صندوق بین المللی پول می گوید آن را به عقب پرو درخواست برای 11 میلیارد انعطاف پذیر خط اعتباری

توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 1:35:37 pm پرو در روز جمعه تمدید یک مس

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399
توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 1:35:37 pm
Coronavirus global updates, April 26: پرو در روز جمعه تمدید یک مستند در سراسر کشور تا 24 مه میان یک افزایش شدید در تعداد موارد COVID-19. (AP Photo/رودریگو Abd)

صندوق بین المللی پول روز جمعه اعلام کرد که از پرو درخواست برای دو سال 11 میلیارد دلار خط اعتباری انعطاف پذیر مورد استفاده قرار گیرد به عنوان احتیاطی تامین مالی به عنوان مس غنی از آمریکای جنوبی به دنبال مهار بیماری همه گیر کوروناویروس.

با استناد به آنچه از آن به نام پرو "بسیار قوی چارچوب سیاست و سابقه" صندوق بین المللی پول گفت: مدیر عامل Kristalina Georgieva در نظر دارد توصیه می شود که این صندوق به هیئت اجرایی تایید پرو درخواست در هفته های آینده.

هیئت مدیره مورد بحث و پرو درخواست در طی یک جلسه رسمی روز جمعه و دیدار خواهد کرد و دوباره به رای گیری در مورد این موضوع در هفته های آینده.

جهان و دومین تولید کننده مس در هفته گذشته گفت: این امر موضوع تازه و اوراق قرضه به ارزش 4 میلیارد دلار برای کمک به جبران تاثیر coronavirus بحران است.

به دنبال آن است به تعهد تاریخی بسته محرک اقتصادی به ارزش حدود 12 درصد از تولید ناخالص داخلی.

پرو در روز جمعه تمدید یک مستند در سراسر کشور تا 24 مه میان یک افزایش شدید در تعداد موارد COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از کوروناویروس. بیش از 58,500 موارد گزارش شده از این هفته و بیش از 1600 مرگ و میر.

صندوق بین المللی پول انعطاف پذیر خط اعتباری در دسترس است در مقایسه با آنچه این صندوق با توجه به عنوان قوی سیاست ها و چارچوب. آن در نظر گرفته شده است برای حفاظت از اقتصاد در مقابل شوک های خارجی با ارائه بزرگ و چشمگیر در دسترسی به صندوق بین المللی پول منابع است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب