اگر ما بحث در مورد انگلستان شکست در COVID-19 ما ممکن است به خوبی ادامه آن

این NCMI است کمی شناخته شده شاخه نظامی آمریکا اطلاعاتی که با این نسخهها کار به طور عمده در, بیماری ها و سایر م

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399

این NCMI است کمی شناخته شده شاخه نظامی آمریکا اطلاعاتی که با این نسخهها کار به طور عمده در, بیماری ها و سایر مشکلات پزشکی به احتمال زیاد به تحت تاثیر قرار, نیروهای نظامی ایالات متحده در خارج از کشور بود و برداشت جزئیات ووهان تحولات به عنوان بخشی از این کار است. پس از ABC پخش یک مقام ارشد NMCI انکار کرد که خاص گزارش تا به حال منتشر شده است اما با استفاده از مبهم شکل کلمات در انجام این کار است.

در هر صورت اهمیت اسرائیل گزارش شده است که خبر از ووهان توسعه مشترک با متحدان ناتو از جمله یک کشور انگلستان است که بالید خود را به عنوان آن را همه گیر مصلی.

شکست کلی دولت بریتانیا در حال حاضر در نتیجه امتداد بیش از بیش از شش ماه است و شواهد فراوان است که شده است وجود دارد هیچ بهبود در عملکرد را در هفته های اخیر. را تست به عنوان مثال. برای هفته ها در پایان پیشرفت بود ادعا کرد که در جاده ها به سحر و جادو هدف از 100,000 آزمون در هر روز تا پایان ماه آوریل است. آن رسیده بود فقط دو روز با تغییر تعاریف 'آزمون' و روبرو شده است پس از. بنابراین هرج و مرج شده و فرآیند شده است که 50,000 آزمون نمونه تا به حال به airlifted به ما برای پردازش.

به طور کلی بیشتر نسبت به پایان مارس به ما آموخته است که جانسون دولت هشدار داده شد تنها در سال گذشته در مورد عدم آمادگی به صورت یک آنفولانزای نوع بیماری همه گیر. پس از این اتفاق مهم تمرین در سال 2016 ماکیان. برای اینکه ماده بدتر کانال 4 اخبار گزارش شده در 7 مه که خیلی اضطراری همه گیر ذخایر بود و راه از تاریخ از جمله نزدیک به 80 درصد از ماسک و نزدیک به نیمی از ذخایر فولاد facemasks.

در چند روز گذشته شده است وجود دارد بسیار انتقاد از دولت در عدم حمایت از مراقبت از خانه و یا حتی اذعان میزان COVID-19 مشکل است. که در حال حاضر دیر به رسمیت شناخته شده اما ملی مراقبت های فروم بود که در حال حاضر روشن سه هفته پیش که 4,040 مردم ممکن است فوت کرده اند از COVID-19 در مجتمع مسکونی و خانه های پرستاری تا 13 مارس اما در عین حال شامل آمار رسمی.

در آن زمان گاردین گزارش داد:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب