در عمان هیچ امنیتی برای مهاجر سلامت کارگران مبارزه با این بیماری همه گیر

نقاشی بر روی درآمد حاصل از صادرات نفت که آغاز شده بود در سال 1967 به برنامه های گسترده برای توسعه اجتماعی و اق

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399

نقاشی بر روی درآمد حاصل از صادرات نفت که آغاز شده بود در سال 1967 به برنامه های گسترده برای توسعه اجتماعی و اقتصادی اجرا شد و ظریف مانده بودند به دنبال بین اجزای مختلف از سلطان و قدرتمند قبایل داخلی. تداوم و نوآوری ظاهرا ادغام موثر بر رفاه و سلامت بخش به عنوان به خوبی. دومی تامین مالی از طریق رشد درآمد نفت و گاز توسعه یافته بود و در یک سریع و چشمگیر در راه است.

در ماه ژوئیه سال 1970 زمانی که امید به زندگی بود 49 سال وجود دارد و تنها دو بیمارستان های اجرا شده توسط یک آمریکایی ماموریت و ده کلینیک ها و درمانگاه ها در کل کشور. سه سال بعد در حال حاضر وجود دارد نه به طور کامل عمل بیمارستان در Ruwi, صلاله قهوهای مایل به زرد, خانم, Matrah مسقط نزوی, Rostaq صحار و Sumail و افزایش تعداد مراکز بهداشت و درمانگاه ها در هر منطقه است.

وزارت بهداشت طراحی و توسعه این سیستم در سه مرحله اصلی. بین سال های 1976 و 1990 تمرکز به طور عمده در سلامت زیرساخت های ساختمان و سپس بین 1991 تا 2005 استراتژی های جدید به تصویب رسید, به ایجاد یک سیستم غیر متمرکز مراکز بهداشتی درمانی به طور گسترده ای گسترش در یازده سلامت اداری بخش در سراسر کشور تقسیم شده در هفت منطقه اداری. در چنین یک راه مناسب به خدمات بهداشتی درمانی و به سرعت می تواند تضمین به عمان شهروندان تقریبا در همه جا, از مناطق شهری به روستایی جدا شده و بدوی مناطق از کوه به صحرا و سواحل.

بین سال های 2006 و 2010 جامع تر طرح بودند تصور شامل هر دو مرکزی موسسات بهداشتی و محلی در ساختار بخش های مختلف در جهت بهتر رسیدگی به چالش های جدید است. طرح سلامت بر پیشگیری شد اولویت: در حالی که مالاریا و دیگر بیماری های عفونی به حال ریشه کن شده است در چند سال بیماری های غیر واگیر آغاز شده بود با افزایش نوسازی.

ارتباط مبتنی بر جامعه رویکرد به جلو می آید: در سال 2000 عمان رسیده از سوی سازمان بهداشت جهانی در رتبه بندی بالا برای قابلیت سرمایه گذاری موثر در بهبود سلامتی ظاهرا بدون تفاوت. چنین رویکردی به نظر می رسد کاملا سازگار با زندگی نامه و اخلاق است که باعث شد در طول قرن ها به "جوش همراه عمان جامعه به وحدت است که نسبتا کوچک تقسیم موانع اجتماعی".

اجتماعی اصول "عدالت و فرصت های برابر بین عمان" نیز به وضوح بیان شده در ماده 12 از قانون اساسی دولت اعلام کرد که دولت مسئولیت "برای بهداشت عمومی و وسایل پیشگیری و درمان بیماری ها و همه گیری" و افزود که "دولت تلاش خود را برای ارائه مراقبت های بهداشتی برای هر شهروند و تشویق ایجاد خصوصی و بیمارستان و درمانگاه ها و موسسات پزشکی است." آخرین فیلم های موجود برای داده های مربوط به کیفیت بهداشتی توسعه یافته در طول سلطان قابوس' سلطنت محل عمان در خط با دیگر کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و در گروه کشورهای با کمترین توسعه انسانی (نگاه کنید به شکل 1).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب