در دوران بیماری پزشکان تجویز غیر معمول درمان: رای گیری

توسط: نیویورک تایمز | بوستون | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 10:43:46 am دکتر آلیستر مارتین شروع

توسط NEWSATROPAT در 6 مرداد 1399
توسط: نیویورک تایمز | بوستون | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 10:43:46 am
دکتر آلیستر مارتین شروع به کار خود رفت و آمد به بیمارستان عمومی ماساچوست در بوستون در آوریل 10, 2020, از آپارتمان خود را در کمبریج ، مارتین ایجاد یک کیوسک در بیمارستان به ثبت نام بیماران برای رای دادن. (تونی Luong/نیویورک تایمز)

نوشته شده توسط فرح استاکمن

نشانه این است که آسان به دست در اتاق انتظار بخش اورژانس در بیمارستان عمومی ماساچوست در کنار میز پذیرش و یک ضد عفونی کننده دست پمپ. "ثبت نام برای رای دادن در اینجا" می گوید: بالاتر از اپل متصل به یک سکو.

کیوسک ایستاده بود وجود دارد از ماه نوامبر قبل از همه گیری آغاز شد و در آنجا ماند از طریق بدترین هفته از زمانی که 12 نفس نفس زدن بيمار قرار داده و در هواکش در طول یک خسته کننده شیفت 12 ساعته.

در حال حاضر به عنوان تعدادی از coronavirus بیماران کاهش پیدا کرده است و به شدت دکتر آلیستر مارتین 31 ساله پزشک اورژانس که ساخته کیوسک مصمم به نگه داشتن در تلاش برای ثبت نام رای دهندگان.

"وجود خواهد داشت که در آن زمان در بالا الدین از درد و رنج ما بپرسید," چگونه می توانیم با استفاده از این را به چیزی بهتر از وضعیت ما؟'" قول مارتین که همیشه ورزش "آماده به رای بدهند ؟" نشان در اطراف گردن خود را.

مارتین پروژه رای دهندگان گرفته فوریت به این بیماری همه گیر است پیشتر سنتی در فرد ثبت نام رای دهندگان تلاش و به عنوان پیوند بین سیاست های عمومی شکست و مرگ تبدیل شده است به خصوص روشن است.

در حال حاضر با وجود همه گیر جهانی — یا شاید به دلیل آن — پروژه خود را در حال گسترش در سراسر کشور است. پس ممکن است بیش از 3000 ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی باید درخواست کیت برای ثبت نام به بیماران خود را به رای دادن از جمله در گل سرسبد بیمارستان در سراسر کشور در پنسیلوانیا کانزاس و آریزونا.

رای دهندگان است بخشی از یک جنبش بزرگتر که هل پزشکی حرفه ای به آدرس اساسی شرایط اجتماعی — مانند گرسنگی, مواد مخدر و اعتیاد و بی خانمانی — که خود را در بيماران بیمار در وهله اول. در هسته خود آن مقدار به چیزی کمتر از تلاش برای تغییر فرهنگ پزشکی با گرفتن پزشکان و پرستاران برای مشاهده مدنی "سلامت" بیماران خود را به عنوان بخشی از وظایف حرفه ای خود را.

حامیان این جنبش گفت: سیستم مراقبت های بهداشتی تمایل به بهترین کار برای جوامع که رای به طوری تشویق رای گیری یک استراتژی برای بهبود سلامت بیمار در دراز مدت. جاناتان Kusner یک چهارم-سال دانشجوی پزشکی است که روسای Med کردن رای get-out-the-رای ابتکار آغاز شده توسط American Medical Student Association, گفتند که تشویق پزشکان مراقبت های اولیه شامل "آیا شما ثبت نام برای رای دادن ؟" در مصرف غربالگری پرسشنامه شبیه به سوال در مورد خشونت خانگی.

"همانطور که ما از مردم به behaviorally تغییر رژیم غذایی یا ورزش و یا سلامت خود را, ما می تواند درخواست مردم برای تغییر خود و مدنی" گفت: Kusner که سازمان همکاری کرده است تا با رای دهندگان به ترویج ثبت نام رای دهندگان در بیمارستان های کشور.

اما برخی از متخصصان مراقبت های بهداشتی اخم در ثبت نام رای دهندگان تلاش ترس که آنها را می توان به عنوان حزبی. پس از سال ها بودن دقیق جمهوریخواه پزشکان در حال حاضر بیشتر احتمال دارد به دموکرات ها.

برخی دیگر نگران هستند که ثبت نام رای دهندگان است که فراتر از محدوده آنچه متخصصان پزشکی باید درخواست خود را به بیماران است. چند پزشکان آموزش دیده اند به بحث در مورد ثبت نام رای دهندگان در یک حزبی راه و بسیاری از پزشکان اورژانس در حال حاضر احساس ضعف کار خود را به عنوان آن است.

"وجود دارد یک صدا است که می گوید: "نه ما'," دکتر گفت: Harrison تغییر, موسس, مدیر اجرایی اندرو لویت مرکز اورژانس اجتماعی پزشکی که کمک پسند عامه جدید در زمینه پزشکی به نام "طب اورژانس اجتماعی" است که آموزش پزشکان برای مقابله با شرایط اجتماعی است که بیماران از بیمار است.

اما تازه ضرب پزشکان تمایل دارند که بیشتر در مورد نیاز به درگیر شدن در enfranchising بیماران و تلاش برای رفع یک سیستم مراقبت های بهداشتی.

"پیش از این پزشکان در نظر گرفتن یک موضع سیاسی دیده می شد که احتمالا غیر حرفه ای گفت:" کلی ونگ یک دانشجوی پزشکی است که بنیانگذار بیمار, رای گیری, رود آیلند مبتنی بر تلاش برای فراهم کردن بستری بیماران با اطلاعات است که می تواند کمک به آنها حرکت دستکش بلند از رای گیری از تخت بیمارستان. "مشارکت مدنی از بیماران ما و جوامع ما واقعا مهم است و به سلامت."

دکتر آلیستر مارتین در طول رفت و آمد به بیمارستان عمومی ماساچوست در بوستون در آوریل 10, 2020, از کمبریج ، مارتین ایجاد یک کیوسک در بیمارستان به ثبت نام بیماران برای رای دادن. (تونی Luong/نیویورک تایمز)

تولد یک آزمایش

در سال گذشته فقط چند ماه پس از مارتین استخدام شد و به عنوان یک کامل پزشک اورژانس و عضو هیات علمی در دانشکده پزشکی هاروارد مرکز عدالت اجتماعی و عدالت در سلامت او خواسته مدیران بیمارستان برای اجازه برای قرار دادن کیوسک های رای گیری. آنها توافق کردند تا زمانی که تلاش شد بگمارند و نه تجاوز در درمان است.

مارتین نصب TurboVote نرم افزار در چند iPads و ضمیمه آنها را به جایگاههایی که او خریداری آنلاین. او همچنین قرار دادن پوستر با کدهای QR است که بیماران می توانند اسکن با تلفن های همراه به طور خودکار بالا آوردن یک سایت که در آن آنها می توانند برای رأی دادن ثبت نام.

این پروژه فقط گرفتن آغاز شده است — با حدود یک بیمار در روز ثبت نام به رای و حدود ده بیمارستان های ابراز علاقه در کیوسک — زمانی که همه گیر رخ داد. اورژانس و اتاق های پر از وحشت مردم خواستار شد. اپل صفحه نمایش لمسی شد یک منبع عفونت ممکن است. بیمارستان که دستور داده بود کیوسک متوقف بازگشت تماس های خود را.

بیمارستان عمومی ماساچوست صورت گرفت در نگاه از یک اردوگاه نظامی با یک چادر برای بی خانمان که در انتظار نتایج خود را. در ماه آوریل در اوج خروش مارتین متوجه شده است که بسیاری از sickest مردم کم درآمد اسپانیایی زبان — کارگران ضروری است که نمی تواند پناهگاه در محل.

این ویروس تخمگذار لخت نابرابری در سیستم مراقبت های بهداشتی است که مارتین در حال حاضر در تلاش برای مبارزه با.

به جای sidetracking رای دهندگان این بیماری همه گیر است تنها بهره در این پروژه است. پس از ماه از تماشای سوء مدیریت از پاسخ و ترس برای زندگی خود را به عنوان به خوبی به عنوان بیماران خود را, بسیاری از پزشکان و پرستاران در حال حاضر ارتباط بین کار خود و سیاست واضح تر.

"وجود دارد بیشتر پرستاران علاقه مند بیشتر پزشکان علاقه مند" گفت: Aliza ناروا مدیر اخلاق در بیمارستان دانشگاه پنسیلوانیا از سیستم بیمارستان تلاش برای ثبت نام بیماران برای رای دادن. "من حدس می زنم که مردم واقعا دیدم این مفهوم است که سیاست می تواند در واقعی مراقبت است که ما قادر به ارائه است."

تا کنون در این ماه حدود 500 نفر ثبت نام شده برای رای دادن با استفاده از کد QR بر روی رای دهندگان پوستر و مدالها فرسوده توسط ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در مورد دو بار به عنوان بسیاری که تا به حال ثبت شده در طول سه ماه گذشته. و مارتین دریافت کرده است بسیاری از دستورات است که او مطمئن نیست که چگونه خود را از تیم کوچک از داوطلبان را پر کردن همه آنها را.

این بیماری همه گیر قرار داده لبه خود را به طور معمول خوش رفتار بود که قبل از وجود دارد. اگر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می خواهید یک سیستم است که آثار او گفت: آنها را به "گام به گام تا."

"زمان برای ما که بی طرف و غیر سیاسی و ایستاده در حاشیه است," او گفت:.

این ویروس نیز با توجه به مارتین خیابان دیگری برای مطرح کردن این موضوع از رای گیری با بیماران خود را. او توصیه می کند بیماران خود را به خصوص شکننده ترین, که آن را امن برای رای دادن از خانه در ماه نوامبر. "آیا شما در حال حاضر خود را به پست الکترونیکی-در رای گیری" او آنها را می پرسد با اشاره به کد QR بر روی او نشان است. "شما می توانید در اینجا."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن