مهاجران را سرزنش نیست برای جهانی شیوع: بینش از گذشته و حال

در عین حال یکی از مهم اما نادیده گرفته نقطه گسیختن این ترس در مورد مهاجران فعال بودن بردار: در حالی که انسان ت

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399

در عین حال یکی از مهم اما نادیده گرفته نقطه گسیختن این ترس در مورد مهاجران فعال بودن بردار: در حالی که انسان تحرک تبدیل به منطقه-انسان به انسان انتقال به جهانی شیوع مهاجران و پناهندگان نسبتا ثابت نسبت به فصلی مسافران است. بر خلاف گردشگران و مسافران کسب و کار که در سفر به عقب و جلو در سراسر مرزهای موقت اما به صورت منظم از مهاجران و پناهندگان را حل و فصل خود را در کشور به تصویب رسید نسبتا به طور دائم. آنها اغلب منابع محدود منع سفر مکرر. در مقابل کشتی های کروز قایقرانی برای هفته ها با وجود داشتن افراد آلوده در هیئت مدیره کمک به حمل coronavirus در سراسر جهان کمک به نصب تلفات و مرگ و میر. و بازگشت صدها نفر از هزاران نفر از کانادا snowbirds به کانادا بعد از زمستان در فلوریدا یک COVID-19 مرکز نگرانی در میان مقامات بهداشت درباره افزایش موارد آلوده در کشور است.

جناح راست طرفداران استفاده از بیماری های همه گیر و دیگر اختلال در نظم بین المللی (مانند حملات تروریستی) به عنوان شواهدی از خطرات ناشی از مهاجرت

با وجود اینکه تا کنون کمتر mobile جمعیت مهاجران به نظر می رسد هرگز قادر به ترک پشت گوشته "خارجی است." جناح راست طرفداران بر اساس کوچک اما ضعیف مبدل نژاد پرستی, استفاده, بیماری های همه گیر و دیگر اختلال در نظم بین المللی (مانند حملات تروریستی) به عنوان شواهدی از خطرات ناشی از مهاجرت است. روایت خود بی اعتنایی که مهاجران اکثریت را تشکیل می دهند و کشور را ضروری نیروی کار است. از جمله ترس از تشدید بیگانه ستیزی در حال حاضر percolating در جامعه است. محبوب رسانه ها و گفتمان سیاسی لینک مهاجران به خطرات آشکار در سرزمین های دور برجسته "خارجی بودن" از مهاجران و فرزندان خود را. مهاجران در نتیجه تبدیل به تصویر کشیده شده به عنوان تهدیدات داخلی. این صادق است حتی زمانی که مهاجران هستند و یا هرگز به بازدید از مکان های که در آن تهدید سرچشمه (من به تفصیل شرح دادن در مورد این موضوع در کتاب من در اینجا وجود دارد و در جای دیگر: ساخت مهاجر هویت در دنیای جهانی شده).

بسیاری از بخش های آمریکا مقصر Latinos برای Zika و مهاجران آفریقایی برای ابولا, بدون در نظر گرفتن که در آمریکای جنوبی یا کشورهای آفریقایی مهاجران را از آمد. امروز COVID-19 بحران داشتن در چین نشات گرفته است تغذیه به قبل موجود ضد چینی نژادپرستی. این به رغم این واقعیت که این ویروس است که منجر به شیوع بیماری در نیویورک است که ایالات متحده بزرگترین تلفات آمد از اروپا است. نفرت-جرایم علیه کسانی که به عنوان چینی است به طور مشابه افزایش یافته است در کانادا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن