در کانادا غیر از وضعیت زنان هستند که در پشت سمت چپ

عدم دسترسی به اورژانس درآمد پشتیبانی مانند کانادا واکنش اضطراری منافع و کانادا کودک بهره مند هستند پشت در حال

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399

عدم دسترسی به اورژانس درآمد پشتیبانی مانند کانادا واکنش اضطراری منافع و کانادا کودک بهره مند هستند پشت در حال حاضر آسیب پذیر مردم از جان گذشته برای پیدا کردن سرپناه و غذا و بهداشت و درمان. غیر از وضعیت زنان شاغل در جلو خطوط گیر این محرومیت از امداد اورژانس تشدید قبل از مسائل موجود ضعیف و شرایط کار و عدم پرداخت مرخصی استعلاجی و پایین پرداخت و بسیاری از آنها در افزایش خطر ابتلا COVID-19 با توجه به کار بدون حفاظت کافی. ضد آسیایی نژادپرستی بیشتر ترکیبات خطرات برای کارگران مهاجر که به صورت تبعیض و افزایش خشونت است. علاوه بر این از دست دادن درآمد نیز می تواند یک اثر موج دار شدن در غیر از وضعیت زنان منجر به از دست دادن مسکن و مواد غذایی و ناامنی و پدر و مادر کودکان در معرض خطر از بررسی برای کودک بدرفتاری و غفلت است.

یک خشونت مبتنی بر جنسیت همه گیر

این COVID-19 همه گیر است و اوج قبل از بحران موجود از خشونت مبتنی بر جنسیت در سراسر جهان است. جهانی اقدامات که نیاز به اجتماعی فاصله و ماندن در منزل و فرض اصلی این است که یک مکان امن. به عنوان انزوا کلیدی تاکتیک های استفاده شده توسط معتادان ماندن در خانه اقدامات افزایش خطر و inescapability از خشونت مبتنی بر جنسیت: زمانی که زنان و کودکان محدود هستند با سوء استفاده از اعضای خانواده و یا قادر به اتصال خود را با پشتیبانی از شبکه های این تشدید سو استفاده کننده کنترل بیش از قربانیان خود را.

غیر از وضعیت زنان به ویژه ترس از اخراج استفاده شده است به عنوان یک ابزار قدرت و کنترل توسط معتادان و ممکن است به جلوگیری از آمدن به جلو به گزارش خشونت است. در علاوه بر این به خشونت غیر از وضعیت زنان نیز در صورت افزایش خطرات ناشی از خشونت در دست کارفرمایان صاحبخانه اعضای خانواده و دیگران که ممکن است تهدید می کند به گزارش آنها به مقامات مرزی.

در پاسخ به افزایش خطرات ناشی از خشونت مبتنی بر جنسیت تحت COVID-19 اقدامات دولت کانادا اعلام کرد که 30 میلیون دلار برای رسیدگی به نیازهای فوری از پناهگاه های جنسی و حمله به مراکز. این پاسخ اقدامات باید قابل دسترس برای قربانیان بدون در نظر گرفتن وضعیت مهاجرت که به معنی شل شدن واجد شرایط محدودیت و اجرای "دسترسی بدون ترس" سیاست در سراسر سازمان که بازماندگان ممکن است به نوبه خود برای حمایت از.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن