اگر UND سالن از شهرت بازی لغو دارندگان بلیط نیاز به کار با Allegiant Air

UND طرفداران هاکی که بلیط هواپیمایی به نشویل برای ایالات متحده آمریکا هاکی سالن از شهرت بازی نیاز به رسیدن به

توسط NEWSATROPAT در 6 تیر 1399

UND طرفداران هاکی که بلیط هواپیمایی به نشویل برای ایالات متحده آمریکا هاکی سالن از شهرت بازی نیاز به رسیدن به Allegiant Air اگر این بازی لغو شده است.

به فروش می رسد-بازی در برابر Penn State برای مجموعه Oct. 17 در نشویل را بریجستون عرصه است. وضعیت رویداد نامیده شده است به سوال بیش از نگرانی هایی است که coronavirus همه گیر می تواند قرار دادن محدودیت بر روی فن های حضور و غیاب و همچنین محدودیت های دیگر. رایان Riesinger, مدیر اجرایی, Grand Forks, فرودگاه بین المللی رسیده به نمایندگان Allegiant Air را به یک سر است که باید بازی لغو می شود تعداد زیادی از مردم خواهد شد تماس در مورد بلیط خود را.

در صورت لغو Riesinger گفت که او معتقد است این شرکت هواپیمایی به ارائه کوپن به دارندگان بلیط استفاده می شود, برای دیگر Allegiant پرواز. در نهایت چه اتفاقی می افتد خواهد بود بین این شرکت و مشتریان آن است.

"بلیط دارندگان خواهد بود کار به طور مستقیم با Allegiant در آن اطلاعات به عنوان آن می آید تا ما را ببینید که چگونه بازی می کند," Riesinger گفت.

در ماه ژانویه Allegiant اعلام کرد یک بار پرواز مستقیم به نشویل بنابراین طرفداران می تواند حضور در این بازی است. شرکت هواپیمایی اضافه کرده است پروازهای مستقیم از فارگو.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

رالف Engelstad عرصه مدیر کل جودی هاجسون گفت هرالد در ژوئن 18 که کسانی که در سازماندهی این رویداد امیدواریم که از آن خواهد شد در آن زمان برنامه ریزی شده, اما به همه گیر می تواند تاثیر بازی در راه های پیش بینی نشده. هاجسون گفت: این بازی می تواند بازی را در زمان دیگری در آینده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن