در برای اولین بار در سنگاپور مرد محکوم به مرگ از طریق زوم تماس

توسط: رویترز | سنگاپور | به روز شده: May 20, 2020 12:15:00 pm بسیاری از جلسات دادگاه در سنگاپور شده

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399
توسط: رویترز | سنگاپور | به روز شده: May 20, 2020 12:15:00 pm
In a first for Singapore, man sentenced to death via Zoom call بسیاری از جلسات دادگاه در سنگاپور شده است موکول در طول یک مستند دوره آغاز شده است که در اوایل ماه آوریل و با توجه به اجرا تا 1 ژوئن در حالی که در موارد ضروری برگزار شده است از راه دور. (عکس: رویترز)

یک مرد به اعدام محکوم شده است در سنگاپور از طریق زوم تصویری-تماس برای نقش خود را در یک معامله مواد مخدر شهرستان-دولت اولین مورد که در آن مجازات اعدام تحویل داده شده است از راه دور.

Punithan Genasan 37 ساله مالزی با دریافت این حکم برای نقش خود را در سال 2011 هروئین معامله در روز جمعه اسناد دادگاه نشان داد با کشور تحت مستند به تلاش و محدود کردن یکی از بالاترین coronavirus نرخ در آسیا است.

"برای ایمنی از همه درگیر در دادرسی, دادرسی برای دادستان عمومی و انقلاب v Punithan A/L Genasan انجام شد تصویری-کنفرانس" سخنگوی سنگاپور دیوان عالی کشور گفت: در پاسخ به رویترز' سوالات با استناد به محدودیت های اعمال شده برای به حداقل رساندن ویروس گسترش یافته است.

این اولین پرونده که حکم اعدام تلفظ شد توسط کنترل از راه دور شنوایی در سنگاپور سخنگوی اضافه شده است.

Genasan وکیل پیتر فرناندو گفت: مشتری خود را دریافت حکم قاضی در یک زوم تماس است و با توجه به درخواست تجدید نظر.

در حالی که گروه های حقوق بشر را مورد انتقاد قرار استفاده از زوم در پایتخت موارد فرناندو گفت: "نمی شی به استفاده از ویدئو کنفرانس برای روز جمعه تماس بگیرید و پس از آن بود که تنها به دریافت حکم قاضی است که می تواند وضوح شنیده می شود و دیگر هیچ استدلال حقوقی ارائه شد.

مستقر در کالیفرنیا شرکت فناوری زوم بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر ساخته شده از طریق نمایندگان خود در سنگاپور است. دادستان کل اتاق دادستان اشاره رویترز' سوالات به دیوان عالی کشور.

بسیاری از جلسات دادگاه در سنگاپور شده است موکول در طول یک مستند دوره آغاز شده است که در اوایل ماه آوریل و با توجه به اجرا تا 1 ژوئن در حالی که در موارد ضروری برگزار شده است از راه دور.

سنگاپور دارای یک سیاست تحمل صفر به صورت غیر قانونی مواد مخدر و به دار آویخته شدن صدها نفر از مردم – از جمله ده ها تن از خارجی ها برای مبارزه با مواد مخدر جرائم بیش از گذشته چند دهه از فعالان حقوق بشر می گویند.

"سنگاپور استفاده از مجازات اعدام است که ذاتا بی رحمانه و غیر انسانی و با استفاده از کنترل از راه دور فن آوری مانند زوم به حکم یک مرد به مرگ باعث می شود آن را حتی بیشتر از آن گفت:" فیل رابرتسون معاون مدیر دیده بان حقوق بشر را در آسیا بدست آورد. دیده بان حقوق بشر نیز انتقاد یک مورد مشابه در نیجریه که در آن حکم اعدام تحویل داده شد از طریق زوم.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن