"من فکر می کنم اهالی داکوتای شمالی می خواهید کسی مثل من': لنز Dem-NPL نامزد فرماندار fundraises در گرند فرک

اگر دموکراتیک-NPL نامزد داکوتای شمالی فرماندار شد و در حال حاضر فرضی در حال اجرا دولت که صحنه ممکن است امری عا

توسط NEWSATROPAT در 26 تیر 1399

اگر دموکراتیک-NPL نامزد داکوتای شمالی فرماندار شد و در حال حاضر فرضی در حال اجرا دولت که صحنه ممکن است امری عادی در سطح ایالت. لنز گفت هرالد که اگر او بودند در وقت رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم موقعیت او را موظف اند که ساکنان پوشیدن ماسک برای جلوگیری از گسترش یک رمان کروناویروس "یک" لنز گفت: قبل از گرفتن میکروفن در مقابل جمعیت 20 یا 30 حامیان در لینکلن پارک.

نامزد تبلیغ "NPL" نیمی از وابستگی حزبی و وقتی پرسید که چه او را متفاوت از بورگوم گذاشته یک سری از انتقادات به دولت در پاسخ به این ویروس تحت رهبری او. بورگوم تصمیم به اجازه می دهد K-12 مدرسه در مناطق داکوتای شمالی برای تعیین اینکه آیا آنها را نگه دارید در کلاس های حضوری پاییز امسال مقدار را به "گریه" این تصمیم به آن مناطق.

"آنها در حال حاضر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی?" لنز گفت. "ما در حال حاضر منابع محدود است."

طرح بورگوم و دولت سرپرست کیرستن Baesler نورد در سه شنبه شامل هفت صفحه مجموعه ای از دستورالعمل ها برای مدارس در نظر گرفتن آنها به عنوان برنامه ریزی برای سال تحصیلی آینده.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"اما آنچه که دولت قصد انجام دهید برای کمک به صندوق آن مدرسه محلی تخته برای رسیدن به دستورالعمل?" لنز فکر فصاحت. "و چقدر آنها اجرای آن ؟ و یا آنها فقط پیشنهادات ؟ .... اگر شما نشان می دهد که آنها نمی تواند دیدار با این پیشنهاد به دلیل بودجه چه خبر دولت خواهید برای انجام در مورد آن؟"

شد او در فرماندار کفش در حال حاضر لنز گفت هرالد او را به نام یک نشست ویژه از داکوتای شمالی مقننه برای تصویب بودجه و سیاست اقدامات برای مبارزه با ویروس.

"او می گوید: این همه محلی است. و سپس تماس بگیرید و در یک جلسه قانونی," لنز گفت.

او همچنین چرا بورگوم تا به حال تا حدودی تصمیم به استفاده از فدرال coronavirus بودجه امداد به درپوش چاه های نفت در دولت است. هیچ کس در 150 فرد جلسه لنز میزبانی به اشفتگی فکری موقتی برنامه ای که پول گفت: آنها می خواستند به درپوش چاه لنز گفت.

"چرا او از انجام این کار ؟" او گفت:. "آن را مانند او گوش نمی دهند."

تصمیم به درپوش چاه های نفت آسوشیتد پرس در گزارش ممکن است طراحی شده است به کار برای بخش انرژی و یارانه هزینه به شرکت های نفتی.

در چنگال بزرگ جمع آوری کمک لنز و کمپین کارکنان دست بسته از دانه ها و مبارزات انتخاباتی اعلامیه که شامل او امید به سرمایه گذاری در زیرساخت های آموزش و پرورش و دسترسی به "مقرون به صرفه" بهداشت و درمان.

لنز با شوق و ذوق با اشاره به وابستگی حزبی لیگ یک داکوتای شمالی جناح سیاسی است که به کمک تولید دولتی آسیاب و یک بانک دولتی. لیگ است پس از ادغام با داکوتای شمالی Democractic ،

"من قوی هستم قوی حزبی لیگ-r" لنز با اشاره به جناح سیاسی است که به کمک تولید داکوتای شمالی دولت آسیاب بانک و دیگر نهادهای عمومی است و پس از ادغام با دولت حزب دموکراتیک. "حتی اگر جمهوری خواهان و دموکرات ها باید تغییر قدرت در طول دهه های آنها همیشه چیزهای از NPL....این NPL صحبت می کند به همه اهالی داکوتای شمالی."

صرف نظر از این که بخشی از حزب نام او تنش لنز چهره صعود به فرماندار عمارت در بیسمارک شده است که شیب به سمت چپ متمایل نامزد شده است. جمهوری خواهان برگزار شد که صندلی از سال 1992 اما لنز گفت که او فکر می کند او را برنده انتخابات ایالت این سقوط.

"از آنجا که من فکر می کنم اهالی داکوتای شمالی می خواهید کسی مثل من. یک دامپزشک و یک کشاورز در حال بهتر و نماینده اهالی داکوتای شمالی از یک میلیاردر tech مرد," او گفت: با اشاره به در حال اجرا همسر بن Vig و بورگوم بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن