در آلمان رادیکال راست ضربه سخت توسط ویروس

با توجه به این شرایط AfD بود به سختی در یک موقعیت به سود سیاسی از حمله به آنگلا مرکل در طول ESM به خصوص با توج

توسط NEWSATROPAT در 12 اردیبهشت 1399

با توجه به این شرایط AfD بود به سختی در یک موقعیت به سود سیاسی از حمله به آنگلا مرکل در طول ESM به خصوص با توجه به رشد ضد آلمانی احساسات در ایتالیایی پوپولیستی رادیکال راست. این نیز منعکس شده در ایتالیا را رسانه ای که به طور فزاینده ای متهم آلمان از استکبار و بدتر است.

سوم وجود دارد دلیل عمده برای AfD را کاهش داد ، رادیکال جناح راست پوپولیستی احزاب موفق به عنوان طولانی به عنوان آنها در حال حاضر یک جبهه متحد. داخلی جدال قدرت, مبارزات و ارتداد از برجسته ترین چهره های پیشرو سیاسی برای احزاب سم است که ترویج خود را به عنوان صدای واحد و یکپارچه اراده مردم است.

طی چهار دهه گذشته تقریبا همه عمده رادیکال جناح راست پوپولیستی احزاب دچار defections و انشعابات که آنها را موقتا تضعیف شده است. نمونه های برجسته هستند اتریش FPÖ در سال 1993 (ارتداد لیبرال بال در اطراف هایده اشمیت); فرانسه فونت ملی در اواخر 1990s (اخراج برونو Mégret و پیروان او); و سوئیس SVP در سال 2008 (محرومیت از نسیم بال در اطراف Eveline Widmer-Schlumpf و ساموئل Schmid). تاریخ نیز نشان می دهد که در دراز مدت رادیکال جناح راست پوپولیستی احزاب موفق به بهبود می یابند در حالی که جداشدگان و "مرتدان" به سرعت ناپدید شد سیاسی به فراموشی سپرده است.

با وجود آن نسبتا کوتاه تاریخ AfD دیده است سهم خود را از defections و انشعابات. در واقع امروز AfD نتیجه یک تقسیم اصلی که در قبل اشاره شد اساسا تغییر چهره این حزب است. پس از AfD پیروزی در سال 2017 فدرال انتخابات حزب بود یک بار دیگر در آشفتگی. این زمان به این دلیل بود که ارتداد خود را برجسته ترین چهره Frauke Petry از زاکسن – یکی از سه AfD نامزدها برای تضمین دستور مستقیم (تقریبا غیر ممکن است feat برای یک حزب جدید با توجه به موقعیت قوی از عمده تاسیس احزاب). این AfD جان سالم به در Petry خروج بسیار خوب است. جدید ترین حزب آشفتگی داخلی یک داستان متفاوت است.

واقعیت این است که AfD در واقعیت شده است دو طرف یک ملی-محافظه کار ordo-لیبرال یک جانبه برخی از دو سوم از عضویت دیگر به شدت آلمانی ملی جمع و مرزی نژادپرستانه یک چه در آلمان است که به طور کلی شناخته شده به عنوان völkisch. دومی در هسته نازی ایدئولوژی تخمگذار ideational بنیاد هولوکاست. برای دلایل خوبی völkisch روایات تنظیم کردن زنگ هشدار در آلمان و هشدار آلمان فدرال برای حفاظت از قانون اساسی (BfV).

بیش از چند سال گذشته به völkisch بال از اضافه کردن (که رسما شناخته شده در واقع به عنوان Flügel [بال]) شده است و نشان داده شده توسط Björn Höcke این AfD رهبر از تورینگن, دولت استفاده می شود که به بخشی از جمهوری دموکراتیک آلمان. سیاسی مطالعات نشان می دهد که در ایالت تورینگن در کشور پس از اتحاد خشم شده است به خصوص تلفظ می شود. در سال 2019 تقریبا نیمی از پاسخ دهندگان در یک نماینده بررسی موافقت با این بیانیه که در شرق بودند و هنوز هم تحت درمان به عنوان اگر آنها "شهروندان درجه دوم." در همان زمان بیش از 60 درصد موافقت کرد که "بیشتر باید انجام شود برای اکثریت مردم".

در انتخابات اخیر این AfD را به خصوص به خوبی در تورینگن. در اخیر دولت در انتخابات اکتبر گذشته این حزب در آمد دوم garnering بیش از 23 درصد از آرا. این بیشتر تقویت Höcke موقعیت در حزب. در همان زمان آن را رهبری BfV به اعمال فشار بر رهبری حزب برای روشن شدن طیف وسیعی از اظهارات رهبران آن ساخته شده بود در طول سال که BfV در نظر گرفته "مشکل" (یعنی به طور بالقوه نقض روح قانون اساسی). وجود یک خطر روشن است که AfD را تبدیل به "یک مورد برای حفاظت از قانون اساسی" -- و یا تا حداقل رهبران ترسید. مشاهده توسط BfV ظن است که این بنادر افراطی گرایش جدی داشته باشد می تواند عواقب شخصی به صورت فردی اعضای حزب به ویژه کسانی که در خدمات مدنی که ملزم به رعایت قانون اساسی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن