"من نمی توانم نفس بکشم': چهار مینیاپولیس افسران اخراج پس مرگ انسان پس از توقف پلیس

در طول پنج شنبه, مارس 26 کنفرانس خبری بعد از ظهر پس از حادثه, مینیاپولیس, اداره پلیس رئیس Medaria Arradondo گف

توسط NEWSATROPAT در 6 خرداد 1399

در طول پنج شنبه, مارس 26 کنفرانس خبری بعد از ظهر پس از حادثه, مینیاپولیس, اداره پلیس رئیس Medaria Arradondo گفت که او بیدار "همه شب" دوشنبه به تصمیم خود برای خاتمه چهار افسر که هنوز به صورت عمومی شناخته شده است. مینیاپولیس شهردار یعقوب فری توییتی که اخراج شد "حق تماس بگیرید."

مینه سوتا وزارت ایمنی عمومی اداره جنایی دلهره و دفتر تحقیقات فدرال هستند هر راه اندازی جداگانه پروب به این حادثه پس از یک ویدئو منتشر آنلاین و رهبران محلی به نام برخورد "نگران کننده" و "مشمئز کننده است."

مینیاپولیس پلیس در پاسخ به یک گزارش جعلی در پیشرفت حدود 8 p. m. روز شنبه, مارس 25 با توجه به انتشار اخبار از این گروه. افسران هشدار داده شد که به نظر می رسد تحت تاثیر و یک مرد در یک آبی خودرو که به نظر می رسید برای مطابقت با توضیحات ،

پلیس گزارش داد که این مرد به نظر می رسد درد و رنج "پزشکی پریشانی" پس از انسان خواسته شده بود برای خروج از وسیله نقلیه خود را از لحاظ فیزیکی در برابر افسران و دستبند. دادستان کل کیت الیسون در روز سه شنبه شناسایی این مرد به عنوان جورج فلوید. مینیاپولیس پلیس گفت: آنها در حال انتظار برای شناسایی این مرد تا زمانی که خانواده اش شده بود تماس گرفت و کالبد شکافی انجام شده است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این ویدئو نشان می دهد فلوید دستبند و دوخته به زمین رو به پایین در حالی که یک افسر پرس زانو خود را به پشت مرد را گردن برای چند دقیقه.

"لطفا, لطفا, لطفا, من نمی توانم نفس بکشم" فلوید افسر گفت: در ضبط ویدئو. این ویدئو نشان نمی دهد مرد را بازداشت.

این حادثه بازتاب 2014 مرگ اریک گارنر سیاه مرد قرار داده شده در سبد توسط پلیس در شهر نیویورک است.

بیننده احتیاط: گرافیک تصویری از دستگیری.

مینیاپولیس اداره پلیس اطلاعات عمومی افسر جان سالمند در انتشار اخبار گفت: دو افسر پس از آن به نام یک آمبولانس و منتقل شد به Hennepin County Medical Center, جایی که او درگذشت.

Arradondo گفت: بخش خواهد همکاری کامل با دولت و مقامات فدرال در تحقیقات خود را. او گفت که او درخواست تحقیقات پس از مشاهده این ویدئو و صحبت با اعضای جامعه.

"ما به وضوح سیاست های در محل مورد قرار دادن کسی که تحت کنترل" Arradondo گفت.

افسران پلیس فدراسیون مینیاپولیس در یک شنبه بیانیه ای گفت که آن را "ارائه پشتیبانی کامل برای درگیر افسران" به عنوان محققان نقد و بررسی همه فیلم ها و معاینات پزشکی را گزارش. آنها اضافه شده است که درگیر ماموران اقدامات و پروتکل مورد بررسی قرار خواهد گرفت و پس از آنها ارائه صورتهای.

"در حال حاضر هم با عجله به قضاوت و بلافاصله محکوم افسران ما" اتحادیه گفت. "ما می خواهیم که جامعه آرام باقی می ماند و اجازه دهید تحقیقات تکمیل شود در کامل است."

افسران پوشیدن دوربین های بدن است که فعال در طول توقف. BCA در بیانیه ای گفت: این امر در حال حاضر خود را یافته و بدون توصیه به Hennepin County دفتر دادستان.

در روز سه شنبه بیانیه Hennepin County دفتر دادستان گفت: آن تیم بود "شوکه و غمگین" با تصویری. چند تا از شهرستان وکلای مدافع در حال کمک به هدایت تحقیقات و مشاوره با آمریکا وکیل.

"ما وعده کامل تسریع بررسی مداوم با ما در رفتن تعهد به عدالت" دفتر گفت. "هر شخص حق دارد به انصاف; هیچ فرد می ایستد بالاتر از قانون است."

الیسون در روز سه شنبه گفت: دفتر خود را کمک به Hennepin County دفتر دادستان به عنوان مورد نیاز است.

"جورج فلوید اهمیت. کسی او را دوست داشتم. زندگی او مهم است. آن را به حال ارزش. او آن را از دست داده دیروز در برخورد با اجرای قانون که یک بار دیگر افزایش درد و تروما برای بسیاری از مردم" الیسون در بیانیه ای گفت. "هر زمان که کسی می میرد و در دست اجرای قانون یا دولت قدرت ما آن را مدیون به هر کس تحت تاثیر قرار به بررسی کامل. حتی اگر تصویری وجود دارد, یک بررسی دقیق لازم است و در حال حاضر آغاز شده است."

با توجه به روز سه شنبه انتشار اخبار از قانون شرکت بن Crump یک تالاهاسی فلوریدا مستقر وکیل حفظ شده است به نمایندگی از خانواده مقتول. Crump به نمایندگی چندین خانواده دیگر غیر مسلح سیاه افرادی که کشته شده توسط پلیس و یا دیگران از جمله Trayvon Martin, Michael Brown و Tamir برنج.

او در حال حاضر به نمایندگی از Ahmaud Arbery که کشته شد در ماه فوریه در حالی که آهسته دویدن غیر مسلح در محله خود را در گرجستان. در روز سه شنبه بیانیه Crump گفت: مینیاپولیس افسر با استفاده از "سوء استفاده بیش از حد و غیر انسانی استفاده از نیروی" که "هزینه زندگی یک مرد بود که بازداشت توسط پلیس برای بازجویی در مورد غیر خشونت آمیز و اتهام است."

"چگونه بسیاری از 'که' مرگ و میر خواهد آن را تا دهها سازی-سیاه و سفید زندگی می کند توسط پلیس در نهایت به پایان می رسد؟" Crump پرسید.

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا و فصل مینه سوتا به نام برای یک تحقیق کامل از فلوید مرگ و بررسی و اصلاح شیوه های پلیس و سیاست.

"حتی در مکان هایی مانند مینیاپولیس که در آن chokeholds فنی ممنوع, سیاه و سفید مردان هدفمند توسط پلیس برای سطح پایین جرائم و به معرض بی دلیل و غیر ضروری و خشونت" ACLU پلیس مشاور سیاست پیج فرناندز گفت. "اشتباه نکنید: جورج فلوید باید امروز زنده است. برای پلیس به تماس خود مرگ "پزشکی حادثه' توهین است."

دولت و رهبران محلی در روز سه شنبه نیز ابراز تحقیر خود را در مورد حادثه ثبت شده در اخبار, کنفرانس ها و در رسانه های اجتماعی.

"او نباید درگذشت. چیزی که ما دیدم وحشتناک بود. به طور کامل و کاملا آشفته" مینیاپولیس شهردار یعقوب فری گفت: اوایل روز سه شنبه. "برای پنج دقیقه ما تماشا به عنوان یک افسر فشرده زانو خود را به گردن یک مرد سیاه و سفید. . . . وقتی شما می شنوید کسی تماس برای کمک به شما قرار است برای کمک به. این افسر شکست خورده در اساسی ترین حس انسان."

رژیم صهیونیستی. تیم Walz در توییتر گفته بود "نگران کننده" و "مشمئز کننده است."

"عدم وجود انسانیت در این نگران کننده تصویری مشمئز کننده است. ما را دریافت پاسخ و به دنبال عدالت" او نوشت.

تظاهرات برنامه ریزی شده برای نشان دادن در مینیاپولیس در 5 p. m. روز شنبه. فری در سه شنبه گفت: آنها تا به حال حق اعتراض اما خواست که تظاهرکنندگان با پوشیدن ماسک و تلاش برای فاصله اجتماعی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب