در لرزش دولت بریتانیا برنامه های تلویزیونی رسانه های جلسات

توسط: AP | لندن | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 6:24:16 pm جانسون گفت LBC رادیو که دولت روزانه تلویزیون

توسط NEWSATROPAT در 13 تیر 1399
توسط: AP | لندن | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 6:24:16 pm
UK govt, televises press briefing, boris johnson, uk prime minister, coronavirus lockdown, covid 19, uk coronavirus update, indian express جانسون گفت LBC رادیو که دولت روزانه تلویزیونی coronavirus اخبار کنفرانس ها شده است یک موفقیت است. (عکس: اندرو پارسونز/10 خیابان داونینگ/جزوه کرج/فایل)

نخست وزیر بوریس جانسون می گوید: دولت خود را معرفی خواهد کرد کاخ سفید به سبک تلویزیونی رسانه های جلسات در لرزش تا به سیستم سنتی ارتباطات سیاسی.

برای سال های سیاسی و روزنامه نگاران شده اند در جریان خاموش کردن دوربین در ضبط توسط نخست وزیر سخنگویان رسمی که کارمندان دولت به جای سیاسی انتصاب. این جلسات معمولا دو بار در روز هر چند در انگلستان coronavirus مستند آنها برگزار شده است یک بار در روز توسط کنفرانس تماس بگیرید.

دولت روز جمعه گفت که قصد دارد به جای بعد از ظهر جلسه با تلویزیونی رویداد توسط یک گوینده حرفه ای. صبح جلسه ادامه خواهد داد و در قالب فعلی. تغییر خواهد اثر را بعد از این سال.

جانسون گفت LBC رادیو که دولت روزانه تلویزیونی coronavirus اخبار کنفرانس ها شده است یک موفقیت است. این جلسات شامل وزیران و دانشمندان برگزار شد روزانه بین ماه های مارس و اواخر ماه ژوئن.

"مردم دوست دارند بیشتر مستقیم اطلاعات دقیق از دولت در مورد آنچه در جریان است" جانسون گفت. "ما فکر می کنم که مردم می خواهند مستقیم, نامزدی و مسائل را می خواهند از ما, و بنابراین ما در حال رفتن به رفتن در آن است."

جانسون گفت: "پاپ از زمان به زمان" در جلسات.

بینندگان در سراسر جهان استفاده می شود برای دیدن تلویزیونی کاخ سفید جلسات توسط رئیس جمهوری ایالات متحده دبیر مطبوعاتی هر چند این تبدیل شده اند پراکنده تحت مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. (AP)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب