"اگر این چیزی که بومرنگ': موج دوم از عفونت می ترسید

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 6:45:51 pm به تازگی تایید عفونت در هر روز در

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 6:45:51 pm
If this thing boomerangs': Second wave of infections feared به تازگی تایید عفونت در هر روز در ایالات متحده بیش از 20 ، 000 و مرگ و میر در هر روز در حال اجرا بیش از 1000. (AP Photo/مانو فرناندز) (بازنمودی تصویر)

به عنوان اروپا و آمریکا شل مستندات خود را در برابر coronavirus کارشناسان بهداشت و درمان در حال بیان رشد ترس بیش از آنچه آنها می گویند با این همه اما برخی از موج دوم مرگ و میر و عفونت است که می تواند نیروی دولت به گیره به پایین.

"ما را به خطر می اندازند یک backslide خواهد شد که غیر قابل تحمل" گفت: دکتر ایان Lipkin از دانشگاه کلمبیا مرکز عفونت و ایمنی. در سراسر جهان مقامات آلمانی شروع به برنامه ریزی در مورد ظهور مجدد ویروس.

کارشناسان در ایتالیا خواستار تشدید تلاش ها برای شناسایی قربانیان و ردیابی تماس های خود را. و فرانسه است که هنوز کاسته و آن را مستند کرده تا "reconfinement طرح" در این رویداد از یک موج جدید است.

"وجود خواهد داشت یک موج دوم اما مشکل این است که تا چه حد. آن است که یک موج کوچک یا بزرگ موج ؟ آن است که خیلی زود به می گویند" گفت: Olivier شوارتز رئیس ویروس واحد در فرانسه انستیتو پاستور.

در آمریکا حدود نیمی از ایالات متحده, کاهش, خود, خاموش شدن ناگهانی به اقتصاد خود را دوباره راه اندازی و تلفن همراه نشان داده است که مردم در حال تبدیل شدن به بی قراری و به طور فزاینده ای به ترک خانه بهداشت عمومی مقامات نگران هستند.

بسیاری از ایالات آمریکا نیست و در جای خود قرار داده قوی تست که کارشناسان معتقدند لازم است برای شناسایی و مهار شیوع بیماری های جدید. و بسیاری از فرمانداران باید فشرده پیش رو قبل از ایالت خود را ملاقات یکی از کلیدی ترین معیار در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت دستورالعمل برای بازگشایی — 14 روز رو به پایین مسیر در بیماری ها و عفونت ها.

"اگر ما آرامش این اقدامات بدون داشتن مناسب بهداشت عمومی پادمان در محل ما می توانیم بسیاری از موارد و متاسفانه مرگ و میر بیشتر گفت:" جاش ميشود دانشیار مدیر بهداشت جهانی با سیاست قیصر بنیاد خانواده در واشنگتن است.

موارد همچنان به افزایش به طور پیوسته در مکان هایی مانند آیووا و میسوری پس از فرمانداران شروع بازگشایی در حالی که عفونت های جدید را yo-yoed در گرجستان تنسی و تگزاس.

Lipkin گفت: او بیشتر نگران دو چیز است: بازگشایی میله که در آن مردم جمعیت با هم و از دست دادن خویشتنداری و اجتماعات بزرگ مانند رویدادهای ورزشی و کنسرت و پخش.

جلوگیری از شیوع بیماری نیاز به مهاجم تماس با ردیابی طراحی شده توسط ارتش بهداشت عمومی کارگران صدها هزار نفر از مردم قوی است که ما هنوز باید Lipkin گفت.

در سراسر جهان به ویروس آلوده شده است بیش از 36 لاخ نفر کشته و بیش از یک چهارم میلیون, با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز است که کارشناسان معتقدند طلب بخشایش ابعاد فاجعه به دلیل محدود تست تفاوت در شمارش مرده و پنهان برخی از دولتها.

ایالات متحده ثبت کرده است بیش از 70 ، 000 مرگ و میر و 12 لاخ تایید عفونت در حالی که اروپا گزارش شده بیش از 140,000 مرده است. این هفته محققان در پشت به طور گسترده ذکر شده مدل از دانشگاه واشنگتن نزدیک به دو برابر شده طرح خود را از مرگ و میر در آمریکا به حدود 134,000 از طریق اوایل مرداد ماه در بخش های بزرگ به دلیل کاستن از دولت stay-at-home محدودیت.

به تازگی تایید عفونت در هر روز در ایالات متحده بیش از 20 ، 000 و مرگ و میر در هر روز در حال اجرا بیش از 1000. در سخت-آمار شهر نیویورک است که موفق به پایین آوردن مرگ و میر به طور چشمگیری حتی به عنوان تایید عفونت در ادامه به افزایش در اطراف بقیه کشور, شهردار, بیل د Blasio هشدار داد که برخی از ایالت ها ممکن است بازگشایی بیش از حد به سرعت.

"پیام من به بقیه کشور است که بدانید از چه مقدار تلاش چقدر نظم و انضباط در آن زمان به در نهایت به این اعداد و همان مسیر را دنبال کنید تا زمانی که شما مطمئن شوید که آن است که مورد ضرب و شتم پشت او گفت:" در سی ان ان "و یا دیگری اگر این چیزی که بومرنگ شما در حال قرار دادن هر نوع راه اندازی مجدد و یا بازیابی یک جهنم از بسیاری دیگر."

یک قرن پیش اسپانیایی بیماری همه گیر آنفلوآنزا موج دوم به مراتب مرگبارتر از آن برای اولین بار در بخشی به دلیل مقامات مجاز تجمع جمعی از فیلادلفیا به سان فرانسیسکو. "این برای من روشن است که ما در یک لحظه بحرانی از این مبارزه است.

ما در معرض خطر خوشنودی و پذیرش قابل پیشگیری مرگ و میر ناشی از 2000 آمریکایی در هر روز" اپیدمیولوژی Caitlin رودخانه های یک پروفسور در دانشگاه جانز هاپکینز گفت: یک خانه فرعی در واشنگتن است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که فشرده و سخت به سهولت محدودیت هایی که کنترل اقتصاد و پرتاب بیش از سه کرور آمریکایی ها از کار عقب کشیده چهارشنبه در کاخ سفید قصد دارد نشان داد یک روز زودتر به باد کردن coronavirus نیروی کار.

او در توئیتر خود نوشت که نیروی کار خود ادامه خواهد داد جلسه به طور نامحدود با "تمرکز بر ایمنی و باز کشور ما دوباره". تأکید کسانی که دغدغه اقتصادی اتحادیه اروپا پیش بینی بدترین رکود اقتصادی در آن ربع قرن سابقه.

و ما نرخ بیکاری برای ماه آوریل می آید که در روز جمعه است که انتظار می رود به آمار سرسام آور 16 درصد سطح گذشته دیده می شود در طول رکود بزرگ دهه 1930.

فرمانداران در ادامه به صورت خواسته و حتی پرونده های حقوقی برای بازگشایی شده است. در میشیگان که در آن تظاهرکنندگان مسلح وارد کنگره در هفته گذشته مقننه جمهوری خواه به رهبری شکایت فرماندار دموکرات گرچن Whitmer درخواست یک قاضی اعلام نامعتبر او stay-at-home منظور اجرا می شود که حداقل از طریق مه 15. در سخت-آمار ایتالیا است که آغاز شده است, کاهش, محدودیت,,,,, Dr سیلویو Brusaferro رئیس برتر موسسه بهداشت خواست "یک سرمایه گذاری بزرگ" از منابع برای آموزش پرسنل پزشکی برای نظارت ممکن است موارد جدیدی از این ویروس است که منجر به کشته شدن حدود 30000 نفر در سراسر کشور.

او گفت که تماس-ردیابی نرم افزار که در حال ساخته شده توسط ده ها تن از کشورها و شرکت ها — آیا به اندازه کافی برای مدیریت آینده امواج از عفونت است. آنگلا مرکل صدراعظم آلمان گفت: پس از جلسه با کشور 16 فرمانداران که رستوران ها و کسب و کارهای دیگر را مجاز به بازگشایی در هفته آینده, اما که مقامات منطقه ای را برای دستیابی به یک "مفهوم محدوديت" برای هر شهرستان است که گزارش جدید 50 مورد در هر 100,000 نفر در عرض یک هفته.

Lothar Wieler سر از آلمان ملی کنترل بیماری ها مرکز گفت: دانشمندان "می دانم که با یقین است که وجود دارد خواهد بود و موج دوم" از عفونت. بریتانیا با بیش از 30000 مرده دوم بالاترین مرگ و میر در جهان پس از ایالات متحده قصد دارد به گسترش آن مستند است اما شروع استخدام 18000 نفر برای ردیابی اطلاعات تماس افراد آلوده بوده است.

در تحولات دیگر مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری گفت: نزدیک به 5000 بیماری های کروناویروس و حداقل 88 مرگ و میر گزارش شده در میان زندانیان در زندان های آمریکا و زندانها. اضافی 2,800 موارد و 15 مرگ و میر گزارش شده در میان سپاه پاسداران و دیگر اعضای هیات.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن