اگر اروپا جعلی است در بحران ایتالیا چیزی برای گفتن

"... مردم می گویند: "آنچه که در این سفر بزرگ است که شما [اتحادیه اروپا] ارائه? این افراد نمی محافظت از شما در

توسط NEWSATROPAT در 29 اردیبهشت 1399

"... مردم می گویند: "آنچه که در این سفر بزرگ است که شما [اتحادیه اروپا] ارائه? این افراد نمی محافظت از شما در یک بحران و پیامدهای آن, آنها هیچ همبستگی با شما... هنگامی که مهاجران وارد کشور خود را به آنها بگویید شما را به نگه داشتن آنها را. هنگامی که شما به یک بیماری همه گیر آنها بگویید که شما برای مقابله با آن است. آه آنها واقعا خوب است. آنها به نفع اروپا هنگامی که آن را به معنی صادرات به شما کالا را تولید می کنند. آنها برای اروپا هنگامی که آن را به معنی داشتن خود را به کار می آیند و تولید قطعات خودرو ما دیگر در خانه. اما آنها نه در اروپا که در آن معنی های بار.'"

بسیاری تصور کرده اند این کلمات خواهد بود زبان آمده توسط انسان تلقی بالقوه ناجی مشکل پروژه های اروپایی. نه ضد اتحادیه اروپا تبلیغات توسط Matteo Salvini یا ویکتور اوربان – بیش از حد مشغول گرفتن قدرت کامل در صفحه اصلی به تعامل فکری بحث در مورد آینده اروپا – اما یک بیانیه داده شده توسط رئیس جمهور فرانسه, Emmanuel پاکسازی. کلمات خود را یک هشدار از احساسات که بر اساس آن یورو-شک و تردید شکوفا خواهد شد و اگر کشورهای موفق را به یک مشترک اروپایی در پاسخ به COVID-19 سیگنال جاری نقطه عطف ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

شیوع موج دار اثرات تشدید هر جا که نظم اجتماعی به شدت بستگی به شرایط نابرابر انباشت سرمایه است. به عنوان بحران قرار می دهد به سوال استثماری اقتصادی وابستگی که هرکجای با کمی به هیچ دموکراتیک اساس محدوده اروپا و فراتر از آن خواستار دولت ها در سراسر جهان را به سیاسی و تبدیل ما, اجتماعی, اقتصادی و دموکراتیک افق. اما همان سیاره باعث چالش دولت و شهروندان را در نظر بگیرید عمیق اجتماعی تغییرات نیز برجسته ضعیف تحول ظرفیت اتحادیه اروپا, معماری, سازمان های بین المللی و فرآیندهای تصمیم گیری.

مشخص منسوخ ملی(istic) پاسخ به مکانیسم عمده تهدیدات کنونی بحران جهانی پرتاب کرده است رهبران جهان در سراسر طیف سیاسی به یک مرز-وسواس فن و نخبگان محور مدیریت از وقوع. برخی از کشورها مانند آلمان بوده است ستایش برای آنها چگونه باید رفتار همه گیر در درون مرزهای خود را طرفداری از حقوق اجتماعی و داده محور تصمیم گیری بیش از اقتصادی به پایان می رسد و پوپولیستی ادعا می کند. بود که آن را به عنوان ممکن است آلمان هنوز به اثبات اینکه این کار می تواند فراتر از ملت محور به پایان می رسد و ساده و بی تکلف انکار هژمونیک قدرت در منطقه و سطح جهانی است.

اگر اروپا نتواند به پاسخ مشترک و در سطح جهان به این بیماری همه گیر از آن خواهد شد نه تنها به معنی عدم ارائه فوری اقتصادی امدادی مورد نیاز به کشورهای جنوب اروپا و جنوب جهانی. آن را نیز به معنی عدم واکنش نشان می دهند به دراز مدت اجتماعی و اقتصادی اثرات این بیماری همه گیر و دیگر در سطح بین المللی متصل چالش هایی مانند تغییر آب و هوا. در حال حاضر جهان به هم پیوسته فقدان مشترک تصمیم گیری های سیاسی و رهبری جهانی می تواند تشکیل یک اقتصادی-اجتماعی تهدید به عنوان خطرناک به عنوان زمان بیماری همه گیر.

چه می توانید ایتالیا به ما بگویید ؟

در اتحادیه اروپا به طور فزاینده پایه لرزان از یک نظم بین المللی مبتنی بر multilateralism های گریز از مرکز پویایی ناشی از آن خروج عضو و آنتروپی با توجه به نصب ظهور ضد سیستم نیروهای سیاسی را به طور قابل توجهی پیچیده چشم انداز. توانایی ما برای درک این بلوک را در مسیر پر سر و صدا نسبت به جمعی (و نه فقط اقتصادی) پاسخ به این ویروس و عواقب آن محدود است. در عین حال مانند مینروا را جغد که افزایش تنها در هنگام غروب ایتالیا, این مورد می تواند به خصوص روشن – به عنوان یکی از کشورهایی که بیشترین شدت ضربه توسط این ویروس و عمده اروپایی مبتلا به آن اجتماعی و اقتصادی خرید اینترنتی.

پروژه آزمایشی

در میان شش موسس اعضای ECSC در سال 1957 ایتالیا جمعیت دارد و یکی از مشتاق ترین مؤمنان در پروژه اروپایی – اگر چه آن شهروندان حمایت هرگز نمی تواند مطابقت با نخبگان است. ایتالیا اقتصادی و سیاسی طبقه حاکم را دیدم قوانین اروپایی به ویژه کسانی که در مورد نرخ ارز, رقابت و کمک های دولت به عنوان یک خوش آمدید "خارجی محدودیت" در سیاست های اقتصادی که ایتالیا خواهد بود عملا اجازه را به دنبال دارد. پس از چند دهه چشمگیر رشد اقتصادی (حتی اگر فرار و به طور فزاینده سوخت با افزایش بدهی عمومی) از آغاز دهه 1990 شاهد شروع یک مرحله جدید است که مشخص اقتصادی و سیاسی تکامل از ایتالیا برای سی سال آینده. از یک طرف خواهد شد کاهش رشد اقتصادی در واقع راکد بوده است. از سوی دیگر یک unadvertised مالی صرفه جویی - ایتالیا تا به حال بالاترین دمای اولیه تعادل در تمام جهان بیش از دوره 1995-2019 نشان داد بسیار قابل ملاحظه و طولانی مدت محدودیت در بخش دولتی هزینه نسبت به درآمد خود را. این فوق العاده درجه بالایی از نظم و انضباط مالی در پاسخ به دو رانندگی انگیزه: برای اولین بار مطابق با الزامات مورد نیاز برای ورود به فضیلت باشگاه یورو اعضا و دوم ریاضت اقدامات انجام شده پس از مالی و بحران بدهی از 2008-9.

همانطور که در مورد فاشیسم تقریبا یک قرن پیش, اخیر, ایتالیایی, تاریخچه می توانید به صورت گذشته نگر دیده می شود به عنوان یک پروژه آزمایشی برای این نوع از سیاست موسسات و رمان واکنش های ما در حال حاضر در سراسر جهان است. سیلویو برلوسکونی یک گفته 'self-made" مرد کسب و کار شد نخست وزیر در سال 1994 پس از اجرا با کمال تعجب موفق مبارزه به سبک قدیمی سیاستمداران توسط امیدوار کننده برای اداره کشور به عنوان کارآمد که خود امپراتوری اقتصادی. پس از تسلط ایتالیایی صحنه سیاسی برای تقریبا دو دهه برلوسکونی شد و در نهایت سرنگون در سال 2011 در پی افزایش استرس های مالی و افزایش فشار سیاسی برای "تغییر رژیم" از دیگر پایتخت های اروپایی.

نقش خود را به عنوان نخست وزیر گرفته شده بود توسط ماریو مونتی استاد مشهور دانشگاه Bocconi میلان و سابق کمیسر اتحادیه اروپا. مونتی با خود بزرگ دو حزبی اکثریت دنبال دستور کار توصیه می شود توسط نهادهای اروپایی به دیگر کشورهای پیرامونی در آستانه فروپاشی مالی: افزایش مالیات و برش هزینه های عمومی به ویژه از طریق تاریخی اصلاحات حقوق بازنشستگی. با وجود انکار اولیه او تصمیم گرفت برای اجرای بعدی انتخابات در سال 2013 که در آن او به جمع آوری ناچیز 10 درصد است. احزاب حمایت از دولت او به دست آمده کمتر از صندلی رود و اخلاقی برنده بازی دموکراتیک بود که جنبش پنج ستاره که تا به حال هرگز در مجلس قبل و اجرا کرده بود به شدت ضد سیستم پلت فرم.

این 'الکسیس سیپراس لحظه'

پس از انتخاب سیاستمداران در حال اجرا مبارزات بر ضد سیستم عامل سرزنش "بروکسل" برای آن اقتصادی اجرای برنامه خواهد تجربه چه مونتی تعریف شده به عنوان "نخستین لحظه". است که بن بست های سیاسی است که در آن سیاستمداران یا اجرای یک برنامه تایید اتحادیه اروپا/منطقه یورو موسسات - اگر لازم باشد در مخالفت با خود را دموکراتیک حکم -و یا مایل به تحمل اجتناب ناپذیر پیامدهای سیاسی. این عواقب طیف وسیعی از (بیشتر یا کمتر) ناشی از حذف از دفتر و یا مجبور بودن از یورو. برپایی "نخستین لحظه" رخ داده است که یونانیان از طریق یک رفراندوم نمایشی و کفر 2015 تفاهم نامه با هر دسته سه تایی تنها به دیدن نخست وزیر خود نشانه سخت تر نسخه از آن چند روز بعد. این نمونه یکی از مهم مسائل مربوط به وزن در اتحادیه اروپا را متزلزل دموکراتیک پایه: عدم امکان ایجاد تغییرات دموکراتیک در کشور سیاست های اقتصادی, مگر اینکه مطابق با یورو اقتصادی و سیاسی در چارچوب.

راز باز

با تشکر از آلمان bluntness این یک راز. در سال 2011 آنگلا مرکل خودش اعلام کرد که "مجلس codetermination" در صندوق ثبات مالی اروپا و صندوق (جد از امروز به شدت مورد مکانیسم ثبات اروپا) تا به حال به "بازار منطبق." در سال 2015 او وزیر دارایی ولفگانگ Schauble هشدار داد خود را یونانی همتای Yanis Varoufakis که "انتخابات نمی شود و مجاز به تغییر سیاست های اقتصادی." در آوریل 11 سال 2020 شاید به عنوان یک نگاه اجمالی از اتحادیه اروپا را ظرفیت برای تبدیل این وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas به نام کشورهای اروپایی برای کمک به آسیب دیده ترین عواقب ناشی از این ویروس بدون "ابزار شکنجه" که همراه با قبلی نجات برنامه ها در منطقه یورو است.

روشن است که چگونه سیاست های پوپولیستی و فن راه حل نشان داده اند بزرگ 'سیاسی' مخالفت زمان ما, بازی های برگزار شده در زمینه حاکمیت و necropolitics –سیاسی قدرت تصمیم گیری است که زندگی می کند و کسی که می میرد در کلمات Mbembe. ایتالیایی مورد نشان می دهد در یک مدت زمان طولانی را منحرف جلوه افتراق دموکراتیک پاسخگویی و سیاست-روند ساخت و چگونه ما عدم اعتماد در شهروندان ظرفیت برای شکل دادن به سیاست های ملی و منطقه ای سطح. اگر راه حل به جریان پولی و مالی چالش های محکم دروغ در بروکسل و فرانکفورت نمایش از شهروندان راه حل ها و نارضایتی مردمی باقی مانده است یک کسب و کار تنها در برخورد با زن در رم.

فاصله بین ملی, بازیگران و فراملی مدیران از بازی های سیاسی را تقویت نخبگان' عدم پاسخگویی و سیاستمداران' بی مسئولیتی است. این سوخت شهروندان و نا امیدی و در نهایت تهدید خود را همیشه مردد حمایت از نهادهای دموکراتیک در دسترس نباشد. در همین راستا یکی می تواند توضیح دهد به ظاهر متناقض نتایج چنین به عنوان شش های مختلف رای گیری رفتارهای توسط شش ایتالیایی احزاب در پارلمان اروپا در این قطعنامه در مورد اقتصادی اروپا در واکنش به COVID-19. تضعیف موقعیت دولت را در دفاع از یک "قرار است منافع ملی" قبل از تاریخی مذاکرات است که قیمت های کوچک به پرداخت زمانی که سیاست های ملی تبدیل شده اند صرفا در مورد ابراز نگرانی, در حالی که دیگران در حال وقف با ابزار آنها را به آدرس. دیگر آن است که قبل از ریشه های این ناکارآمد ترتیب در حال ریشه کن عمیق تر واگرایی یا آشکار خصومت مردم اروپا. امروز در ایتالیا یک بار ترین Europhile کشور وجود دارد به عنوان بسیاری از مردم حاضر به ترک که به ماندن در این بلوک در حالی که یکی دیگر از بررسی های نشان می دهد که آلمان و فرانسه در نظر گرفته شده در ایتالیا بین المللی اصلی دشمنان با چین که خود را "دوست نزدیک" پس از روسیه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب