در اسرائیل به معترضان نشان دادن در برابر فلوید قتل

توسط: AP | تل آویو | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 3:08:20 pm تظاهرکنندگان جمع آوری در اعتراض به م

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399
توسط: AP | تل آویو | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 3:08:20 pm
تظاهرکنندگان جمع آوری در اعتراض به مرگ جورج فلوید, سه شنبه, ژوئن 2, 2020, در نزدیکی کاخ سفید در واشنگتن است. فلوید درگذشت پس از مهار توسط مینیاپولیس افسران پلیس. (AP Photo/الکس Brandon)

بیش از 200 تظاهر کنندگان در مقابل کنسولگری آمریکا ماموریت دیپلماتیک در تل آویو روز سه شنبه به نگرانی کشتن جورج فلوید.

معترضان برگزار می شود نشانه های مطلب "سیاه و سفید زندگی می کند ماده" "تمام زندگی مهم نیست" و "اگر شما نمی کبود شما در حال گوش دادن نیست." برخی از انجام پلاکارد با فلوید نام نوشته شده است.

فلوید بود که سیاه, درگذشت مارس 25 بعد از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را در برابر فلوید گردن به عنوان فلوید گفت که او نمی تواند تنفس شد و حرکت.

در عکس| جورج فلوید کشتار: هزاران نفر در سراسر جهان در ماه مارس علیه نژادپرستی

درک چوین متهم شده است با سوم قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس. اما اعضای فلوید خانواده و بسیاری دیگر خواستار جدی تر و اتهامات و همچنین اتهامات عنوان شده علیه سه نفر دیگر از افسران که وجود دارد.

قتل برانگیخته موج از خشونت است که باید لرزاند ما برای یک هفته.

برخی از معترضان نیز نوشت: نام جزایر Teka, 18 ساله اتیوپیایی که به ضرب گلوله در سال گذشته توسط یک افسر کردن وظیفه که ادعا او احساس تهدید توسط یک گروه از نوجوانان است.

اردن شکایت از نژادپرستی و عدم فرصت فقر و روال آزار و اذیت پلیس.

اتیوپی صدای یهودیان شروع به ورود در اعداد بزرگ در 1970s و بسیاری از آنها airlifted به اسرائیل در عملیات مخفی در 1980s و '90s. جامعه در حال حاضر تخمین زده می شود در حدود 150,000 یا حدود 2 درصد از جمعیت کشور.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب