"من فکر می کنم در مورد آنچه در زندگی شده است می تواند مانند آنها': خانواده ویران آنفلوآنزای اسپانیایی انجام بخشی خود را برای مبارزه با COVID-19

زمان معلم کیت جونز می گوید او یک ماموریت زمانی که او می آموزد که یک کلاس تاریخ. "آن را واقعی است. ایجاد ارتباط

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399

زمان معلم کیت جونز می گوید او یک ماموریت زمانی که او می آموزد که یک کلاس تاریخ.

"آن را واقعی است. ایجاد ارتباط گفت:" از خانه اش در مینیاپولیس.

جونز که به تدریس در مورهد دبیرستان برای 14 سال و در حال حاضر می آموزد در Benilde-St. Margarets در سنت لوئیس پارک, Minn., گفت: قبل از اخیر همه گیر خود کلاس آموزش درباره فلج اطفال و بهداشت و سلامت دیگر بحران در طول تاریخ.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"اما این یکی از ضربات تمام کسانی که خارج از آب" او گفت:.

چگونه خواهد جونز را COVID-19 همه گیر واقعی و اتصال آن به زندگی 11 و 12 کلاس? با بالا آوردن چگونه بزرگ گذشته همه گیر تغییر خانواده اش را برای همیشه لطفا برای.

در تاریخ 3 فوریه سال 1919 جونز' great-grandfather کارل نلسون و بزرگ عمه هریت درگذشت نلسون از آنفولانزای اسپانیایی در عرض 30 دقیقه از هر یک از دیگر.

Clara Nelson was widowed at the age of 30 when her husband Carl died from the Spanish Flu in 1919. Submitted photo

کلارا نلسون بیوه شد در سن 30 هنگامی که شوهرش کارل درگذشت از آنفلوآنزای اسپانیایی در سال 1919. ارسال عکس

بین سال 1918 و 1919 آنفولانزای اسپانیایی آلوده به 500 میلیون نفر — یک سوم از جمعیت جهان است. آن را کشته و حدود 50 میلیون نفر است. این ویروس نمی سرچشمه در اسپانیا اما چون اسپانیا خنثی بود در طول جنگ جهانی اول, اخبار, از, بیماری, بیشتر به طور گسترده ای منتشر وجود دارد بر خلاف سازمان ملل در جنگ که سانسور آنفولانزا گزارش به نگه داشتن روحیه بالا است.

قبل از آن بیش از, بیش از 675,000 مردم در ایالات متحده کشته شده بود. رسمی مرگ و میر در مینه سوتا بود و بیش از 10 ، 000 و بیش از 1700 در داکوتای شمالی اگر چه کارشناسان معتقدند مرگ و میر احتمالا بالاتر است.

Gymnasiums and other large buildings became makeshift hospitals during the 1918-19 influenza pandemic, which killed 675,000 in the United States, more than 10,000 in Minnesota and more than 1,700 in North Dakota. Centers for Disease Control and Prevention photo

سالن ها و دیگر ساختمان های بزرگ شد موقت بیمارستان در طی 1918-19 پاندمی آنفلوانزا که کشته 675,000 در ایالات متحده بیش از 10 ، 000 در مینه سوتا و بیش از 1700 در داکوتای شمالی. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری عکس

"این در آمد مانند یک خانه یک'fire" مارک Peihl, بایگان در خشت شهرستان فرهنگی و تاریخی جامعه گفت: فروم خبرنگار پاتریک اسپرینگر در یک داستان از مارس 22. "بیمارستان شد و به سرعت غرق شده است."

در حالی که این بیماری همه گیر آغاز شده و در سال 1918 در ایالت مینه سوتا و داکوتای شمالی دیدم بدترین آن در زمستان و اوایل بهار سال 1919.

کیت مادر, لیندا جونز از مورهد گفت: پدر بزرگ او کارل مشغول به کار راه آهن در Duluth, اما او نمی داند که چگونه او قراردادی این بیماری است.

"او 37 ساله بود هنگامی که او درگذشت," او می گوید. "مادر بزرگ من در مورد او صحبت کنید اما نه اغلب اوقات. آن را بسیار لذت بخش ترین چیزی که برای او به بحث در مورد."

که احتمالا کتمان حقیقت است. نه تنها کلارا نلسون او از دست شوهر جوان اما فقط نیم ساعت بعد او را به 3 سال زمان آخرین نفس.

Harriet Nelson, of Duluth, was just shy of her 4th birthday when she died from Spanish Flu in 1919, the same day the disease killed her father. Her brother Wallace, (right) survived. His descendants have chosen to take the recent pandemic 'very seriously' because of their family's history. Submitted photo

هریت نلسون, از, Duluth, فقط خجالتی از تولد 4 او هنگامی که او درگذشت از آنفلوآنزای اسپانیایی در سال 1919 همان روز بیماری او را کشته است ، برادر او والاس (راست) جان سالم به در برد. فرزندان او را انتخاب کرده اند به اقدامات اخیر همه گیر "بسیار جدی" به دلیل سابقه خانوادگی خود را. ارسال عکس

"من فکر می کنم او (کلارا) در حالت شوک" گفت: لیندا.

لیندا می گوید: کارل خواهر ازدواج یک مرد که فرار a funeral home بنابراین "آنها فقط در زمان بیش از" مرحله بندی استادانه درست شده مراسم تشییع جنازه برای پدر و مادر برای کمک به سهولت خانواده را در غم و اندوه است.

Family members held an elaborate funeral for the father and daughter who died Feb. 3, 1919. Submitted photo

اعضای خانواده برگزار شد استادانه درست شده مراسم تشییع این پدر و دختر که درگذشت Feb. 3, 1919. ارسال عکس

"او (کلارا) تا به حال برخی از چیزهایی که از مراسم تشییع جنازه. او عینک سیاه عزاداری حجاب. تنها چند بار من به یاد داشته باشید او باز سرو قفسه سینه و گرفتن آن را. و کمان از دسته گل که به 'برادر, دوست, دوست' و برخی از چیزهای دیگر در آن" لیندا گفت.

کیت نیز خاطرات از چه خانواده پشت سر گذاشت.

"من بسیار جوان اما وجود دارد برخی از اسباب بازی های کوچک از هریت را که مادر من بود," او گفت:. "بنابراین کسانی که می آیند یک بار در در حالی که. او را می گویند: "در اینجا این چای کمی تنظیم شده است.' ما می خواهم در مورد او صحبت ما می خواهم به بحث در مورد آنها و رفتن به قبر سایت در دولوت."

پس از مراسم تشییع جنازه کلارا باقی مانده بود به منظور بالا بردن لیندا پدر 6 ساله والاس به تنهایی. چون کلارا صرف بیشتر دوران کودکی خود را در دو دره, Minn. شده بود و تنها زندگی می کردند در دولوت برای یک زمان کوتاه با شوهرش او را نداشته باشند و بسیاری از خانواده های اطراف به سهولت از دست دادن.

Clara Nelson and her son Wallace moved back to her hometown of Twin Valley, and later Moorhead where she could be close to family. Submitted photo

کلارا نلسون و پسرش والاس رفت و برگشت به زادگاه او را از دو دره و بعد مورهد که در آن او می تواند نزدیک به خانواده است. ارسال عکس

"او بیوه در 30 سال. او شوهرش را از دست داده و دختر. این بود که قبل از تامین اجتماعی قبل از بیکاری است. او تا به حال به هیچ وجه ایمنی شبکه" کیت گفت.

آن چیزی لیندا فکر کردن در مورد زمانی که او از دست رفته خود را شوهر سال پیش.

"خوب او از طریق این و من تا به حال خانواده اینجا و درآمد. او یک مادر و یک همسر و من مطمئن هستم که او فوق العاده بود در آن. اما پس از آن همه از ناگهانی چیزی وجود دارد. هیچ آینده ای برای خود و یا پدر من," او گفت:.

بنابراین کلارا و والاس رفت و برگشت به دو دره و در نهایت به مورهد. کلارا هرگز دوباره ازدواج کرد اما به جای آن یک خانه در نزدیکی کالج کنکوردیا در جنوب مورهد با خواهر او.

Clara Nelson never remarried after being widowed at the age of 30. She raised her son Wallace and worked in the laundry at St. John's Hospital in Fargo. Submitted photo

کلارا نلسون هرگز دوباره ازدواج کرد و پس از بیوه بودن در سن 30. او مطرح پسرش والاس و مشغول به کار در خشکشویی در سنت جان بیمارستان در فارگو. ارسال عکس

"آنها هرگز سوار آنها راه می رفت در همه جا. آنها در یک زندگی کوچک, ریز خانه" کیت گفت. "آنها راه می رفت در سراسر پل پیاده رو به سنت جان (بیمارستان) در فارگو جایی که آنها هر دو مشغول به کار در لباس های شسته شده وجود دارد...کم دستمزد مشاغل, تلاش برای زنده ماندن و آنها از آن ساخته شده."

والاس به پایان رسید تا کار به عنوان یک مکانیک در W. W. Wallwork در مورهد زندگی فقط یک زن و شوهر از بلوک های دور از مادر است.

Wallace Nelson worked as a mechanic at W.W. Wallwork in Moorhead. L-R Carolyn Roesler, Linda Jones, Esther Nelson, Wallace Nelson. Submitted photo

والاس نلسون به عنوان یک مکانیک در W. W. Wallwork در مورهد. L-R کارولین Roesler لیندا جونز, استر, Nelson, والاس نلسون. ارسال عکس

"من می خواهم به دیدن مادر بزرگ من یک مقدار زیادی در حال رشد" لیندا گفت.

کلارا درگذشت در سال 1981 و والاس در سال 2002 هرگز فراموش خانواده ضربه گیر ایجاد می شود.

"من فکر می کنم در مورد آنچه در زندگی شده است می تواند مانند آنها" کیت گفت. "من بزرگ مادر بزرگ همیشه صحبت در مورد 'رفتن به دولوت.' که او خواهد بود محل استراحت نهایی."

کیت می گوید او فکر زیادی به تازگی در مورد این دو اجداد او هرگز ملاقات کرد و از آن احتمالا تغییر راه او اقدام و واکنش در حال حاضر. او نوشت: در مورد بزرگ و پدر بزرگ خود و بزرگ عمه در اخیر Facebook post.

"من فکر می کردم داستان خود را یکی برای سنین بود. خوب در اینجا ما دوباره. اجداد من بودند و هر دو جوان و سالم و گرفته شده توسط یک ویروس مرگبار است.

ما یک شبیه ویروس کشنده در میان ما. هر کسی از ما در هر زمان تحت تاثیر قرار خواهد شد (به طور مستقیم یا محیطی) توسط این ویروس.

من بخشی به امن در مورد این ویروس. من کمک خواهد کرد با منابع من جایی که من قادر هستم. من امیدوارم که برای یک جامعه و دولت است که طلوع خواهد کرد تا برای کمک به کسانی که منفی تحت تاثیر قرار در طی این بار پر سر و صدا.

من خدا را شکر. من مضطرب است. من بهت زده.

من انجام خواهد داد بخشی از من است."

کیت می گوید: "انجام بخشی خود را' به معنی پوشیدن ماسک به لحاظ اجتماعی منزوی و تنها زمانی که لازم است. او آن را برای محافظت از خانواده خود را در حال حاضر و افتخار اجداد خود که گذشت.

"من می دانم که وجود دارد بسیاری از naysayers. من می دانم که وجود دارد این است که یک تن از درد با این بیماری و با اقتصاد, اما من می خواهم به جای اینکه در طرف امن از تاریخ است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب