این مهاجر فعالان نه تنها با هدف جمع آوری کمک های مالی برای هموطنان خود در کشور بلکه برای ایجاد روابط اجتماعی بین اهدا کنندگان و دریافت کنندگان به طوری که این خانواده ها با ارائه یک فرصت برای تعمیق و گسترش مخاطبین خود و تعاملات در آینده رویدادهای اجتماعی. با تشکر از رسانه های دیجیتال می تواند آنها را به انتشار اطلاعات حیاتی در میان اعضای خانواده خود و هموطنان در خانه کشور است.

خارج از کشور, سازه های نشان می دهد در این مورد که آنها مکمل های دولتی تلاش و ارائه خدمات لازم در این مناطق محلی است که در آن دولت ها تمایلی به یا ناتوان از رفع نیازهای متنوع citizenries. این روش های اداری و ساختاری چالش های آن را پیچیده برای سازمان های دولتی به عمل بی درنگ. در مقابل diasporas انعطاف پذیر هستند و به خوبی سازمان یافته به طوری که برای خدمت به افراد آسیب پذیر مانند پناهجویان پناهندگان و مهاجران بدون که قادر به سود خود امداد مزایای برای مقابله با پیامدهای جهانی همه گیر و یا حوادث طبیعی و بدون بوروکراسی غیر ضروری.

Diasporas می تواند تابع به عنوان بازیگران غیر دولتی است که در رقابت با دولت در, سیاسی و اقتصادی زمینه و بیش از منابع و وفاداری. اما این استدلال به نظر می رسد به توجه کمتر به آژانس و مشروعیت diasporas و مشرف به راه که در خارج از کشور, خدمات جشن و مورد اعتماد هموطنان آسیب پذیر در کشورهای مبدا.

این استدلال نیز disregards این واقعیت است که دولتهای خودکامه ترجیح می دهند به دنبال سرکوب و تبعیض آمیز با رویکرد خود را متنوع قومی و مذهبی و نژادی شهروندان به جای ارائه خدمات مورد نیاز در زمان بحران. اما با مبارزات انتخاباتی خود را و تعامل diasporas می تواند کمک به اجتماعی و رفاه اقتصادی شهروندان در کشور خود رنج می برند تحت شرایط پر از بدبختی و نابرابری به دلیل سرکوب و سیاست های خصمانه رژیم های اقتدارگرا.

در این معنا, diasporas خدمت نه تنها به عنوان اقتصادی و سیاسی و فرهنگی فقرات محلی حوزه و از راه دور در جوامع استبدادی کشورهای بلکه به عنوان مهم "مشروع" بازیگران در زمان بحران آن است که آیا یک بیماری همه گیر از یک فاجعه طبیعی و یا یک بحران سیاسی است که فراتر از ظرفیت دولت است. همکاری و توانمند سازی diasporas می تواند کارآمد در فرایند و اجرای سیاست های دولت به خصوص در زمان بحران هر دو در سطح محلی در کشور حل و فصل و در سطح فراملی در کشورهای مبدا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن